Nyheter MDTV Forum Om Doner

Etter nederlagene i Syria spiller Erdogan det ukrainske kortet mot Russland

Men du har jo åpenbart et oppheng ang Russland

2 Likes

Han ser Russiske agenter overalt.

2 Likes
  1. Tyrkia trekker seg ut av NATO.
  2. Krig mellom Russland og Tyrkia.
  3. Miklagard på kristne hender.

Når RT (og alle de andre propagandamediene i Russland) blir benyttet som sannhetsvitner, og det ikke kommer noe fornuftig argumentasjon i forsvaret av russisk imperialisme, så fremstår Steigan og hans “meninghet” i dette forumet som ekstremt naive (Russlands nyttige idioter). Hvorvidt dere ønsker å se den reelle verden eller kun sitere Kremls bibel er jo opp til dere. Men ikke forvent å bli tatt på alvor.

Det er noe med argumentsjonsteknikken din som gjør det vanskelig å ta deg alvorlig. Ikke hvilke kilder du bruker

1 Like

En referanse til progressive/ateistiske RT selvfølgelig. Putin er ortodoks kristen.
Tsar-Russland har imperialistiske tradisjoner, men sammenlignet med dere blir det blåbær.

Nå dere ulovlig samler inn genetisk materialet fra “hvite-russere” (kjernerussisk) da skjønner vi hva dere planlegger - et virus for russere.

Trump etterspør nå en undersøkelse av hvor corona-viruset stammer fra. Corona-viruset er et biovåpen. At viruset stammer fra et “fiskemarked” i Wuhan er CIA-versjonen (Radio Free Asia)

BTW: Alt medisin har svar på hvordan kurere corona-smittede. Virket på timer sier kilde.
Når vi skjønner av 4 av 5 spontan-bekjemper corona-viruset da blir det logisk at det finnes løsninger. Løsningen ligger opp i dagen.

Gitt at russerne aksepterer hva som helst som virker (null sjanse for at alt medisin blir akseptert i USA eller Norge) … da stopper russerne corona-viruset i Russland

Selv gidder jeg ikke lese et ord han skriver og har derfor satt ham på ignorer. Jeg brukte å lese hans kommentarer med en klype salt inntil jeg endelig skjønte at han er kun interessert i å drive personfornærmelser og propaganda. Det er rett og slett ikke verdt min tid å lese hans hatefulle vås.

1 Like

Han kalte svaret mitt for personangrep… javel, så han er ikke bare NATO fan boy, han er i nær slekt med NATO tydeligvis. Virker som det er morra hans, og man må ikke finne på å snakke kritikk om morra til folk.

Han repeterer bare standard MSM propaganda om Russland og NATO, har ingen frie egne ideer såvidt jeg kan lese, og analysere mangler han også tydeligvis evne til. Hva gjør han så her? NATO/globalist/sionist munnstykke. De er overalt, i mange ulike former. De fyller forumer både pro og anti globalisme overalt, og svekker dessverre debatten med avsporinger som “Putin/Russland har all skylda” og “Ukraina er blitt verdens beste land etter (farge)revolusjonen”.

Grunnen til at jeg ikke har utdypet min kritikk av NATO fanboy, er flere ting…
1 så mange andre har gjort det før.
2 han er ikke verdt bryderiet.
3 Jeg er for rastløs til å sitte her å sløse energi på vedkommende, jeg vil mye heller lese eller høre dype analyser fra personer som har gjentatte ganger hatt mye rett i dette.
4 hans innlegg her liten innflytelse her.

2 Likes

Han er gift med ei ukrainsk dame, og da nordmenn sikkert alltid har mobbet han fordi han er monoman, så har han gjort Ukraina til sin hjertesak, og fortsatt med monomanien.

1 Like

Det som er trist er at det som kan skje er at han blir straffet for sin monomani der også. For slik jeg forstår det, er det liten støtte i befolkningen for fargerevolusjonen og etterfølgende politikk. Folk er likevel lojale og passer på landet sitt uansett politikk. De har all sin rett til å være kritiske mot russerne, men burde da være 10x mer kritiske til et etnisk/kulturelt annerledes samarbeid med NATO/EU som har vist sine dårlige hensikter gjentatte ganger og ikke respekterer noen Øst-Europeere uansett.

Jeg tror ikke det. I Ukraina er det ganske mange som ser på Russland som roten til alt ondt, og han er nok for gammel til at noen bryr seg.

1 Like

Media er Russland er 50% liberale anti-Putin media, en etterlevning fra 90-tallet hvor media var liberalere, pro-vestlige og eid av oligarker.

Putin sa opp regjeringen, og innførte en ny regel om at ingen i regjeringen kunne være britiske eller amerikanske statsborgere, med pensjonsordning i vestlig land. Det samme vil gjelde nordmenn. Ingen i russisk regjeringen kan ha norsk statsborgerskap og norsk pensjon.

RT er påfallende lik amerikansk progressive media. De fleste i RT er venstreorienterte amerikanere/briter. Før eller senere må Putin sende RT tilbake til der de kom fra.