Nyheter MDTV Forum Om Doner

Fare for ytterligere kaos i Libanon og Irak

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/10/fare-for-ytterligere-kaos-i-libanon-og-irak/

Etter en langvarig protestkampanje i Libanon har landets statsminister Saad Hariri erklært at han trekker seg. Demonstrantene feirer statsministerens avgang, men de ønsker mer. De vil at ingen deler av den herskende klassen i landet skal delta i den nye regjeringa. «Vi vil bli kvitt dem alle sammen,» som en 21 år gammel student sa…

2 Likes

Ukraina 2.0 med andre ord. Siden CIA sto bak det kan man bli mistenksom nok til å tro at de igjen er ute i felten og leker seg.

1 Like

Og CIA har alltid vært nærmere Mossad enn USA.

1 Like

Nettopp. De sier at alle veier leder til Roma. Jeg har en helt annen teori om det. Alle spor fører til Tel Aviv :wink:

Og derifra, rett til Jerusalem. Men da mister de retningssansen.
dersom tempelet blir plassert på “tempel-høyden”, i følge anviste himmelretninger, så vil det ligge skjevt - og det finner jeg lite sannsynlig. Alt tyder på at tempelet lå i David-byen.

1 Like

Templet ble fullstendig ødelagt. Ikke to stener oppå hverandre. Dette har blitt sagt mange ganger men det gidder de ikke høre på. La dem be til Romernes vegg om de vil og avsløre seg selv som de frafallende de er. Folk skjønner visst ikke hvem er hvem i Lukas 21.10-24. Det snakkes om støvlene til hedningene som tramper rundt i Jerusalem. Hvem er det som tramper rundt i Jerusalem? Og hvem er det som brenner kirker og banker opp Torah trofaste Rabbinere?

2 Likes

Alt er løgn. Navnet er løgn - de er bare to av tolv stammer - resten er palestinere og slikt. Flagget er løgn - David hadde aldri noen stjernesymbol- det var det sønnen hans, han Salomo som skal ha hatt. Symbolet er også sentralt i frimureriet.
De seks millionener døde er løgn, og sannsynligvis all arabisk terror - om ikke annet så ble de styrt.
Men fokuset på tempel-høyden er så sterkt at det er nok her sannheten skal komme for dagen.

2 Likes

Har du noen gang hørt om Haavara Agreement som ble signert i 1933 mellom Tyskland og sionistene? Det åpner for en del spørsmål, særlig tatt i betraktning at den ble signert etter at sionistene oppfordret til internasjonal boikott mot Tyskland 6 måneder forut

2 Likes

Som jeg sa, de trakasserer og forfølger Torah tro Judean men verden retter seg etter sionistene og påstår at de bryr seg om Jøder. Sionistene solgte dem ut og risikerte dem som et offer for å oppnå sin vilje. De bryr seg like lite om dem som de bryr seg om resten av oss. Nå må verden betale dem “reparasjon”. Det er derfor det ikke er velkommen å stille ærlige spørsmål om de historiske begivenhetene. Det er derfor ekte Jøder blir druknet ut som selvhatende når de taler imot sionistene mens vi andre blir stemplet som anti semitter og enda verre som Nazister. Det er alltid vinneren som får skrive historien, ikke taperen. Folk må ta innover seg at sionisme har ingenting å gjøre med religion eller Jødedom ellers vil vi aldri få frihet og fred. Men det er sionistene som vant krigen mens Jødene tapte hele veien og samme gjorde vi siden vi ikke er tillatt å snakke om det med mindre vi taler på vegne av den sionistiske agendaen.
https://www.truetorahjews.org/mission
https://www.truetorahjews.org/anti-zionism-does-not-equal-anti-semitism

