Nyheter MDTV Forum Om Doner

Google og Apple har lagt sporingsapp på alle smarttelefoner

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/08/google-og-apple-har-lagt-sporingsapp-pa-alle-smarttelefoner/

Uten at de fleste forbrukere er klar over det har Google og Apple lagt covid-19 sporingsappen sin på alle smarttelefoner. Det gjelder iPhone og Android-telefoner. Hvis du har en Android-telefon, gå under innstillinger, så se etter Google-innstillinger og se om den er der. Hvis du bruker en iPhone, gå under innstillinger, personvern, deretter helse, den…

7 Likes

Vi løper rundt med mobiltelefoner som spårer oss, registerer all aktivitet på internet samtidig som vi kan bli avlyssnade 24/7. Edward Snowden virker å vare reflektert og oppdatert. Og som han sier så er jussen rundt hele den problemstillingen dårlig og aktører prøver å kontrollere og manipulere/bruke informasjonen til alt annet enn til noe som fremmer demokratiet. 6 min video nedenfor.

We Pay For These Things And They Control Us - Edward Snowden

5 Likes

Det har de da drevet med så lenge det har vært mobiler. Det er tjue år siden datteren skiftet telefonnr, fordi hun ble sporet av en hun ikke ville bli sporet av.

De begynner virkelig å bli desperate, det er et godt tegn.

3 Likes

Tak óg ja, er klar over det… En af mine kommentarer om netop dette, har lige faaet mig smidt úd af LinkedIn - efter 15 aars medlemsskab.
Jeg har koebt en almindelig “gammeldags” Nokia óg, er ikke laengere paa Wi-Fi naar jeg ikke er hjemme, hvilket er en befrielse óg, det goer mig Fri til at GAA hvor jeg oensker at GAA uden snageri fra smaa, smaa mennesker…

2 Likes

Ser jeg er blitt sporet en rekke ganger av Covid appen de har tvangsinstallert på telefonen min, men det gikk som drøm å fjerne Hitler tracking appen til Google i Android.

Jeg kjøpte også Faraday lomme til mobilen, funker som bare F … nå kan jeg endelig slippe å bli sporet, spionert på, tracket og ikke minst slippe å bli utsatt for masse stråling.
Kjøpte fra USA, tok 2 mnd før jeg fikk den i posten.

Her kan du se hvordan du fjerner Covid19 sporingen i android på få min :slight_smile:

Vil du være helt trygg så bruk Farday mobil vesken. Kan kjøpes her.

2 Likes

Et saa vanvittigt behov for kontrol ikke kun tyder paa men, er et klart bevis paa at ‘nogen’ har alt andet end den samvittighed.

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.