Nyheter MDTV Forum Om Doner

Et israelsk kupp for å plante muslimhat på nettsider over hele verden

Det forteller vel mest at du er en meget meget naiv mann Kjell, og jeg lar det bli med det :slight_smile:

1 Like

Enhver som aksepterer NATOs angrep på Assad, med å ta seg inn i Syria med våpen uten å søke om visum først, aksepterer kriminalitet.

Al Baghdadi i bakgrunnen

3 Likes

Så Steigan.no er en nettavis for folk på venstresida? Første gang jeg har sett en uttalelse fra Steigan.no om hva Steigan.no er. Står ingenting her i Om steigan.no.

Ja, t.d. støtter du åpenlyst slaveri og korrupsjon, uten tvil eller skam.

Om person A skattlegger person B for å klippe håret til person C, så betyr det at person A eier den positive atferden mellom person B og C. Om du ikke betaler inntektsskatt i Norge, så blir du puttet i fengsel. Om du prøver å forsvare deg eller unnslippe fengsel, så kan du bli skutt. Dette er slaveri og umoral, og du støtter det uten betenkning.

Du protesterer heller ikke imot at Kongeriket Norge bruker fellesskapets ressurser/inntekter til å finansiere alskens særtilskudd til mindretall; ei protesterer du på at mindretall/melllommenn er de som bestemmer hvilke mindretall som skal få tildelt særtilskudd. Et barn kan se korrupsjonen i dette, men ikke du.

Du klager over hva som blir skrevet, men du klarer ikke ta innover deg enkle argument jeg har skrevet i 100 kommentarer. Hva vil du med et forum? Sikker på du ønsker å diskutere, eller vil du egentlig bare fortsette å synse og føle det samme som før, og ikke lese ting som utfordrer perspektivet ditt?

Jeg har hatt lange diskusjoner med alt fra anarko-syndkalister til anarko-kapitalister før jeg kom hit. Og flere ganger har jeg oppdatert mitt kart over terrenget.

2 Likes

“Mens Act.IL nektet for at de er støttet av den israelske regjeringen, har konsernsjefen innrømmet (på hebraisk) at de har jobbet tett med israelske departementer, og på engelsk at hans ansatte hovedsakelig er tidligere israelske spioner.”

Act.IL er støttet av Sheldon Adelson ( Støttet Trumpvalget ) via “The Maccabean task force.”

Act.il is a joint project of the Israeli university IDC Herzliya, the private Israeli university, and the U.S.-based Israeli-American Council. Begun as a community group for Israeli Americans, Sheldon Adelson has sought since 2013 to turn IAC into a hard-line alternative to the American Israel Public Affairs Committee. The Maccabee Task Force, the Adelson-backed fundraising group for anti-BDS efforts, is also a major funder of Act.il.

Kilde :Forward, artikkel : " Israeli App Makes American Jews Online Foot Soldiers in Online War"

JERUSALEM (AP) — Israel is looking to hire university students to post pro-Israel messages on social media networks — without needing to identify themselves as government-linked, officials said Wednesday.
https://eu.usatoday.com/story/news/world/2013/08/14/israel-students-social-media/2651715/

1 Like

Så det du sier er i grunnen at med mindre kjell har godkjent kildene så er det bare tull og ingen må se eller høre det som blir sagt… hmm lurer litt på hvem som er sionisten her…?
Hvis sionister har laget denne dokumentaren, ja da er dem visst kommet i konflikt med seg selv. Og det er jo da en bra ting. Uansett kommer folk som ikke helt har fått med seg hvor mye påvirkningskraft og makt disse organisasjonene utøver til å kunne ha nytte av å se hvordan det fungerer i praksis.
Jeg regner også med at de fleste bruker kritisk tenkeevne å sjekker opp ting selv. Og enkelte ganger kan man faktisk ha stor nytte av å se flere sider av en sak. Med mindre man er et partisantroll som kun ønsker å skremme andre fra å se andre sider enn dem man selv promoterer.

2 Likes

Både høyre og venstresiden kjører etter samme veikart. ( se ILO sidene også )

Apropos Agenda 2030.
Da jeg nevnte det såvidt til ei dame her om dagen, kikket hun rart på meg, som om hun aldri hadde hørt om det. Jeg la da til at det med veikartet står på regjeringens sider. Det er mulig det er siste plassen folk leser, men der legges det ikke skjul på veikartet.
Koblingen mellom miljø og profitt = bærekraftig utvikling = det grønne skiftet.

Grunnen til alle linkene er for å understreke hvor mye penger en enkelt gruppemedlem på bærekraftsgruppa for agenda 2030 kan opparbeide, og på hvilke områder det investeres.En måte å se på det å klikke på linker, kan jo være at det en erstatning for de lukene i adventskalenderen .

Statsminister Solberg skal lede FNs pådrivergruppe for bærekraftsmålene

Erna Solberg leder altså for pådrivergruppen for FNs bærekraftsmål, og på gruppa har hun
“kommunister er ikke hva de var”- kommunisten Jack Ma, grunnlegger av Ali Baba.

I fimen under , kan man på 2.35 se tech giganten Ali Baba omtalt , og at de samarbeider med den kinesiske Staten. Alibaba omsatte i 2016 for over 3.400 milliarder kroner og hadde over 430 millioner kunder verden over.

"Exposing China’s Digital Dystopian Dictatorship | Foreign Correspondent
" https://www.youtube.com/watch?v=eViswN602_k
Les om middagen Jack Ma holdt for Erna Solberg i artikkelen :“Alibaba-gründer Jack Ma skryter av norsk samarbeid”

Det ser ut til at det ikke er grenser mellom regjering og agenda 2030 og pådrivergruppa .Kinas rikeste mann Jack Ma mener arbeidet med FNs bærekraftsmål er hans viktigste jobb.
Norge er tungt involvert.

– Og dere mener dere kan skape 380 millioner bærekraftige jobber?
– Ja, nærmest roper Ma idet han blir geleidet av scenen av en handlekraftig stab.
Link

Solberg “hjemme” hos Alibaba-sjefen ( Hegnar )
Link

Mer om firmaet hans som han nå er ute av ledelsen på, og investering i AI teknologi :
The billion-dollar, Alibaba-backed AI company that’s quietly watching people in China
“Last week e-commerce giant Alibaba announced it led a $600 million investment round into SenseTime, taking the AI firm’s valuation to about $3 billion.”
Link
The SenseTime mission statement is “Lead AI Innovation, Power The Future.”

Hans neste firma :
“Jack Ma’s Ant Financial will use some of the $14 billion it just raised to boost blockchain development”
The company owns and operates China’s largest online and mobile payments network Alipay. "

Se bildeserien fra Kina.
Imgur
Alltid freidig når du går…

3 Likes

Stort sett er hva jeg poster - nå jeg poster en video - er noe som er fakta. F.eks. en musikk-video. Jeg poster musikken så alle kan se hva det er med egne øyne

De bærekraftige jobbene er nok slikt som deltakelse i data-simulasjoner. I følge sjefen for “Improbable worlds”, så er framtiden for NATO å finne den virtuelle virkeligeheten. Der alle scenarier kan testes ut, uten andre konsekvenser, enn at en finner ut hvordan folk tenker. Det gjøres allrede når du spiller data-spill. Du er online, selv i single-player, og alle valg blir registert.

2 Likes

Jeg vet ikke, tror heller det er snakk om at firmaet linker sammen mange småprodusenter som på den måten kan få muligheten til å øke salget og ansette flere.
F. eks Ali Express reklamerer med “Competitive Prices on More Than 100 Million Items”.
Blant dem en flott fjærboa til scenebruk for eventuelle artister på Steigan,
eller fjærløse høns, alt etter som.

1 Like

Vi får se hvor lenge Steigan klarer å stå mot dypstaten. :slight_smile:

Resett og Helge Lurås gjorde knefall og innførte Norges strengeste kommentarfelt.

Det er kun i diktaturer man sensurer helt lovlige ytringer.

4 Likes

Resett gikk i fella og tillot alt av useriøse kommentarer, det er en veldig dårlig strategi. Mener du de har gjort knefall for “dypstaten”?

Var det ikke dette med annonsørboikotten da ?

