Nyheter MDTV Forum Om Doner

Fløytevarsler Philip Haney funnet død

Philip Haney, a former Department of Homeland Security (DHS) official during the Obama administration who blew the whistle on shortcomings within his own agency, was found dead in California on Friday.

Echoing some of the whistleblower’s friends, a number of senior congressional officials have expressed alarm to Breitbart News about this, noting that they do no believe Haney was suicidal.

En mindre sionist. Å vel

Authorities found Haney dead ahead of his plans to publish another book exposing problems within the Obama administration, according to the Examiner

Han hadde startet en relasjon med en kvinne.
Ikke suicidal i det hele tatt.
Menn skyter seg selv i hodet når de skal ta selvmord.

Jeg nevnte en annen fløytevarsler i Ukraine - som for noe dager ble slått så helseløs at hun ikke var til å kjenne igjen i ansiktet. Hun flyktet til Russland

1 Like

Ja, sant det. Det jeg mener med min kommentar er at mannen var sionist og jobbet for Mossad akkurat som Epstein jobbet for Mossad. Så enten Clinton selvmordet ham eller Mossad gjorde det.

Mossad er like blakk som Israel. Israel er like blakk som Hellas. Dette er bunnskjiktet i Europa.
Middelhavet er full av gass og olje, men Israel har enda ikke begynt å tjene penger

Jeg skjønner hva du sier men er nok uenig. Et land som ikke har penger har ikke råd til å bombe barn som spiller fotball på stranda, drepe pene Palestinske sykepleiere eller sneipe på barn som leker på hustak fordi det er for farlig å leke på gatene. Israel har nok av penger til å dekke ettersom de prioriterer.

Israel er ikke istand til å krige utover 4 uker. Sist de prøvde seg på Gaza fikk de juling av Hamas-soldater.
Teknisk er Hezbollah så overlegen at de kan gå inn i Israel - ved siden av å flate Dimona.
De iranske ballistisk rakettene traff akkurat der de skulle, og ingen ble skutt ned.
I Lebanon-krigen 2006 laget Hezbollah kirkegård av merkava-tanks. IDF vendte tilbake fra krigen traumatisert.

Der er jeg enig og det er sant at dersom Israel ikke ville fått våpen og penger fra andre land så ville folkemordet på Palestinere ta slutt på dagen og Sionistene ville flykte. Men nå er det så at de får penger.
Har du hørt på hva Torah Jøder sier om Israel? Det er fra dem jeg vet det jeg vet for før jeg ble fortalt og satte meg inn i temaet så var jeg samme som deg. Jeg kan ikke gå tilbake til det stedet for nå vet jeg bedre. Sionister er som runeulv. Det finnes ingen forskjell.
Jeg foreslår at du følger True Torah Jews, Neturei Karta og Jewish Voice for Peace for det er ingen poeng for oss to å snakke om dette. Vi er uenige og det greit. Vi kan ikke være enig i alt. Det er bare sånn det er. :slightly_smiling_face:
Her er Rabbi Dovid Weiss fra Neturei Karta https://www.youtube.com/watch?v=oUppu2OHVTY

Folkemordere
#1 USA -> 10 millioner
#x Norge -> deltakelse i Afganistan, Irak, Libya og Syria --> 3.5-4 mill tilsammen
#y Israel -> 50.000-100.000

Amerikansk politi trekker tilbake info om at Philip Haney begikk “selvmord”. Nå sier politiet at det var feilinformasjon.