2 Likes

Ja, det er sant at alt er løgn. Ashkenazi tilhører ikke til noen av de 12 stammene. De konverterte og laget en forkvaklet versjon av den Jødiske religionen med en forkvaklet versjon av Talmud som var en oral videreført kunnskap som ble kun lært bort til Rabbinere. Det er Torah (Gamle Testament) som er de ekte skriftene de skal forholde seg til som inkluderer de 10 bud. Ifølge den forkvaklete versjonen av Talmud (som sionist Rabbinere kaller sin Torah) er de 10 bud å se bort fra. Med andre ord, det er helt ok å lyge, stjele og drepe og det til de grader at de anser som sin plikt å gjøre det.
Det er derfor jeg hele tiden sier at folk må lære forskjellen mellom Jøder og sionister. De er ikke de samme. Sionistene er mot trofaste Jøder like mye som de er mot alle andre. Bare se på hva True Torah Jews og Neturei Karta (Ortodokse Jøder) sier om dem og hvordan de har motsatt seg mot sionistene siden før “Israel” ble formet. Folk sier de elsker Jødene men samtidig fullstendig ignorerer dem mens de hyller Jødenes (og vår) fremste fiende, nemlig sionistene.

3 Likes

Mine favoritt-israelere finner du her.

De opplever mye forfølgelse, dødstrusler og diskriminering, men de har lov å evangelisere, og det får ikke vanlige kristne lov til Israel. Jeg vet de er genuine, for de gjør ikke forskjell på araber og jøde.

Tru News snakket om det i går - og referete til Ken Livingstone - som martyr for sannheten.
https://www.trunews.com/stream/transfer-agreement-how-hitler-armed-zionists-to-conquer-palestine

2 Likes

Du skrev :
“Har du noen gang hørt om Haavara Agreement som ble signert i 1933 mellom Tyskland og sionistene? Det åpner for en del spørsmål, særlig tatt i betraktning at den ble signert etter at sionistene oppfordret til internasjonal boikott mot Tyskland 6 måneder forut”

Jeg visste for lite om dette,men får man tak i navnene så er det lettere å søke videre.
Hadde sett artikkelen her bare.
" the British newspaper the Daily Express using the headline: “Judea Declares War on Germany” on March 24, 1933.

Utenom boka “The Transfer agreement” har jeg gravd opp dette, og her stilles et interessant spørsmål.
Regner med at du kommer til å syns dette er interessant.
Det syns ihvertfall jeg.

Det var også treningsleirer i Tyskland etter avtalen , se oversikt over hvor.

Her er noen av de viktigste linkene for å få fram sentrale navn :

1. https://web.archive.org/web/20070221132130/http://www.jewsagainstzionism.com/resources/onlinebooks/holocaust%20victims%20accuse.pdf
    Kap 4. i linken over, og det første avsnittet. ( Bevis i Rabbi Weissmandels bok Min HaMaitzar.)

Saklig artikkel av forfatteren av "The Transfer agreement " der de fikk verdier for 100 millioner Reichsmark med.Noen som kan regne ut hva det tilsvarer i dag ? Har sjekket flere av navnene, og de går igjen andre steder.
https://www.jewishvirtuallibrary.org/could-we-have-stopped-hitler

1. Dokumentasjon fra samtiden.

“I dyrets buk,” kap 4 Engstelse, om Roosvelts rolle .
Av den amerikanske ambassadøren i 1933 med detaljerte beskrivelser fra
Tyskland .
Om navnene, som går igjen.
sidene jeg tenker på begynner med "betalingsutsettelse " .
s. 2 og 3 i det kapittelet. Skriv inn et annet søkeord i den lille boksen til venstre : “Wise.”
Leser man på de sidene finner man at resolusjonen ble vedtatt i Geneve, Sveits, der de fremla resolusjonen om verdensomspennende boikott av tyske varer.
Det hadde ikke manglet på advarsler i USA på at denne boikotten kunne skape problemer.

https://books.google.no/books?id=url7BAAAQBAJ&pg=PT40&lpg=PT40&dq=irving+lehman+boikott+1933&source=bl&ots=3wmvipfkn8&sig=ACfU3U0mYeFtKGglZHWxhmsFXV4B6anIyw&hl=no&sa=X&ved=2ahUKEwianrnyi5LmAhXsoosKHXBjDuMQ6AEwC3oECAoQAQ#v=onepage&q=irving%20lehman%20boikott%201933&f=false

Sept. 6, 1933 side 12 New York Times

GENEVA, Sept. 5. – Undeterred by a stench bomb set off two hours before its opening, the second World Jewish Conference began here tonight by strongly applauding a vehement demand by Rabbi Stephen S. Wise for an organized Jewish boycott of German goods.