3 Likes

Haha - ja der har du dagens mannfolk. Fiser rundt og sutrer om annonseboikott. Når de skal barske seg skikkelig river de ned plakater fra lyktestolpene :wink:

3 Likes

“– Dersom seriøse bedrifter drev og reklamerte på Steigan.no , hadde jeg nok sagt fra til dem også, for å si det slik, skrev han i et svar.”

Ok. Det var da svært så mye kompliment til steigan.no.

Min mening er at det ikke er penger som er mangelvare her.

1 Like

Heisan Tangen :slight_smile:

Så lenge en kommentar er helt lovlig så ser jeg ingen grunn til at den slettes.

Det er mer enn totalitært når man sensureres for tanker og meninger som avviker fra dyp-statens løgner.

Helge Lurås har så lyst å få bli med i redaktørforeningen og drikke champagne med de andre, derfor har Resett fått Norges strengeste kommentarfelt.
Noen gang blir 90% av kommentarene slettet. Dette er kun etter massivt press dypstaten.

At Sveinung Rotevatn og Venstre vil forby alt som avviker fra Regimets løgner er mer en skremmende, en liten sort bart hadde nok kledd han :wink:

Men for all del, Resett er en klar nr 2 etter Steigan …enn så lenge …

4 Likes

Dagens klatremus er vel ikke bedre? Se på firerbanden som (van)styrer Norge. Jeg tar heller en diktator når som helst som kan sette tingene på plass :woozy_face:

Det var ingen konkurranse i elendighet. Min kommentar var knytta til Rotevatn-sabotasjen :slight_smile:

1 Like

[quote=“smurfen52, post:35, topic:4888, full:true”]
Heisan Tangen :slight_smile:
Så lenge en kommentar er helt lovlig så ser jeg ingen grunn til at den slettes.

Jeg mener den bør slettes om den er fullstendig useriøs, ondskapsfull osv. også. Men greit.

Det er mer enn totalitært når man sensureres for tanker og meninger som avviker fra dyp-statens løgner.

Ja enig, med forbehold om det jeg skreiv over.

Helge Lurås har så lyst å få bli med i redaktørforeningen og drikke champagne med de andre, derfor har Resett fått Norges strengeste kommentarfelt.
Noen gang blir 90% av kommentarene slettet. Dette er kun etter massivt press dypstaten.

Jeg leser lite på resett og kommenterer ikke der. Men det høres voldsomt ut hvis du har rett.

At Sveinung Rotevatn og Venstre vil forby alt som avviker fra Regimets løgner er mer en skremmende, en liten sort bart hadde nok kledd han :wink:

Rotevatn er en livsfarlig broiler som bare vil forverre tilstanden i Riket etterhvert som han får makt. Han er et paradeeksempel på hvorfor partisystemet burde avskaffes og valg av virkelige folkevalgte representanter med livserfaring utenfor partiapparatene burde innføres.
Her har du ham forresten ved en tidligere anledning… (muligens litt ondskapsfullt så moderator må gjerne slette).

image https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fkiwifarms.net%2Fproxy.php%3Fimage%3Dhttps%3A%2F%2Fs22.postimg.org%2Fmrbcnij5d%2F1452054862647.jpg%26hash%3Dc17c04223bc101771697b1b32dabccf8&imgrefurl=https%3A%2F%2Fkiwifarms.net%2Fthreads%2Fsteven-hope-lye-streetvoiceuk-smashinggenderchange-steve-diy-hopepinkboots.24811%2F&docid=qpOo-k-urini7M&tbnid=n-0t6L7WHmoTuM%3A&vet=10ahUKEwjs8u7Nt6bmAhXQtYsKHUnuDGMQMwg4KAEwAQ..i&w=600&h=953&client=safari&bih=646&biw=1280&q=refugees%20welcome%20%2B%20pictures%20%2B%20transvestite&ved=0ahUKEwjs8u7Nt6bmAhXQtYsKHUnuDGMQMwg4KAEwAQ&iact=mrc&uact=8

1 Like

Han er jo imponerende tilfreds med seg selv.:face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Er det noe mål i seg selv? Den eneste grunnen til å øke slaget, er om det øker inntjeningen. Dersom det utløser et behov for økt bemanning, er det ofte ikke verdt det.
I den verden de planlegger, finnes ikke en produksjonsøkonomi, slik vi forstår det. Så godt som alt foregå i den virtuell virkeligheten, også jobben din.

1 Like