Nyheter MDTV Forum Om Doner

Gigantisk Google-lekkasje: – De ønsker å styrte USA

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/08/gigantisk-google-lekkasje-de-onsker-a-styrte-usa/

Over 950 interne Google-dokumenter er lekket til Project Veritas av selskapets tidligere «senior software engineer», Zachary Vorhies. Vorhies jobbet hos Google i åtte år før han bestemte seg for å snakke ut. Dette skriver Trond Bie i IT-avisen. «Vorhies mener han har sett og hørt ting internt som tyder på at selskapet ønsker å manipulere…

Det er hvite menn som lekker, og det er nok ingen tilfeldighet, da google har gått til krig mot oss.

Er man avhengig av hvite ingenører, så kan man ikke være anti-hvite og forvente å ha hemmeligheter, ei lekse NATO også bør lære.

Selv har jeg blitt blokkert fra å legge til undertekst til bildene jeg laster opp hos Instagram, etter at jeg begynte å publisere fotografier av Hovdetoppen med politiske undertekster til. Fortsetter allikevel å laste opp bilder inntil videre: https://www.instagram.com/bioliv1/

Når man følger eierskapet helt til veis ende. Helt til toppen. Så er det alltid de samme «usual suspects». Men jeg som vanlig person i gata bør ikke snakke om det. Ikke for høyt, i alle fall. For hvis jeg gjør det, altså snakker om offentlig tilgjengelig informasjon, blir jeg så fort stemplet. Av mennesker som ikke vil at jeg skal snakke om det. Er rart med det.

Det er bedre å være sint og trassig enn deprimert, og det absolutt verste er når man føler seg maktesløs og bare må se på at andre ødelegger hva du er glad i.

Jeg mener fremdeles at du bør tenke på om du kan nyte Hovdetoppen best fra Nes, da stygge ting blir borte med avstand.

Så andre forstår: Tingnes på Nes.
tingnes

Dette er herlig, fikk vidvinkel forrige dagen, skal tilbake hit til vakre Nessundet bru, Helgøya og Tingnes ved første anledning, eller kanskje venter jeg til jeg får filterpakka mi. Men kan ikke forstå annet enn at man må se Mjøstårnet fra toppen av Helgøya, samt at nå kommer også nye Kapphøgda næringshage, samt ikke minst vanvittige Mjøskuken på Tjuvholmen, det mest vanvittige øyensåret som vil bli godt synlig fra halve Helgøya: http://www.sinnamagasinet.no/2018/03/mjoskuken-nytt-tilfelle-av-signalbygg-syken/

Jeg håper og tror at den ikke vil bli bygd, og skulle den bli det, så skal jeg seriøst vurdere om jeg skal bli terrorist.

Først skal vi få en haug med avisskriverier om hvordan støyplagen fra E6 gjør at beboerne klager i Buchardt-kuken i Brummunddal, da de har bygget den ved siden av den nye 4-felts veien hvor biler skal kjøre i 110 og så skal de få alle vogntogene som dundrer forbi.

I fra eiendommen til Løvenskjold?

Jaså? Tviler på at hudfarge har noe å si. Det sørgelige faktum er:

Mjøskuken kunne fungert om den faktisk var rund slik som kallenavnet tilsier, og om den var bygget med et blålig glass som gjenspeilet fargen i vann og himmel. Noe lignende denne i Madrid:

Da kunne Mjøskuken sett mer slik ut, bare penere:

Om jeg vinner Eurojackpot, så skal jeg definitivt bygge en slik futuristisk bygning, leie ut mesteparten, og så gjøre ingenting frem til robotene tar over i 2030-2040.

Jeg synes terminale kreftpasienter bør benyttes mot slik som deg, som vil ha øyensårene over alt. Om det blir konsekvenser av å påtvinge alle hva dere synes er fint, så ville dere kanskje forstå at dette egentlig ikke er så viktig for dere.

Dere har laget Bjørvika og stygge monstre andre steder, men det er ikke nok, da alle byer må ødelegges. Faens jævla drittsekk, og jeg mener det.

Eller hva med litt symmetri? Jeg gir dere Trillingkuken - ménage à trois!

Jeg forstår ikke slike som dere jeg.

Var noen slemme mot dere som liten, siden det er så viktig å tvinge alle til å se på hva dere vet de ikke liker?

Samme sadismen ser vi hos innvandrigsforkjempere, da områdene de hvite har flyktet til, er de viktigste å berike.

Nå er jo dette bare brainstorming, men jeg kunne tenkt meg hengebroer mellom de tre tårna. Gitt at jeg vant Eurojackpot, så ville jeg beholdt penthouse-leilighetene, og kunne forflyttet meg raskt mellom de med en miljøvennlig el-scooter.

Er det at du er autist, og at når nok er nok er vanskelig, eller er det at du har sadistiske trekk og liker ødelegge ting de andre har kjært?

Herr Holmstad er åpenbart deprimert over dette og du vitser med det?

Sorry, glemte å si at alle bygningene vil bli drevet med miljøvennlig vindkraft, som skulle veie opp for at enkelte kan finne de sjenerende i landskapet.

Nei, jeg trollet bare deg, og hadde ikke Holmstad i tankene.

Du er ikke veldig flink, så det er ikke noe du bør gjøre. Jeg har forsøkt å fortelle deg at debattmotstanderen ikke er viktig, de andre er, men pillen ser ikke ut til å trille inn.

Når vi til vanlig får motstanderen til å si at de gleder seg til vi har blitt minoriteter i egne land eller tilsvarende, for å såre oss, så har vi i realiteten vunnet.

Jeg synes også forøvrig at det er litt søtt at du tror jeg er trollbar, etter mange å som mer eller mindre professjonelt troll.

Fikk meg en god latter over min kunst og din utrolige reaksjon. Verdi er subjektivt.

Og hvilket meme fikk du tilbake, klarer du å se det?

Det må være konsekvens…

PS Jeg ser førøvrig at du har publisert teorien din, og det er ikke mange som føler for å hjelpe deg med en kommentar eller to, av uvisst grunn.

Du spilte på moral, og særlig når du tvang meg til å kommentere noe om Holmstad for å ikke fremstå usympatisk. Men jeg vet ikke hvilket spesifikt “meme” du henviser til.

Du vet vel grunnen, du som er så etterpåklok. --Har allerede sagt at jeg ikke forventer at de fleste gidder å lese lange tekster (særlig lange tekster med tanker som kanskje bryter med egne tankebaner). Nå har jeg jo bare delt nettsiden/modellen her på bakrommet, og da skal jeg vel være fornøyd om jeg etter hvert får et par tankefulle kommentarer. Men jeg trenger uansett en seriøs utbrodering å vise til når jeg senere vil dele modellen på en enklere måte.

Hva med deg? Kanskje du kan prøve noe nytt og diskutere idéene i skriftstykkene, isteden for å diskutere at jeg har lenket til skriftstykkene. Har du ikke hørt at menn er opptatt av idéer, og kvinnfolk mer av sladder?