Nyheter MDTV Forum Om Doner

Globalistisk USA/Israel mot Russland/Kina spill

Jeg la ut denne for noen dager siden og fikk ingen respons, så jeg håper det er rom for dette tema på forum og legger ut innlegget igjen.

Håper noen beleste mennesker der ute har sett dette tema tidligere og forhåpentligvis har noe informasjon å komme med som enten kan styrke/svekke påstanden.

Jeg har måttet spørre meg selv om denne konflikten mellom vestens NATO og Kina/Russland er et globalistisk spill for å blant annet skremme penger inn i det militærindustrielle komplekset. Det er flere kilder som tyder på at dette kan være tilfellet. Dette samtidig som det i MSM foregår et synelig maktskifte mot den nye blokken BRICS, som skal ta over stafett pinnen fra USA på vegne av globalistene. Disse menneskene er uavhengig av nasjoner og har brukt russland som kontrolert opposisjon en god stund.

USA sanksjonerer seg vekk fra de gode investeringsmulighetene og Kinas NWO sveiper over hele kloden med med investeringer og 5g teknologi som skal kobles opp mot alle smart enheter. Vi har fått to valg, USA’s verdensorden eller Kinas NWO.
USA har trappet opp “broiler” oppførselen sin de siste årene og har jobbet med å motarbeide seg selv (med anti-establishment folk overalt i mediene) med dette faller den mye mer jordnære retorikken til Putin og kina i god jord hos de som ønsker en trygg havn å investere i. Men ikke bli lurt! Valget virker seg å være mellom pest eller kolera. Høyre eller venstre, begge alternativene vi får i fanget fra toppen har ofte den samme destinasjonen med kun forskjellige fremgangsmåter. Hvis informasjonen på nettet om David Rockefeller sine notater er ekte så er planen å la Kina ta over kontrollen på økonomien og informasjons samfunnet med den nye gullstandarden gjennom BRICS samarbeidet. For så å føre oss inn i den 3. Verden, vekk fra den store stygge ørnen og inn i klørne til bjørnen. Synd at dyrepasseren har kontroll på de begge…

The Rockefeller Plan for the BRICS New World Order, in their own words…