Nyheter MDTV Forum Om Doner

Franske sionister krever forbud mot de gule vestene

Jeg er nysgjerrig på hvordan du fant ut det. :grin:
Ellers er min erfaring at det stort sett holder lenge med et kvasssssssst blikk. :eye:

Ellers takk for gode og kreative tips. Det finnes en kreativitetstest som handler om å gi folk som oppgave å foreslå så mange bruksområder som mulig for en binders i løpet av et par minutter, men kanskje bindersen kunne byttes ut med fastelavensris.

Det var pga en artikkel jeg så på nettet, om noen respektløse menn, og da tenkte jeg at det kunne være fint for dem å møte norske kvinner som fektet med noen flere slike som var bundet sammen.

:grin: Jeg for min del tror overhodet ikke på sekstitallet, for det har jeg aldri sett.

Min feil. Han sovnet sikkert av den siste videoen jeg postet til ham,
pluss fredagtacoen.:taco: Den var langtekkelig, og jeg sovnet nesten selv .

Det jeg assosierer her, er at antakelser har lett for å feste seg som fakta hos mennesker, pga at vi har begrenset tilgang på informasjon. Det blir som taleren som så dama reiste seg midt i talen, som jeg sikkert har nevnt før, og han tenkte : Hun likte ikke talen.
Men grunnen var at hun skulle rekke toget.

Litt usikker på om det er meg du sikter til, og i så fall hvor du mener jeg burde vært nå, siden jeg evt. skulle ha forsvunnet, presumptivt pga. langtekkelig video i en annen tråd om tankepoliti?

Jeg kan for øvrig forsikre at ingen av videoene om israelsk teknologi og ekspertise i taleanalyse var for langtekkelige, de er forsåvidt tematisk interessante nok. Det er bare meg som ikke er fullt så engasjert i sakens anledning; jeg regner alt sånt for tekniske detaljer uten særskilt nyhetsverdi i seg selv, og det samme gjelder slike ting som at teknologien faktisk brukes. Tale– og stemmeanalyse, håndskriftanalyse mm. er jo også gamle verktøy, de bare blir bedre og mer sofistikerte.

Jeg er gammel og blasert og vet snart alt fra før, Gatekeeper. :wink: Mest interessert i å sette stilkarakterer på utøverne nå, bare. Men for all del, post fortsatt ivei lenker og kilometervis med artikler om alt hva ditt hjerte begjærer (og når det gjelder detaljkunnskap er nok det en hel del!). Jeg sorterer og sjekker det jeg føler for, og lar resten være med relativt god samvittighet.

Ja, :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Jeg er visst trøtt selv… klarer ikke følge med i hvilken tråd jeg er… :slightly_smiling_face:

Pyttsann. Jeg kom akkurat ut av dusjen, og sitter for øyeblikket her fullstendig uten en tråd i det hele tatt, men selv det går helt greit.

Da er ringen sluttet… Du åpnet med to nakne menn, og avslutter med nr 3.
( avslutning ihvertfall for min del) Jeg får takke for følget : )

Ke? Gjorde jeg? Hvornår?

Jeg er altså veldig imot alt dette trådløse. Var det opptil meg, ville du - og ev. andre uten tråd - vært kablet. Nemlig. :frowning_woman:

Ler. Trump og Putin .

Smella nå, skrulla. Wi-Fia.

Han ber bare om pryl, men som han selv har sagt : Da blir det ikke noe.Så det blir ikke noe.

Å. De nakne mennene. Don Bozo og Putte Pennywise, headed for Storskog der, alt-så. Hadde glemt dem allerede. Så skuffet de sikkert ville vært, hadde de visst hvor lite inntrykk de gjør.

Iiiiiiiiiiik! Haaaaaaaaaaaaaaaatprat! :scream:
Pass deg, ellers pusser jeg purken på deg! Slikt blir jo prioritert, har vi lært.

Du hopper i trådene i kveld, Gatekeeper. Jeg begynte ikke med to nakne menn her. Det var i en annen tråd, og det var i går. :wink:

Hmmmm, det kan se slik ut. :thinking:
Men jeg er for snill (eller for slem, alt ettersom).

Pryl, pryl, pryl … Gjesp. Jeg hører dere sier detta. “Det hjertet er fyllt av, det renner munnen over med”, sa mormora mi ofte. Hun var ubegripelig gudsfryktig, men dum var hun ikke.

Jaja, skyld på meg for denne tematikken, du! :smirk: