Nyheter MDTV Forum Om Doner

Et israelsk kupp for å plante muslimhat på nettsider over hele verden

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/12/et-israelsk-kupp-for-a-plante-muslimhat-pa-nettsider-over-hele-verden/

Ei «mystisk» gruppe basert i Israel har sørget for å bruke noen av de største ytre-høyre-sidene på Facebook til å skape et kommersielt selskap som skal tjene penger på islamhat og påvirke internasjonal politikk, skriver The Guardian. Fake news made in Israel Den «mystiske» israelsk gruppa har fått tilgang til de høyreorienterte nettsidene gjennom å…

5 Likes

Kilden her er visst The Guardian, som jeg regner som deep state / DEM nazister selv (mulig the Guardian regnes som troverdig kilde på steigan.no. Hvem vet?). Når “Israel” oppgis som opprinnelse er det gjerne MI6 (de bygde opp Mossad)

“A global influence campaign funded by the Israeli government had a $1.1 million budget last year, a document obtained by The Electronic Intifada shows.”

Tallet “$1.1 million” imponerer ikke meg. Hvis man får 15.000 troll for den prisen har man gjort en god jobb. Idag er det vanlig at nasjoner også har en avdeling for “cyber warfare”. Syria opprettet en. Norge har det formodentlig også

Greta Thunberg er en “a global influence campaign”. Kostnadene for henne på det personlige nivået er vel $100.000. Legg til coverstories og TV-intervjuer [Skavlan vil ha henne som gjest regelmessig selvfølgelig] og vi snakker om markedsføring for Agenda 2030 verd 50 million … i dollar. Den gjennomsnittlige deltaker på steigan.no ser neppe noe problem med Agenda 2030 … han promoterer selv Climate Change og mener at ved og propan burde forbys?

Gir et nyttig innblikk i modus operandi
4 Likes

“al Jazeera” er produsent ??
Give me a break. al Jazeera er sionister selv. Det kom fram i intervju av ortodox rabbi. al Jazeera anklaget ortodoks rabbi for at være “anti-semittisk”
Formålet med å framstille “Israel” som dem som styrer verden er å skjule hvem som styrer verden. Oppkrifta finner vi allerede i Mein Kampf.

I tilfelle Vietnam var det ikke “israelske” interesser som skulle beskyttes. Det var snarere opiumhandel (CIA) og nazistene evige krig mot “kommunisme” (nazistene ble gjenhyret i institusjoner som CIA og NASA)

Det er ikkje godt å vita kor langt attende i tid dette går, men tanken streifar automatisk muslimhatet hjå vår eigen heimlege terrorist. Spørsmålet om kven som nørde opp under haldningane hans har plaga mange dei siste åtte åra. Så er den tanken lufta.

4 Likes

Hvis en bare skal ha lov å sitere de som har et ukladerlig rykte, vil det bli lite å skrive om. Eller lese.

2 Likes

Jeg lurer på hvor godt Steigan.no er forberedt på denne type angrep? Nå er nettstedet vidt åpent for alle å publisere nærmest alle typer kommentarer.

3 Likes

Her anklager sionisten i al Jazeera Rabbi for å promotere “anti-semittisme”
15:00-16:00

The home of al Jazeera
(et senter for sionister)

Jeg kjenner rabbi Weiss. Han er anti-sionist. Det er mange som blander de to begrepene.
Og jeg vet hva Al-Jazeera er. Kjell108 vet jeg lite om, og det jeg vet, gir ikke grunnlag for stor tillit. Tvetydig, tvetunget og tvesynt.

2 Likes

De ortodokse er anti-sionister. De fleste holder seg unna Israel. Det er helt uakseptabelt for dem å avtjene militærtjeneste. De er pasifister.

Hvis vi beveger oss til Norge, Jagland og Terje Rød-Larsen er sionister?
Hva Moxnes / Rødt er vet jeg ikke, men jeg skulle gjerne ha sjekket han ut.

