Nyheter MDTV Forum Om Doner

Forsiktig optimisme i kampen mot koronaviruset

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/02/forsiktig-optimisme-i-kampen-mot-koronaviruset/

Spredninga av det farlige koronaviruset har stagnert i Kina. Stagnasjonen ser ut til å ha startet rundt 15. februar 2020 og 24. februar meldte kinesiske myndigheter at de for første gang siden epidemien begynte ikke hadde fått noen nye tilfeller siste døgn. Kinas regjering har erklært «folkekrig» mot viruset og har iverksatt karantenetiltak som om…

Uten noen vaksiner og uten forståelse for hva coronaviruset er ->
30% av helsepersonalet i Wuhan ble også smittet.
Kineserne skjønner ikke engang hvordan de skal beskytte legene.

Så henter de inn mere helsepersonell fra resten av Kina … som selvfølgelig også vil lide samme skjebne

Det ene av krematoriene i Wuhan kremerte 100-130 døde per dag
-Vi holder på å bryte sammen
sier bestyrer

Hvor mange krematorier vil det være i en by på 11 millioner? 10 … 50?

Det ser ut til at Kina er i ferd med å få kontroll over situasjonen. Massive tiltak gir resultater.

Det som er problemet er at det allerede er spredt til mange andre land, og vi kan neppe forvente at alle de er i stand til å iverksette nødvendige tiltak for å bergrense spredningen.

Gitt Kinas sterke forbindelser med Afrika Er det også en stor fare for at vi vil se utbrudd der.

2 Likes

Nå snakker du om junk fra notiske løgnere. Det samme gjelder for CDC i USA.

Man kan ikke teste om folk er coronasmittet (situasjonen i både USA og Kina)? Hva slags tull er det?

Trump
-Vi har full kontroll

Noen timer senere faller Dow Jones med 1000 poeng

market_corona

FHI
-Det er veldig liten sannsynlighet for at dette skal spre seg lokalt. Det er ikke noen grunn til engste seg, understreker hun.

Kilden er et globalistisk Rockefeller-institutt

Outbreak Not Under Control in Wuhan Despite Drastic Containment Measures, Local Officials Say

Kina bruker drakoniske virkemidler - stenge folk inne i leiligheter …, som vi ikke kan bruke. Det tilsier at vi (byene i vest) vil bli hardere rammet enn kineserne

Så langt ser det ut til at ingen karantene vil virke på coronaviruset. Det er konstruert for å være karantene-sikkert og vaksine-sikkert?
Men alternativ medisin (det som jeg vil bruke) vil formodentlig ta knekken på coronaviruset på 24 timer. Her vil FMI og norske sykehus sette seg på bakbeina.
-Vi driver ikke med kvakksalveri eller vitaminer
vil de fortelle

South Korea Reports 505 New Coronavirus Cases

In South Korea, there are now at least 1,766 confirmed cases of the novel coronavirus disease

For en dag siden var det 1261 tilfeller av coronasmittede. Idag 1766. Det er en økning på 40% på en dag. Med den spredningshastigheten vil 100 mill? sør-koreanere være smittet innen sommer.

Sauene, med minimale kunnskaper i matematikk vil tro at tallet blir 20.000-50.000 innen sommer.
-Jeg tar det ikke så tungt
vil de bedyre.
De som blir smittet vil gå til legen og be om å få medisin mot corona. Legene kan tilby smertestillende, og alle er happy.
Hjemmekarantene = hele familien blir smittet

Du er nok en del av det viruset

17 siste meldinger ca. fra tjatta

(ikke mye klassekamp … eller politisk innhold her … verre enn amerikansk valgkamp)

Du er nok en del av det viruset

Man får ikke delta om man ikke er globalist

Kjipt for deg da…

Syntes du ikke det er litt kjipt å nekte gamliser å kjøpe skrot?

Vaksine mot coronavirus?. Eller frekvensen du mottar beskjeder fra Mars på??

Du sier så mye rart. Hjemmebrent og sats er nok mere din stil

Nei. Det trenger du ikke. Spesielt om du har fylleangst og ikke førerkort

Ha ha. Sier stemmene i hodet det?

Ha ha… Graven?. Det blir nok “excarnation”. Snodig at det ikke finnes noen norsk oversettelse av dette ordet

Kjør nazist i verdensromdebatten. Nå har jeg lest meg opp

Du har erfaring med gamlehjemmene?

Et kort blikk i speilet er nok

Dr. Kjell og hans team av naziter fra verdensrommet

Unnskyld. Marsipanerne

Marsianerne redder situasjonen

Neida. Er kjent for fotografisk hukommelse

Om du ikke legger inn konteksten disse svarene ble gitt framstår du kun som falsk. Men det er vel de fleste blitt klar over

Du argumenter ovenfor typisk med
-Ha ha. Sier stemmene i hodet det?

Du forholder deg her ikke til innholdet i meldingen du svarer på. Du kan ikke engang lese en melding … eller svare på hva 2 + 2 + 1/0 blir

Jeg svarte på det. To alternativer

Hva blir 2 + 2 + 1/0 ?
For 3. gang

Ingen netŧroll kan kommandere meg. Snakk med fastlegen

Folk må være tankeleser for å skjønne hva en dement person mener. Omsorg for deg er ikke noe vi får betalt for.

Dette er nok kun et surresvar

Jeg har enda ikke fått svar på hva mening med følgende er

Som sagt. Ta det opp med fastlegen