Nyheter MDTV Forum Om Doner

Franske sionister krever forbud mot de gule vestene

Du motsier deg selv, eller bløffer, men no offence ;: For å vite hva du er uenig i, hva du er enig i, hva du er frustrert over og hvem du sympatiserer med, så er du jo nødt til følge med ganske bredt. Så det er ikke å sløse bort tid og penger, som det samfunnsengasjerte mennesket du jo faktisk er. Jeg har en mistanke om at du følger med på MSM. Jeg håper det!

Når det gjelder hjernevask tror jeg det er medfødt og ligger i alle. Når du får unger vil du være en oppdrager, og en god en, og du vil derfor ha ekstremt stor makt. Den største i ditt solsystem. Du vil at avkommet ditt skal bli et godt menneske. Det er hjernevask. Det finnes noe positivt i alt. Makan.

Vi blir hjernevaska fra alle bauer og kanter. Fra barn til olding. På forskjellige måter. Det er det samme prinsippet; vi prøver å påvirke. Selv den ynkeligste og sjukeste 90-åring vil påvirke, gjøre en forskjell, stikke seg ut, hevde sin rett. Hvis ikke hadde han vært dau.

Så det er greit. Den som tror at verden kan forbedres ved å forby «hjernevask», «negativ påvirkning», «agressiv innblanding», har ikke forstått menneskets praktiske begrensninger, i forhold til drømmemes idealer. «Agressiv innblanding» høres ikke bra ut, og er det heller ikke, sett fra offerets posisjon. Men det som forkludrer hele greia er at det oppsiktsvekkende ofte faktisk er «godt ment». Det er ikke engang tenkt agressivt. «Men hvis du opplever det slikt, beklager jeg det», som det heter - og det er ikke ment som en floskel.

Derfor er det trøtte, kjedelige begrepet «dialog» ganske viktig. Bare spør et barn som følte seg som offer for foreldrenes ‘hjernevask», og der denne hjernevaskinga ikke funka, kanskje fordi barnet ikke ble sett og anerkjent som det det var, Det kan hende du får som svar at bedre dialog kunne ha vært noe…

Det er jo bare et søtt svar. Og sikkert bare tull. Et agn. En løgn.

Man er seg selv nærmest.God bedring med gikta… du sliter vel på denne tiden av året.
Hils bikkja forresten : )

Alder er relativt. “The tragedy of old age is not that one is old. It is that one is young”, som Oscar Wilde sa.
Ellers er det et skiveprolaps eller to som plager meg, ikke gikta, men det er mer en av-eller-på-tilstand; enten er ryggen (nesten) helt uten plager, eller helt jævlig stiv og ikke til å rette ut. Men jeg merker det godt i ryggen før et væromslag, og ustabile temperaturer som veksler mellom litt over og litt under null, er det verste mht. å måtte være ekstra påpasselig med hvor brå jeg kan tillate meg å være i vendingene for ikke å gå i lås.

Ellers er vinteren en årstid der de fleste på våre breddegrader må ta litt mer hensyn til klimatiske omstendigheter enn ellers i året. Hilser tilbake.

Jeg leser forum og alternativ media og det er ikke noe jeg må få med meg i gammelmedia. Om jeg merker at hatet mot journalistene skulle avta noe, så er det bare å besøke NRK, VG eller Aftenposten, men som sagt så forsøker jeg å unngå dette.

Antisemitt; person som er sterkt mislikt av sionister

Propagandaen som viser oss grensene for hvordan vi kan snakke om jøder (og andre utsatte grupper) i Vesten, minner mye om hva Dalrymple sier her:
dalrymple

En like for Dalrymples sitat og din kobling, det er et konsept klekket ut i helvete, minst, akkurat det der.

Men jeg må legge til at jeg hadde likt kommentaren enda mer dersom du skilte bedre mellom sionister og Israels terrorist– og dårlig kamuflerte, globale maktregime m/ tilhørende ambisjoner & Mossad på den ene siden, og “jøder” som sådan på den andre siden. Det finnes jødiske organisasjoner som taler Knesset (כנסת) midt imot, og enda flere jøder i hele verden som ikke er en del av det jødiske maktkonglomerat eller deres lakeier.

ijan_logo_regions

Les her:

Jødene oppdrar barna sine til å tro på delvis løgnhistorier om alt det fæle goyene har gjort med jødene, slik at de bare føler at de tar hevn, når de begår overgrep på ikke-jøder.

Om alle jødene bodde i Israel, hadde ikke dette gjort så mye, men vi kan ikke som samfunn ha grupper som oppfører seg slik, og i tillegg mener at om noen skulle begynne å hate dem, så må vedkomne straffes om han forteller om hvorfor han ikke liker jøder til andre.
pute%20micron

I Israel er de ideologiske frontene sterkere, og aller sterkest virker indoktrineringen å være i de israelsk-okkuperte delene av Palestina. Der spør fireåringen med oppriktig undring sin far om hvorfor terroristene som bor i den andre enden av gata har så stygge hus.

At antagelig bortimot 100% av alle som regner seg som jøder i verden indoktrinerer sine barn med sterkt tilpassede og overdrevne fortellinger om deres offerrolle, er et problem. Men de gjør selvfølgelig ikke dette alle sammen mot bedre vitende. De er selv indoktrinert, og tror fullt og fast på alt sammen.

