Nyheter MDTV Forum Om Doner

Frankrikes Jan Palach

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/12/frankrikes-jan-palach/

Av George Chabert, Trondheim. For første gang i Frankrikes historie har en protesterende student satt fyr på seg selv. Anas Kournif er kun 22 år gammel, og ble så forbrent at han fortsatt svever mellom liv og død. Han hadde nylig mistet både stipendet og hybelen, og skulle klare seg med 4500 kroner per måned.…

4 Likes

Selvmord ved brenning er dramatisk, men det er en gal manns verk.Og bør aldri holdes fram som en politisk handling. Om en ikke vil riskikere blod på hendene.
4500 kroner i måneden, er 4500 kroner mer min syriske flyktning fikk da han ble deportert til Frankrike. Han måtte klare seg med de kronene jeg klarte å snike under DNBs radar. Og det kristne samfunnets gjestfrihet.
Frankrike trenger Jesus, for han har ikke vært der på mange hundre år.

3 Likes

I dag ble en verdenregjering offisielt etablert da klimapsykopatene avslørte hva som er meningen med klimahysteriet.
EN global skatt er selve definisjonen på en verdenregjering eller verdens-diktatur som det egentlig er.

En grønn global skatt som gjelder alle i hele verden, snart kommer nye og nye lover som ikke har noe med klima å gjøre på samme måte som handelsavtalen EØS og poff så har vi et globalt diktatur.

Så får vi en verdens-hær som skal knuse all motstand i land der folket protesterer.

Menneskeheten blir lurt trill rundt der mange tror det handler om en felles kamp for å bekjempe de ikke eksisterende klimaendringene.

3 Likes

Hvem er Commander-In-Chief her?
I amerikanske media er stemningen at DEM rakner
I siste instans betyr det at folk i Norge vil se på Dagbladet / VG som fake news

Vær obs på Fulfords post
“It’s time to call a spade a spade. Most of the world’s problems originate with a group known as the Elders of Zion. This is an undeniable fact and has nothing to do with the Jewish people.”

steigan.no versjonen blir
Most of the world’s problems originate with a group known as the Elders of Zion. This is an undeniable fact and has everything to do with Israel.

Ikke la deg lede inn i snubletrådene til Kjellemann. Det ser ut til at han har tenkt å ødelegge forumet.

2 Likes

EU er seiglivede. Samme med USA. Mange som trodde USA ville gått under nå, deriblant Galtung. Tipper vi ikke blir kvitt dem så lett. Spesielt med en forskremt middelklasse. Folk langt ute på venstresiden er jo mot Brexit, deriblant Fløgstad, fordi noen høyreorienterte også er mot EU. Jeg har ikke så voldsom tro på at arbeiderne våkner, kunnskapsnivået er for lavt til det. Tror heller Europa blir som USA mer eller mindre.

2 Likes

Noen kommer til å gå under i USA, og patriotene vil slåss denne gangen. Enten vinner patriotene eller ikke. At patriotene vinner betyr et nytt USA som vil få Hitler-Tyskland til å blekne i disiplinering … og forsøk på å kle seg i rosa.

Ikke siden Kennedy har en amerikansk president fått mere jubel enn Trump på sine rally’er
-Vi vil ha blod
er deres budskap.
Det foregår en vekkelse i USA, og ikke vanskelig å skjønne at 2032-valget vil bli et valgskred for Trump

USA har vel allerede fått Nazi-Tyskland til å blekne spør du meg. Når det gjelder valget om to år tror jeg Trump er ferdig. Det betyr selvføligelig ikke at det blir endring i politikken.

3 Likes

Det foregår en diskusjon for tiden om hvem Trump er.
Fulford sier nå Trump er fake (jeg tror ikke han selv er kilden, men at hans kilder sier det).
Uansett om Trump er fake eller ikke, 2020 blir en lett sier for Trump. Så sier min kilde at USAs folketall blir “100 mill” i 2024 ca. (3 nasjoner skal være utenfor deep state kontroll: Russland, Iran og Japan)
“At patriotene vinner betyr et nytt USA som vil få Hitler-Tyskland til å blekne” = innertier

Kan du si noe om hva slag kilde det her er snakk om? :alien:

2 Likes

Spørsmålet er hvem Trump er. Det kan du kommentere
(selvfølgelig kan du ikke det, så hold kjeft, NATOist, før dørvakta kaster deg ut som en annen fyllik)

No problemo :partying_face::alien:

index

2 Likes

Jeg skrev
“Det kan du kommentere (selvfølgelig kan du ikke det, så hold kjeft,”

Nå bekreftet. Du har ingenting å bidra med.

Man kan bli kvalm av mindre enn dette, en belærende idiot på steigan.no

Dias
“bleikfeite russere”

Gud hjelpe meg. Kan ingen rydde opp på steigan.no?

https://www.youtube.com/watch?v=MvzZd5eoTdc :alien:

:alien:

1 Like

Du er rapportert igjen

Igjen? Hva gjorde jeg denne gangen? :nauseated_face::alien:

1 Like

Du holder deg ikke til emnet

Ok. Ok. Jeg skal skjerpe meg…:stop_button::alien:

drinking-like-a-boss

2 Likes

Så lyver du igjen
:flushed: