Nyheter MDTV Forum Om Doner

Finnes det syriske barn i Syria?

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/09/finnes-det-syriske-barn-i-syria/

Av Eva Thomassen. Norske politikere og NGOer er svært opptatte av barn i Syria, men tydeligvis ikke alle barn. De snakker bare om barna i al-Hol-leiren og om at de norske barna der må hentes til Norge. Men hvorfor bryr de seg ikke om syriske barn? Det enorme flertallet av barn i Syria bor i…

6 Likes

Norske myndigheter bryr seg ikke om syriske barn fordi de er fylt av feighetens ondskap. I sin evige kryping for Washington ser de galant forbi lidelsene ved de grusomme, uetiske og illegale sanksjonene mot Syria, som tar livet av utallige syke barn som følge av medisinmangel. Jeg mener at norske myndigheter begår en forbrytelse mot menneskeligheten, og jeg mener at enkelte fortjener veldig streng straff.

2 Likes

En kjempestor takk til deg Eva Thomassen, for den utrettelige kampen du kjemper for å drive folkeopplysning om krigen i Syria! Du er en stor del av min egen politiske oppvåkning, som har ført til at jeg for alltid har endret mitt syn på verden vi lever i.

3 Likes

Og der har vi nok et eksempel på at i multietniske samfunn så slutter folk opp om sin gruppes etniske og religøse særtrekk, så det burde ikke vært en bombe vi hadde hatt virkelige forskere, og ikke akademikerne som var propagandister for multikulten.

Når ikke korrekt årsak til problemet kan snakkes om, så får vi tull som at “manglende arabiskkunnskaper hos konvertitter og andre generasjon muslimer er en forklaring”, og det er forøvrig ikke mitt problem.

1 Like

Og Rafto prisen går til… EN CIA-medløper som tar fokus bort fra krigens ofre i Syria, og retter den mot Syriske flyktninger i Libanon som flykter fra “det onde regimet”. Hipp hurra for Rafto-prisen! Da kan vi skrote den også!