Det er et problem, men innebærer ikke straffeskyld på samme måte. Som det norske rettsapparatets meddommer, vet du jo at det også i det formelle, norske lovverket, i likhet med de fleste nasjonale lovverk, finnes flust med nyanseringer av grad av straffeskyld for én og samme forbrytelse, alt etter i hvilken grad skade ble forvoldt med overegg, forsett, eller som følge av uvitenhet eller uaktsomhet. Prinsippet er en formalisering av en alminnelig oppfatning av begepene skyld og rettferdighet. Å møte alle jøder med mistenksomhet og hat er neppe en farbar vei for å redusere dette problemet.

Slemme jøder har dessuten alltid vært villige til å bruke og ofre snille jøder for saken.

Skiveprolaps , å det kjenner jeg til,om ikke av egen erfaring så både en som kom seg i jobb med løfting av avisbunker etterpå, riktignok etter operasjon, og et eksempel som fortsatt pågår i prosessen , med av på og folk som sier : -“Sett deg ned da,” når vedkommende prøver å stå og røre på seg under besøk hos andre, smerter ved harrytur. Smerter ved å sitte stille osv, og gåturer i naturen som behandling.
Sofaen en fiende kanskje… men du fikk vel med deg Johaug og Norges gull likevel.
5 % opereres, de fleste går det over for. Hvor lang tid det regnes som relativt normalt å bryte ned det som skaper smertene er jeg litt usikker på. Er det snakk om ca 4 mndr ? Regner med at det er litt avhengig av bevegelse, så skjønner godt at du står en god del foran PC en da, istedenfor å sitte.

Det bildet er jo helt bedårende og fenomenalt… Får bare lyst til å gi den en hjertelig go- klem.
Er det du som er fotografen ?

Jeg vet det meste om denne ryggen og operasjoner, stoler = djevelens påfunn, etc. Vi lar temaet hvile nå.

Vanskelig å unngå, men jeg liker ikke Johaug spesielt godt, så jeg gleder meg ikke så mye på skisportens eller Norges vegne over det gullet.

Jada, jeg er fotografen, og åstedet er hjemme hos meg, i alle bikkjers sofa.

Om det blir fremtiden, så er det 100% jødenes egen skyld. Det er ikke vår skyld at de oppdrar barna sine på grusomhetspropaganda, og ender opp med hva Gilead Atzmon kaller PRE-traumatisk stress-syndrom.

I den grad noe er vår skyld, så det fordi vi har latt folk med en slik virkelighetsoppfatning få makt over andre.

Men hva som er snilt og slemt er ikke det samme for oss og dem.
opposite%20jews%20say

Leste et sted at svært mange arabere var semitter, (95% ) samt at sefardiske jøder hadde de resterende 5 %, og DNA et var identisk med palestinere. Vet ikke om noen har greie på det.At araberne har semitt i seg forundrer meg ikke, siden araber betyr Mix, og de stammer fra Abraham som var av semittisk linje, og hadde masse koner. Ikke bare Sara og den egyptiske Hagar,som fikk Ismael som muslimene mener de stammer fra, men Ketura , og i tillegg en del medhustruer som flyttet til Østlandet, i følge danskenes versjon : )

De som er mest ivrige med å fremstille seg selv som semitter, og alle Israel-kritiske røster som antisemitter, er sannsynligvis tjuvpakk mht. den semittiske identiteten sin. De var khazarer før, er en vanlig hypotese. Den bestrides selvfølgelig av dem det gjelder, men personlig synes jeg de gjør en lite overbevisende jobb.

Jeg snakker ikke primært om fremtiden, jeg snakker om oss her og nå. Vi er også med å bestemme den fremtiden.

Må alt være noens skyld? Jeg skjønner at det er en praktisk forenkling for den som ønsker å blåse ild i glør og piske opp stemningen for blod, hevn og krig, men jeg er ikke helt der, serr’u. Jeg vil fred.

Du og jeg har ikke noe videre makt til å bestemme om jøder vil bli hatet i fremtiden eller ikke. Om jødene klarer kunststykket å bli hatet i både øst og vest, og hos muslimene med, så er det deres eget syn på ikke-jøder som er årsaken.

Dersom du mener å ha den minste bevisste, aktive innflytelse på eget tankegods og emosjoner - et lite snev av fri vilje - har du makt til selv å bestemme om du vil hate alle jøder, her, nå og i dag, fordi de er jøder som sådan.

Noe annet er jo akkurat det pre-traumatiske stressyndromet Atzmon snakker om, bare med en annen farge og smak.

Frimurerstyrte Sionister er mektige politisk, økonomisk og spirituelt i de fleste land i Verden.
De mest ekstreme er muligens involvert i Satanistiske ritualer, der levende småbarn blir ofret.
Er dette tilfelle, betyr det at:

1. Det finnes en Gud
  2. Darwins evolusjonsteori er feil

Er sikker på at Bibelen gir oss svarene på ovennevnte spørsmål.

Kom over noe som var nytt for meg , som kan tyde på at Khazarene hadde jøder i overklassen.

"One could begin, that the paths of Russians and Jews first crossed in the wars between the Kiev Rus and the Khazars–but that isn’t completely right, since only the upper class of the Khazars were of Hebraic descent, the tribe itself being a branch of the Turks that had accepted the Jewish faith. "

Aleksandr Solzhenitsyn