Nyheter MDTV Forum Om Doner

Faktisk.no. Fra gutterom til ekkokammer

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/06/faktisk-no-fra-gutterom-til-ekkokammer/

Faktasjekkerne.org – Del 3 Faktisk.no er vertskap for «faktasjekking – Global Fact 7- 2020» i verdenshovedstaden Oslo. Redaktør Kristoffer Egeberg i faktisk.no er stolt over å kunne holde denne konferansen i Oslo. Oslo 2020 Oslo blir verdenshovedstaden i faktasjekking i juni. Mer enn 500 personer fra 88 land har søkt Global Fact 7, som betyr…

2 Likes

Stortinget fjernet paragraf 105 som gjorde det forbudt for politikere å lyve. Det var en strafferamme på 1.5 år for det. Daværende leder i justiskomiteen uttalte i den anledning at å forby politikere å lyve var som å pålegge meteorologer å melde riktig vær. Men artig den ene plakaten på bildet. Det burde stått “Black facts matter”

Det er slike uskyldige fomuleringer vi kan forvente i “Debatten”.
Forfatteren bak rapporten ligger an til å få realitetssjokk.
Norske ateister vil typisk omtale seg selv som “demokrater”
-Vi demokrater som jobber for en bedre verden
Kj-ss meg i r—
Smurfen er den som sier det som det er.

I et debattprogram med Fredrik Solvang sa Tangen at han ville hjelpe «vanskeligstilte piger fra India». Og det virker nesten som han oppriktig mener det,

Nettopp. “Filantrop” Soros hadde egen fangeleir med mindreårige jenter ifølge nettet.

1 Like

Hva med norske ‘kristne’??? . . . :confounded:

1 Like

Essensen i ateistisk moral er at alle aper er like -> demokrat
-Hvorfor skal vi bombe dem?
-Fordi hun-apene diskrimineres
Jfr. BLM-opprøret 2020 -> alle aper må likestilles

Du risikerer å havne i noens aftenbønn.

2 Likes

Ja, stemmer. Det står " opphevet " her:

1 Like

Både ateister og Kristne bør fremvise respekt for andres valg. Historisk sett er det mer kriminalitet på høyt plan på kristendoms konto som må bli stått for. Er vi Kristen innser vi dette og tenker over hva Jesus ville gjort. Litt tålmodighet kan gå lang vei.

1 Like

Stemmer nok at Kristendommen har mye ondt å svare for.

Korsfarerne var ateister. Fotsoldatene var kristne. De ble ikke halshugd av muslimene, siden de var kristne. Ateistene fikk en helt annen behandling.
IDF er også ateister.

1 Like

Korsfarere var stort sett Templar. Leiesoldater :slightly_smiling_face:

1 Like

Idag blir det Anders Breivik og George Soros … eller de radikale feministene.

1 Like

Måtte bare like kommentaren etter at du nevnte radikale feminister. Kan ikke argumentere mot det.

1 Like

Off topic : Virus / Roundup

Roundup contributes directly to the suppression of our immune systems.

Anyone who believes Werner Baumann, the CEO of Bayer, made a big mistake when he signed the deal to buy Monsanto, doesn’t understand the globalist agenda.

To say nothing of the crucial role Roundup is potentially playing in the Covid-19 “pandemic” through immune suppression, and how Covid-19 is itself playing into the larger globalist agenda, and may even be an integral part of it.

COVID-19 and Roundup: An Immuno-Comprised Marriage from Hell

2 Likes

Ateistiske korsfarere, og ikke en semitt her. For 1000 år siden var korsfarer-flagget “Genova”. Men Genova-flagget er det georgiske flagget. Genova var israelsk kan man si.

1 Like

Jeg sier det igjen, alle som er del av Bilderberg gruppen er forrædere av eget land og folk og fortjener gratis livsopphold bak gitter.

Jeg klarer ikke se på noe IDF, aka babymorderne, relatert uten at blodet mitt begynner å koke.
Hører og ser heller på dette

1 Like

Har Kjell108 dagen sin i dag ?

Aner ikke. Har du? Sikkert mange som har. Personlig kjenner jeg kun en per i dag.

Du kanskje : ) Gratulerer i såfall : )

1 Like