Nyheter MDTV Forum Om Doner

Forskere advarer: – Ungdom rammes hardt av lockdown

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/forskere-advarer-ungdom-rammes-hardt-av-lockdown/

I en kronikk i Bergens Tidende kommer sju forskere med alvorlige advarsler mot den nedstenginga av samfunnet, og særlig av skolene på grunn av de kortsiktige og langsiktige skadene denne politikken påfører de unge. De som har forfattet artikkelen er Stine Lehmann, Ragnhild Bjørknes, Ellen Haug, Mari Hysing, Gro Mjeldheim Sandal, forskere ved Det psykologiske…

2 Likes

“hasardspill” France to go under a 6pm-6am curfew for at least 15 days

1 Like
1 Like

Hadde flere vært opptatt av at det samme skjedde før korona, og at ungdom generelt var deprimerte FØR korona, så skulle jeg kjøpt at det lå et reelt engasjement bak.

Atomiseringstrenden har vært helt tydelig før 2020, men de som selger seg som samfunnets samvittighet, har kun vært opptatt av å selge oss dårlig samvittighet for klimautslipp og rasisme.

Så siden det er så fælt at de ikke skrev om det før er det irrelevant nå.

1 Like

Nei, men de fortjener å mobbes for sviket sitt mot ungdommen.

Korona er over snart, og da er fremdeles det stygge, fremmedgjorte og atomiserte samfunnet de progressive var med på å skape der.

fremskritt

Du mener t-banene så slik ut før? Men få ungdom da. Var de på mentalsykehus??

Unknown-7

1 Like

De er kun et eksempel på at samfunnet har degenerert. Den moderne progressive verden ER stygg med få muligheter for noe fellesskap.

nuit

2 Likes

Snodig at du må ta i bruk latterlige propagandatriks om dette er så åpenbart. Man blir lett isolert om man står med maske og hørselvern og dæljer i veggen med en hammer. Men det finnes andre måter å leve på. Når det ikke er lockdown.

1 Like

Boomere er verdenshistoriens mest egoistiske generasjon, og bryr seg selvfølgelig lite om at de neste generasjonene ikke får oppleve det felleskapet og den friheten og tryggheten dere fikk, fordi boomerne er opptatt av de store ting, slik som å redde HELE verden. Ikke at dere fikk til det heller, men selvbedraget gjør at man ikke har dårlig samvittighet over de knuste eggene på hjemmebane til verdensomeletten som det aldri ble noe av.

siden 1978

3 Likes

Det hjelper nok å få verden til å passe inn i din tegneserieverden. Fram til 1978 hadde vi reelle fagforeninger og utdanning var sponset av staten.

Unknown-8

Men du hater jo dette også.

1 Like

Når du var ung, så bygget deres foreldre og besteforeldres generasjon billige boliger for dere, men når dere sitter med makta og penga, så skal boligverdien deres maksimeres gjennom lavere renter og masseinnvandring.

Jeg har et poeng her, så du må gjerne fortsette med kveruleringen for å understeke poenget mitt.
rape

1 Like

Åja. Det er nok derfor jeg har bodd ti år i utlandet. Det pjattet ditt om “dere” og “oss” blir kun latterlig da dette handler om deg og ditt forvirrede hode.
I din verden ville arbeidsfolks hverdag se slik ut;

images-3

1 Like

Nå er ikke jeg en nazist, og vi vet ikke hvordan verden hadde sett ut om den onde siden vant krigen. Vi vet imidlertid hvordan den gode sidens verden ser ut, da det er den verdenen vi lever i.
degenerates

2 Likes

Du virker oppslukt av jødiske sadomasochister. Få deg en sunn hobby og verden blir lysere.

1 Like

Bommerens svar på alt ubehagelig ansvar: Bare tenk på noe annet. :slight_smile:

brave new world

Artig at du støtter det jødiske kuppet 100% og ber folk følge de instrukser de får mens du på en annen side poster nazimemer.

Kan ikke påstå at det nødvendigvis ville være ubehagelig å få henne gravid

3 Likes
1 Like

Og her har vi boomeren i et nøtteskall. Om man ikke elsker globohomo, så er man en nazist, og det er en plikt å være mot alt nazistene mente var bra.

Om denne a priori avvisningen den essensielle ondskapen som nazismen var, gjør at man velger politikk som har ødeleggende effekter for påfølgende generasjoner, så er det irrelevant, da det viktige er å blir kampen mot nazismen og alt de stod for.

Det sagt, så er det forståelig hvorfor det ble slik, da boomere også er barn av propagandaen de ble utsatt for, men det må da faen ta slutt en gang?

frens

Du er i ferd med å bli en vits. Elsker jeg “globohomo” fordi jeg ikke er nazist? Anser vel deg for å være en agent for polarisering av samfunnet. Hm. Hvem tjener på det?? Neppe Hitler. For han er jo dau.

2 Likes