Qatar (al Jazeera) -> Al Qaida i Syria
Israel -> Al Qaida i Syria
NATO (sionister) -> Al Qaida i Syria

Skjønner ikke helt dette med å skape muslimhat. Begrepet er meget upresist og brukes alt for ofte om sunn islamkritikk.
Ellers kan det ikke være noen tvil om at det er hard kamp om narrativene, påvirkningskampanjer i alle retninger er tidens melodi.
Denne høres ut som en spurv i tranedans.
Ingenting mot den ensrettede offentlighet i vestlige land.

2 Likes

Jeg skal ikke mene hva “en gjennomsnittlig deltaker på Steigan” mener om Agenda 2030 og vedfyring. Men vi er da vel noen som ser galskapen. Dessverre har “folk flest” konspirasjons-allergi. :wink:

2 Likes

NRK er blitt et senter for konspirasjonsteori (Russiagate, Ukrainagate)
Nå tror den gjennomsnittlige deltaker her at det er konspirasjonsteoriene som er “fakta”, fordi han har hørt det på NRK eller lest det på Wikipedia
En annen variant av konspirasjonsteori er at Trump jobber for Mossad.
Audun Tjomsland hadde sin egen konspirasjonsteori: Trump prøvde å sabotere Ukraina, som ligger i krig med Russland

Vi bør behandle disse journalistene som hva de er: human junk

2 Likes

Det er ikke noe oppsiktsvekkende i dette. Det gamle ordtaket sier at “i krig og kjærlighet er alt tillatt”. Staten Israel gjør det den kan for å opprettholde sin eksistens, akkurat som Assad gjør sitt for å opprettholde sitt regime osv. For Israel å prøve å delegitimisere de som hater dem burde ikke være noe å rynke på nesa over. Det er en del av spillet.
Vi i Norge er jo et unntak fra regelen i så måte som har ledere som gjør alt for å legge oss under fremmede makter og organisasjoner.

På den annen side, siden dere er anti-sionister stort sett hele hurven her, så innrømmer jeg dere gladelig friheten til å være moralsk indignerte, men heldigvis, våpnene taler og har alltid det siste ordet… :kissing_heart:

Kritikk er aldri sunn, dersom den ikke er åpen. Da ender det lett med å tro på eventyr. (falske narrativer).
Særlig hvis du kunne ønske det var sant.

2 Likes

“Regime” betyr at du ikke regner regjering i Syria som legitim. Assad vant overveldende ved siste valg. Erna Solberg kan bare drømme om den populariteten Assad har.
Ergo: Du aksepterer ikke demokratiske valg heller

3 Likes

Du vet å trekke de rette sammenlikningene. Forskjellen er mellom anna at vi boikotter Assad, mens vi subsidierer Israel.

2 Likes

Du tar feil som vanlig Kjell. Jeg kunne like gjerne sagt “Solbergregimet”, hehe.
Assad er en likandes kar han. Vestlig utdannet, høflig, dannet, veltalende, rolig. Til og med blåøyd. Kan se ut som en hvilken som helst vesteuropeer om han gikk i gata.

Assadregimet begynte som et diktatur og jeg mener det fortsatt er det i praksis. Men det er slik det må være. Å innbille seg at man kan ha demokrati i Midtøsten er naivt. Vi kan jo ikke engang ha det i Norden viser det seg uten at det går til helvete når enhver liten særinteresse og særparti må tas hensyn til.

Assads store tabbe er at han har alliert seg med Iran. Det er mulig han ikke hadde noe valg på et gitt tidspunkt. Men på sikt tror jeg det blir hans bane når ayatollaene til slutt blir satt ut av spill.

1 Like

Mulig det, bortsett fra at jeg er usikker på hvem du mener med “vi”. Er det Norge eller Vesten generelt? Assad har sine støttepartnere, Israel har sine.

Assad er et sekulært demokrati, med valg av representanter.
At du ikke aksepterer det forteller oss du ikke er demokratisk.
Krigen mot Assad med å bruke terrorister er nazi-politikk. USA / Israel / NATO er akkurat like nazi i Syria som Hitler var i Tjekkoslovakia

2 Likes