Jewish organizations — including the American Jewish Congress,
American League for Defense of Jewish Rights,
B’nai B’rith,
the Jewish Labor Committee and
Jewish War Veterans
— joined together in a call for a boycott of German goods. 1933

They knew that in the past Jews had used boycotts effectively against Russian Czar Nicholas II to combat his persecution of Jews

2 Likes

Som jeg hele tiden sier, folk må vite hele historien bak VK2 og hvorfor folk må kjenne til forskjellen mellom Jødedom og sionisme. Godt jobbet med å undersøke. Jeg kunne fortalt men det ville ikke nytte stort. Det er bedre at folk setter seg inn i temaet selv slik du har gjort og sannsynligvis kommer til å fortsette gjøre nå som du fant ut at den offisielle versjonen ikke er hva som faktisk skjedde :kissing_smiling_eyes::wink:

1 Like

Om du har lyst på lynkurs kan du se dokumentaren 'Jfk to 9/11: Everything is a Rich Man’s Trick av Francis Richard Connolly på Youtube. Ha papir og pen klar for å ta notater så du kan sjekke faktasannhet. Faktasannhetsjekk er noe man lærer når man studerer uansett tema. Faktasjekk er alfa og omega siden det finnes mye falsk informasjon på nettet.

2 Likes

Tar et eksempel .Hvordan sjekker jeg om dette er fakta ?
Alt dette ser viktig ut.
https://web.archive.org/web/20070621112055/http://www.jewsnotzionists.org/pleasignored.html
(Når skriften er så liten, kopierer jeg den inn i et word document og leser den i normal størrelse )

1 Like

Først finn ut hvem var Rabbi Weissmandl, hvem war Working Group og hva gjorde de. Finn flere enn kun en kilde, gjerne motparter (ikke samarbeidene parter) for det er viktig å ikke ignorere noen kilder. Derfor anbefaler jeg også kilder som propaganda videoer som ‘Hitler: A story never told’ på samme måte som JFK to 9/11: Everything is a Rich Man’s Trick. Om du skulle velge å se først nevnte vil jeg nevne at hendelsene beskrevet virkelig skjedde så hvorfor sier jeg det er propaganda? Svaret ligger i den emosjonelle musikken. Den skal tydeligvis vekke følelser for Nazistene og Hitler. Videoen er et godt eksempel for hvordan folk blir påvirket til å ta standpunkt den ene eller andre veien og vi er nødt til å distansere emosjoner når vi skal undersøke historiske begivenheter for ellers risikerer vi å ta standpunkt istedenfor lærdom.
Fra publikasjoner vet vi at Rabbi Weissmandl var ortodoks anti Nazistisk aktør og samarbeidet med Bratislava Working Group.
Forresten, det magiske tallet 6 millioner ble nevnt første gang når? Lykke til :wink:

1 Like

Ser ut som fakta for meg foreløpig : ( Brevet til Weissmandel )
Bratislava Working group, og deres bestikkelses strategi regner jeg som fakta, og Rabbi Weissmandel hadde da med en nazist å gjøre,som de bestakk, og som han ifølge boka i linken referte til når han skrev i boka si. (Min HaMaitzar.)

Jeg har ikke lest boka, men ser at han etterlyste hjelp, og han sto midt i historiens strie strøm som fjellknaus i en stri elv, og ser troverdig ut. Det som er interessant er at han ser ut til å bidra til å klarer opp i dette med tidspunktet og årsaksammenhengen og motivet for at Hitler bestemte seg for å utrydde dem, og det som oppgies er avgjørelsen i Geneve 1933 om boikott. Siden bakteppet noen år tidligere også er hva jeg nå kaller kuppet i Russland, begynner det å se ut som et klarere bilde av historien, siden jeg også i nyere tid har lest om Evian konferansen, der omtrent ingen land , og heller ikke Roosvelt USA ville ta imot jøder, noe Sheldon Adelson satte meg på sporet av, da jeg leste det som står under her, og som jeg ikke kjente til.

