Nyheter MDTV Forum Om Doner

Faktasjekk: Sveriges dødstall er langt fra de høyeste i Europa

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/02/faktasjekk-sveriges-dodstall-er-langt-fra-de-hoyeste-i-europa/

Det finnes en myte om at covid-19 relaterte dødsfall i Sverige er mye høyere enn i land der man har valgt en streng lockdown-strategi. Tallenes tale sier noe annet skriver svenske TT. – Det cirkulerar myter om att Sverige skulle vara bland de värst drabbade av covid-19 i Europa. Det stämde i viss mån i…

4 Likes

Mine hjerteligste gratulasjoner til steigan.no. Her presenterer dere tall som imøtegår alle de påstandene dere har servert om hvor ufarlig denne pandemien er. Og for Russland er tallet så vidt jeg vet rundt 19 %.

3 Likes
3 Likes

Hvilken pandemi ?

Da en liten privat bedrift fikk milliarder av kroner fra vaksine kartellene for å endre definisjonen på en pandemi fra milliarder av døde til ingen døde så har vi nå ca 30 000 pandemier gående.

Hvem av de 30 000 pandemien snakker du om ?
Er det den med PCR testen så kan ikke testene finne noe som helst, bare falsk positive.

2 Likes

Helt enkelt den pandemien som omtales i innlegget publisert her.

Nemlig Smurfen - jeg er stadig I gang med at finde ud af, hvilket Sted paa kloden de “bedste” pandemier findes…

Maaske vi bare skulle stjaele en baad, sejle ud I det blaa og se om vi kan finde nogle rigtige pandemier - altsaa pandemier der ikke er lavet af nogen med adgang til militaere laboratorier I Vesten…

Er du med for, det Europaeiske kontinent er blevet temmelig sort (for nu bare at skrive det paent) igen…:sailboat:der maa og skal findes bedre steder…:earth_asia::earth_africa::earth_americas:

1 Like

Aah - jeg glemte jo at omtale “vaccinerer” som der jo nu ogsaa er et utal af…Altsaa ALLE de “vacciner” som reelt intet har med en vaccine at goere…maaske vi kan finde nogle bedre kure paa vores tur rundt paa jagten efter pandemier :laughing:

1 Like

Tilbake til toveis kommunikasjon. Men er man +70 som 1.6 millioner svensker er så er det svenske racet litt styggt og det er å sjanse med menneskeliv… Eldre svake sykelige mennesker spesielt er i den målgruppen.
Screenshot_20210220_195227_com.huawei.browser

Screenshot_20210220_194452_com.huawei.browser

Screenshot_20210220_194547_com.huawei.browser

Screenshot_20210220_234947_com.duckduckgo.mobile.android

Skal steigan.no vare et sted som kjemper for demokratiet så er toveis kommunikasjonen et må🤔

2 Likes

System,

Hvordan har ALLE de Skandinaviske landed det med Eugenics?

Ved du det og, bed du hvad de Skandinaviske landed ondoemne (rygte) er angaaende lige netop dette?

Jeg spoerger fordi jeg I loebet af 11 aars research om specielt DK, har fundet ikke mindre end 44 “udrensninger” gennem de seneste 300 aar!?

Hvor langt skal et land gaa, foer det Internationale samfund boer lukke stedet ned for altid?

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.