Nyheter MDTV Forum Om Doner

Frøya ofres til vindkraftbaronene

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/07/froya-ofres-til-vindkraftbaronene/

Av Eivind Salen, Styreleder MOTVIND Norge. 13. juli 2020 ble turbinene fraktet inn til Frøya. Det skulle aldri skjedd. Dette er historien om et land og en stat og en forvaltning, gått helt over styr. Dette er sånn det går når det viktige blir uviktig, når ansvarlige myndigheter mister medmenneskeligheten av syne, når man ser…

6 Likes

Jeg tror nok at mysteriet om hvorfor denne utilgivelige økokriminaliteten blir begått. Det viser seg at internasjonale (les elite eide) bedrifter ønsker å opprette datasenter for å produsere cryptovaluta. Selvsagt skal de tilbys redusert elpris.
Solberg er veldig generøs med de rike mens hun strammer reimen på alt som gagner den Norske befolkningen.
Er det INGEN som vil stoppe det gale kvinnemenneske? Hun hører hjemme bak lås og slå!

4 Likes

Når fredelig motstan ikke virker, er det kun vold som gjenstår.
Det er uten tvil legitimt å bruke vold disse menneskene, hvis man er av det moderate slaget kan sabotasje av infrastrukturen deres være en løsning.

2 Likes

Det tror jeg også. Men det er temmelig tverr-politisk. Jeg ser ikke at det ville ha vært stor anderledes med Jonas bak rattet.

4 Likes

AP er ikke det grann bedre enn høyre. Det har du helt rett i. Det eneste partiet som ikke ser ut til å omfavne NWO med åpne armer er SP. Enn så lenge.

2 Likes

Det er bare for SP å la Borten Moe ta over, så er de inne i folden - igjen.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.