Nyheter MDTV Forum Om Doner

Gigantisk Google-lekkasje: – De ønsker å styrte USA

Det klarte du helt selv.

Om man ønsker at andre skal bruke tid på noe man har skrevet, så ville det kanskje være en idee å ikke fornærme alle sammen?

Hehe, nå innrømte du nettopp at du faktisk ble trollet av tøyset mitt. Jeg fremsto ikke usympatisk uten at du vinklet det som om jeg vitset på bekostning av en deprimert Holmstad. Når du nå påstår at jeg sjøl fremsto usympatisk, så innrømmer du at du tok tøyset mitt ille opp.

Ja, jeg tror at du er en emosjonell fyr som ikke har så god kontroll over det du skriver som du ønsker å gi inntrykk av, og at det er dine egentlige tanker som popper ut, som her i diskusjonen med marxist-muslimen:

…for øvrig en diskusjon der jeg måtte bære deg, så vær så god for den. Om du hadde vært så smart og “meta” ovenfor din egen tenkning og atferd som du tror du er, så hadde du akseptert at du er fengslet i et evolusjonært mønster som du ikke rår over; og hadde du hatt så god oversikt over samfunnets utvikling som du tror, så hadde du akseptert at mennesketheten raskt beveger seg i retning maskinintelligens.

Hvor er logikken i dette?

Du er en av de dårligste menneskekjennerne jeg har sett, og skal jeg tippe så har du ingen venner, da du ikke har forstått at man ikke kan fornærme alle sammen.

På den andre siden virker det som du ønsker kontakt med folk, og da er det tragisk at du ikke forstår. Jeg har sagt det før, men du kunne hatt godt av en Asperger-diagnose, så du i det minste er klar over hva du er dårlig på og kan kompensere.

Det forklarte de påfølgende setningene du ikke siterte.

I følge din spillteori, så vil jeg fortsatt sitte igjen med de som ikke forstår at jeg fornærmer dem, og det er jo noe(n). Jeg liker å tro at jeg bare fornærmer de som ypper med meg (helst skulle jeg fornærmet flere). Som når noen grunnløst påstår at jeg er “en av de dårligste menneskekjennerne de har sett”.

Jeg betviler ikke at du føler det slik, men når du klarer å komme i konflikt med alle på et forum, så er du ikke en god menneskekjenner, og påstanden er derved ikke grunnløs.

Hvorfor det er så viktig for deg å ikke være en Asperger forstår jeg ikke, da du befinner deg på et forum hvor de fleste er på spektrumet i en eller annen grad. Det er ikke slik at jeg vil få noe bedre liv om du forstår hva du er, men du vil få det, og det kan også være bra for familie, da de sikkert heller ikke forstår hvorfor du oppfører deg som du gjør.

Ikke gi deg - det funker faktisk å fortelle sannheten, selv om løgna vanligvis har et forsprang.

Du spurte om når steigan.no har slettet noen innlegg, og her ser jeg jo at mine siste innlegg er blitt slettet.

I fare for å skrive noe ulovlig, så bare avslutter jeg og sier god natt med et bilde som ble sendt til meg av runeulv, som sa at han driver å graver med en tøff gravemaskin i hagen sin:

Nå blei jeg skikkelig nysgjerrig. Kan du ikke sende meg en privat melding, med noen eksempler- sånn at jeg skjønner hva som foregår?

Jeg kan ikke skjønne at han har slettet noen av mine, men jeg må innrømme at jeg ikke har sjekket så nøye.

Husker ikke hva jeg skrev; bare at jeg satte runeulv så grundig på plass at han brukte 20 minutt på å skrive en kort melding tilbake. Kort fortalt er jeg enig med runeulv i at innvandring fra den tredje verda er negativt, men isteden for å behandle meg som en “venn”, så er det så viktig for denne hobbypsykologen og “rollemodellen” å presse en aspergers diagnose ned over hodet på meg at han lager en “fiende” av den som som utgangspunkt er mest enig med ham. Godt jobba!

–Så om du trenger psykososial rådgivning fra en ABB-sympatisør, så er det bare å skrive til [email protected], og så kan du òg få fortalt at du har aspergers syndrom, for hva det er verdt.

p.s. @runeulv skrev til meg at han var lei seg for at jeg hadde postet det gamle bildet ovenfor, siden han for lengst har oppgradert til en mye større gravemaskin - som han la ved et nytt bilde av.

Men runeulv har lest det? Så da var vel hensikten oppnådd? Eller var det maktpåliggende at vi andre skulle få tilgang også?

Er ikke så viktig for meg om akkurat de to kommentarene ble lest, men ville tipse deg om at sletting faktisk forekommer siden du spurte om noen blir sensurert. Men jeg ble jo ikke bænna, og jeg prøver ikke å påstå at dette er en stor sak.

:thinking: Men mulig jeg er sjædåo-bænna, for jeg har skrevet mange geniale kommentarer uten hjerter!

–Wow! Jeg fant nettopp ut at jeg ikke har tilgang til denne sin kommentarside:

https://forum.steigan.no/t/den-absurde-seilasen-til-greta-thunberg/4046

Jeg får den heller ikke opp i kommentaroversikten.

Den er slik for alle - ingen kommer inn. Jeg antar at han ikke hadde lyst til å riksikere nakken på den saken.

Ja, det er ikke vits å risikere nakken på den saken. For det er kun saker man kan bruke som springbrett for hvitautisme-perspektivet - det grunnleggende perspektivet - som er viktige. Noen påstår at nazisme-perspektivet er den grunnleggende måten å forstå moral og samfunnet - er du nazist eller ikke; kan du assosieres til nazisme? Men vår mentor og rollemodell @runeulv lærer oss at det er hvitautisme-perspektivet som er den enestående måten å forstå samfunnet. Å se folk og samfunn gjennom nazisme-perspektivet er suggerende og subjektivt, men å se ting gjennom autisme-perspektivet er klargjørende og objektivt. Når du er interessert i noe, så er det irrelevant hva du er interessert i; det relevante er at du er interessert i det som en funksjon av å feks. ha aspergers syndrom (som du sannsynligvis har når du leser dette på et forum). Når du vil snakke om politiske problemstillinger, så er det ikke sjølve problemstillingene som er det viktige eller sentrale, men det at du tar opp problemstillingene som en autisthvit eller som en ikke-autisthvit. Når du fjerner alle memer og det konstruerte, så står du bare igjen med et menneske som er tilnærmet autist eller ikke-autist. Menneskenaturen er binær og enkel, og alt overskytende hvitautismens dualitet er fraktale mønster med opprinnelse i den essensielle faktoren hvitautisme.

Tenk autismehvitt.