Nyheter MDTV Forum Om Doner

Faktisk sin faktasjekk er faktisk full av feil

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/07/faktisk-sin-faktasjekk-er-faktisk-full-av-feil/

Naturfilmkanalen har satt søkelys på en økonomisk problemstilling innen energi: Hva koster vindkrafteventyret egentlig for norske forbrukere?Det er det åpenbart noen som ikke ønsker velkommen. Dette skriver regissør Magne Helge Sleire og fagansvarlig Sveinulf Vågene i bladet Journalisten. De skriver videre: Da Faktisk.no kontaktet Naturfilmkanalen 2. juni 2020 og ville «faktasjekke» Naturfilmkanalen sin dokumentarfilm Økonomibløffen…

4 Likes

Det må da være innlysende at dette er tilfelle. Edderkoppen sitter trygg i nettet sitt. Erna elsker å gi skattepenger mens hun samtidig setter Norge i gjeld for en liten influensa. Samtidig selger hun og resten av regjeringen Norge bit for bit.
Det kan da ikke være tvil om at politikerne våre, samt kongehuset, er skyldig i landsforræderi. Det er jo nettopp derfor jeg hele tiden henviser til dem som våre kjære landsforrædere.
Følg med hvem som går med den avslørende Sustainable Development Goals pinnen og hvem som er Bilderberg så vet man hvem som vil oss vondt.

1 Like

Er det mulig ?
Faktisk er eid av makteliten, altså fienden av folket, 97% av alle artiklene deres er fake og rene konspirasjonsteorier som gang på gang er grundig bevist av de som faktasjekker faktasjekkerene.

Når maktelitens fake news blekker som har som jobb nr 1 å holde folk som uvitende idioter som skal leve i frykt så de blir lette å kontrollere går sammen om å lage faktisk så blir det enda mer manipulerende fake news.

Aldri les eller ha noe med de falske faktasjekkerne å gjøre, les kun de som faktasjekker faktasjekkerene! !!!

1 Like

Jeg leser NRK så jeg kan se løgnene de forteller. Som her. Arbeidsplasser grunnet vindkraft. Flott! Men hva er realkostnaden? Ikke mange som spør om det.

Jeg sitter i Nederland og vet derfor ingenting om hva som skjer. Det eneste jeg vet er at når en norsk politiker sier noe er det noe som skjer i bakgrunnen som skader landet og med det folket.
1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.