Nyheter MDTV Forum Om Doner

Fortsatt utenomsnakk om Jernbanepakke 4 fra de blå-blå

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/05/fortsatt-utenomsnakk-om-jernbanepakke-4-fra-de-bla-bla/

Av Erik Plahte. På nytt har Helge Orten (H), leder for Transportkomitéen på Stortinget, demonstrert at argumentene for Jernbanepakke 4 de blå-blå framfører ikke holder mål. De viktige spørsmåla og den virkelige grunnen for å legge Jernbanepakke 4 inn under EØS-avtalen holder de tett om. – Hovedpoenget med Jernbanepakke 4 er ikke å få flere…

2 Likes

Dem v’ikke ha jernbane. Dem drømmer om droner.

Dyrt å bygge den banen nordover. Men «dem» brukte også ekstremt mange milliarder for å bygge en motorvei-tunnell fra Stavanger til Tau/Jørpeland, for at et par hundre biler skulle slippe å ta ferja. Og flere svindyre veiprosjekter er på trappene. Jeg er prinsipielt for jernbane og imot svindyre motorveier, og ikke minst droner. Våre tippoldebarn vil kanskje være prinsipielt for droner, og mot, ja hvem vet hva. Det er blant annet disse dyspotiske tankene som gjør livet verdt å leve :grin:

1 Like

Idag har vi 400.000 nordmenn som gjør ingenting.
Det koster flesk.
Å bygge en ny by uten beboere ville koste svært lite for oss.

Å gjøre ingenting er en kunst. Å gjøre ingenting og å ha det bra med seg selv er nirvana. Enig?

1 Like

Livet er en test for neste liv. Å dø av hjerneslag gir pluss. Å dø av hjerteinfark gir minus.

At livet er en test er sikkert nok :grin::grin:. Men jeg forstår ikke hva som er forskjellen på å dø av hjerneslag eller hjerteinfarkt.

hjerteinfark = selvopptatt sofagris

Er det kanskje elvopplevd?

Hjerteinfark er skam i Japan.
Statistikken viser at “svært få” dør at hjerteinfark

Japan har rett tror du?

Ville du ha giftet deg med en med hjerteinfark / alkoholproblemer??

Takke meg til en med anoreksia

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.