Nyheter MDTV Forum Om Doner

Godt nytt om Assange: De innsatte i Belmarsh-fengselet viser mer moral enn hele det vestlige imperiet

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/01/godt-nytt-om-assange-de-innsatte-i-belmarsh-fengselet-viser-mer-moral-enn-hele-det-vestlige-imperiet/

Endelig noen forfriskende gode nyheter om Julian Assange. WikiLeaks rapporterer at grunnleggeren deres til slutt har blitt flyttet ut av ensomhet til en annen fløy i Belmarsh fengsel hvor han kan ha normale sosiale forbindelser med 40 andre innsatte. Caitlyn Johnstone skriver: Denne fantastiske nyheten løfter enorm vekt fra skuldrene til de av oss som…

7 Likes

Det forutsetter skamvett, så sjansene for det er minimale.

3 Likes

Enig! Helt enig! Merkelig nok nevnte jeg Assange nettopp nå i sammenheng men en teknologijournalist som klaget sin nød om 5G protest.

2 Likes

Det var i det minste en gladnyhet i all elendigheten. :slight_smile:

Jeg havnet i FB fengsel i 24 timer nå for at jeg delte denne linken her, den var helt ok å vise i alle medier og i kino reklame, men ble for sterk kost for FB. Deler jeg den igjen får jeg 30 dager i FB fengsel.

4 Likes

:+1:De sier 30 dager. Det er over 10 år siden de sa det til meg og jeg er fortsatt ikke sluppet ut :wink::grin:

2 Likes

En får bare håpe det beste for Assange, og at dette er riktig. Imidlertid når den globale storkapitalen vil Assange til livs, og som har MI5 og sine nettverk i regjeringen, kan en spekulere om dette kan være en slu plan for å utsette Assange for fare. Det kan tenkes at hvis Assange blir utsatt for vold av en medfange, vil det se bedre ut for myndighetene og fengselet enn om han omkom i isolasjon.

Jeg vil ikke høre på nyhetene at " Assange har blitt utsatt for et angrep av en psykotisk medfange, og ble brakt til sykehus men livet sto ikke til å redde", eller noe slikt.

3 Likes

La oss håpe han er trygg med medfangene. Ja, la oss håpe.
Det er ufattelig at andre journalister hjelper eliten med å fortie saken hans. For å være helt ærlig, det er ikke bare ufattelig men direkte utilgivelig av mediene å ikke stå med ham.

3 Likes
2 Likes