Nyheter MDTV Forum Om Doner

Faktisk.no har ikke fulgt egne prinsipper i behandlingen av steigan.no

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/07/faktisk-no-har-ikke-fulgt-egne-prinsipper-i-behandlingen-av-steigan-no/

I behandlingen av steigan.no har Faktisk.no brutt med sine egne prinsipper for faktasjekking skriver advokat Stian Hultin Oddbjørnsen, Kluge Advokatfirma i dette brevet til ansvarlig redaktør Kristoffer Egeberg i Faktisk.no. Brevet er sendt på vegne av steigan.no og Mot Dag AS. Av advokat Stian Hultin Oddbjørnsen, Kluge Advokatfirma. 1. Innledning Det vises til deres tilsvar…

4 Likes

Det er trist, at det i hele tatt skulle være nødvendig å skrive dette her.

2 Likes

Mitt spørsmål er selvfølgelig spekulasjon men likevel kurant. Hvordan kan man vite at ikke Steigan har tapt oppslutning eller økonomisk nettopp som følge av faktisk sine handlinger?

Steigan og Document får økonomisk støtte fra min nye arbeidsgiver framover. Umiddelbart kan man tenke at det ikke henger på greip, men Steigan og Rustad kommer fra samme miljø, og begge er like opptatt av sannhet, selv om konklusjonene ikke alltid er sammenfallende. Igjen, «ytre venstre« og «ytre høyre» har mer til felles enn man ville trodd.

1 Like

Det beste er da at faktisk.no viser seg å være åpenbart partiske, så det moderne sannhetsministeriet ikke kan forsvare myten om de er en nøytral dommer.

1 Like

Document er en sionistblogg. Alt det andre er kun kakefyll. Kritiserer du Israel er det rett ut

Tja, det er nok litt mer dybde enn det. Noen av oss i verden har mer sympati for det eneste demokratiet i Midtøsten enn røverstatene de er omringet av, men jeg er fornuftig nok til å ikke debattere Israel her. Så selv om jeg skriver dette med teknologi fra Israel skal jeg ikke tvære på det.

Jepp. Ehud Barak er en barnevenn og Epstein var en filantrop

jews

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.