Nyheter MDTV Forum Om Doner

EUs imperialistiske militærmakt – og utenforlandet Norge er med

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/07/eus-imperialistiske-militaermakt-og-utenforlandet-norge-er-med/

Av Olav Boye, tidligere generalsekretær i Internasjonale Grafiske Føderasjon. Det er EUs erklærte målsetning å bli Europas Forente Stater, etter modell av supermakten USA. I 1953 sa Jean Monnet at nå måtte vi få Europas Forente Stater, men det måtte skje raskt så folk ikke forsto hva som hadde skjedd. Slik ble det ikke, i…

4 Likes

Olav Boye, du sier at det store flertallet som ikke ønsker et EFS, må våkne nå og velge politiske partier som seriøst vil ta et oppgjør med…
Hvem er det - som ikke samtidig åpner opp for sammensausing av religion og politikk?

Krig er en utrolig fin forretningside :slight_smile:

Noen få milliardærer finner ut de skal stjele alt gullet, oljen eller andre ting i et land så dikter de opp et argument og angriper, 100% av regningen til alle utgiftene til krigen tar skattebetalerne og 100% av profitten tar milliardærene.

Før i tiden så fikk alltid de som deltok i felttog, sjørøvere og barbarer en del av utbyttet fra krigen, i dag tar milliardærene alt, vi skal bare ta alt av utgifter.

Det som er enda mer utrolig er at folk finner seg i å bli så sanseløst rævpult av ultra milliardæren.

3 Likes

Kapitalisme er sosialisme for eliten :wink:
Når jeg er utenfor huset er det ikledd en hvit Tskjorte som jeg påskrev:
NO NWO
NO NATO
NO EU
= PEACE AND JUSTICE
Skal si at det drar oppmerksom. Riktig nok en del hoderysting men det bryr jeg meg ikke om :grin:

3 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.