Sheldon Adelson, den 11. rikeste i USA var bidragsyter til Trump kampanjen .
Adelson owns homes in the U.S. and Israel, where he is also a newspaper publisher. The dialogue began when Boteach, who calls himself “America’s rabbi,” says that Adelson believes that Franklin Roosevelt could have prevented the Holocaust. Adelson says:
“He could have prevented the Holocaust… Yes– if not prevented the Holocaust, he could have at least significantly reduced the severity of it.”

Adelson said that Roosevelt could have convinced the British that it was “more important to them and to their future” not to sign the White Paper on Palestine in 1939 that limited Jewish immigration to Palestine. FDR had “unlimited leverage” because he could promise the British that the U.S. would enter World War II once the country ceased to be isolationist.

“He really had the leverage, he really had the upper hand,” Adelson said– something he realizes from being in business 68 years.( Gambling )

At konferansen feilet, ( Noe nazi observatører på konferansen også la merke til )
der Hitler i forkant hadde vært villig til å sende ut jødene på luxus-skip bidro indirekte til at jødene var fanget i Tyskland. Av 32 land var det kun ett som ville ta imot jødene i 1938, (NB ) 4 mnd før krystallnatten.
Undervises det om Evian konferansens rolle i historiefaget ?

I Ervin Kohns artikkel står det blandt annet :

“De mest betydningsfulle oppslagsverk, som Encyclopedia Britannica, har ingen artikler om konferansen.”

Rabbi Weissmandel beskriver detaljene i sitt brev om hjelp, noe som også virker troverdig på bakgrunn av hva han jobbet med.
President Roosvelt og British Whitepaper av 1939, samt -Evian konferansen 1938 - britene og den nye Muftien av Jerusalem ,Haj Amin al-Husseini og Netanjahu er også brikker i dette bildet :

Netanjahu antyder hans rolle. (Muftien )

28 mars 2019 ble det linket til dette på twitter:
Prime Minister Benjamin Netanyahu sparked public uproar when on Tuesday he claimed that the Mufti of Jerusalem, Haj Amin al-Husseini, was the one who planted the idea of the extermination of European Jewry in Adolf Hitler’s mind. The Nazi ruler, Netanyahu said, had no intention of killing the Jews, but only to expel them.

The argument concerning Husseini’s role was recently mentioned in a book by Barry Rubin and Wolfgang G. Schwanitz, “Nazis, Islamists, and the Making of the Modern Middle East.”
They say Hitler reached the conclusion to exterminate the Jews because of his desire to nurture Husseini, who opposed the transfer of Jews to pre-state Israel.

Ervin Kohn skriver også om Evian konferansen her

Har du lest noe av Weissmandel ?

1 Like

Litt vanskelig å skjønne bunnlinje her. De færreste vil bruke 3 timer på maris kilder.

Videre lesnig for deg Mari, hvis du er interessert :slight_smile:

«… i samarbeid med høyere offiserer i Forsvaret fikk tak i norsk militærutstyr. Våpnene kom fra Jegerkorpset, infanteriregiment 2 (IR-2). Alt dette lånte han ut til representantene for Haganah: Telt, ulltepper, sengeutstyr, proviant, og også håndvåpen og ammunisjon. … Alt skjedde i dypeste hemmelighet. Verken Storting eller Regjering var informert …» http://www.ravn-roede.net/25-19-3besok-til-israel-krupp/

ikgacc8arutenfor

Hundorp-bonden Israel Krupp var en av den hemmelige hærens viktigste støttespillere i mer enn førti år. Det hevder Ronald Bye og Finn Sjue i boka Norges hemmelige hær. Historien om Stay Behind .

1 Like

Dette kan du sjekke: The dead bodies are burned in specially made ovens. Each oven burns 12 bodies an hour. In February there were 36 ovens burning. https://web.archive.org/web/20070621112055/http://www.jewsnotzionists.org/pleasignored.html

1 Like