Nyheter MDTV Forum Om Doner

Erna Solberg åpner for portforbud – har opposisjonen mot til å blokkere henne?

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/erna-solberg-apner-for-portforbud-har-opposisjonen-mot-til-a-blokkere-henne/

I Erna Solbergs redegjørelse for Stortinget 18. januar 2021 går det klart fram at hun åpner for å vedta en lov om portforbud. Dette skriver ABC Nyheter. 19. januar blir det opposisjonens sjanse til å vise om den har sivilt mot og integritet nok til å ta avstand fra dette forslaget. Det er første gang…

4 Likes

Hvilken opposisjon er det du tenker på?
Her et såkalt opposisjonsparti i en annen sak.

“I Stjørdal har utgiftene til økonomisk sosialhjelp tredoblet seg de siste fem årene”.

1 Like

Screenshot_20210119_111846

Dessverre aner de fleste nevnte at lønna kommer fra knallhard høgrepolitikk, i regi av oljefondet - bekledd med “sosialistisk” patina.

2 Likes

Går ut fra at spørsmålet i overskriften var retorisk ment.

Vi vet vel alle hva svaret er. Men jeg lurer også på hvilken “opposisjon” du egentlig snakker om. Når var sist gang Norge hadde en “opposisjon”? Og hvilket norsk parti er det som IKKE står last og brast med WEF og FN i implementeringen av henholdsvis The Great Reset og Agenda 2030?

Sist jeg så Liv Signe Navarsete (SP) på TV, for noen måneder siden, sto hun med Agenda 2030-jakkemerket på seg og snakket om “forferdelige Putin” som angivelig hadde hacket seg inn på epostkontoen hennes.

5 Likes

Nå leste jeg i Dagbladet at “opposisjonen” vurderer mistillit mot Høie fordi han ikke er totalitær nok.
Hvis “opposisjonen” overtar roret, er det grunn til å tro at vi vil minnes Erna som en demokratisk og liberal statsminister.

3 Likes

Tror nok fortsatt dette handler om at stortinget under ett handler på vegne av NWO

Og det er et sterkt press (trusler) bak

7 Likes

Eller så er det noe så enkelt som helt vanlig idioti. De lever jo i sin egen lille, innavla boble.

2 Likes

Hvor vanskelig er det egentlig å forstå at politikere ikke leder an i noe som helst, men kun sier en meing offentlig når det allerede finnes en stor gruppe i befolkningen som mener det samme?

Videre burde det ikke være vanskelig å forstå at når venstresiden har kjempet frem prinsippet om at man skal straffes om man fra en ansvarlig posisjon mener uforsvarlige ting, så vil det ikke lenger finnes redaktører som tør si noe flertallet mener er uansvarlig?

De lever i en verden hvor de må forholde seg til den media-konstruerte virkeligheten, som den virkelige virkeligheten.

Om politiker skulle driste seg til å si noe utenfor de rammene dere mediafolk har bestemt at de skal uttale seg innenfor, så starter dere en heksejakt som ender med at vedkommende blir en diskreditert ex-politiker.

1 Like

Hvem kom først? Høna eller egget?
Hvis begge har latt seg påvirke av de samme kreftene, er det ikke så utrolig om de mener det samme.
De driter på vanlig dass gjengen på Stortinget også.

1 Like

De har allerede planen klar for ny internasjonal digital valuta, skriver NRK: testet i Kina
bilde

Veien kort til å straffe og belønne holdninger og ytringer m.m

3 Likes

Det er politikerne som må forholde seg til den virkeligheten media skaper, selv om mediafolk også må gjøre det etter en tid.

Ser vi på innvandring, så var det ikke før veldig mange av befolkningen var enig om at det var skadelig, at politikerne kom med uttalelser, og da sto pressen der og ropte på at den kjetterske politikeren måtte straffes.

Tar vi Trump som eksempel, så så pressen det som sin oppgave å straffe enhver politiker som sa noe positivt om han, så før medias virkelighetsmonompol er brutt, er det ikke mulig å reformere presse-presteskapets makt.

1 Like

Du mener slik det har vært i Vesten siden 2vk?

1 Like

Det kan godt hende.
Men så lenge det finnes kontanter har folk kunnet klare seg lettere også utenfor strukturene…
Dvs så lenge noen gir deg jobb eller lønn av noe slag.
Med full digitalisering er nok målet mer overvåkning og kontroll. Altså at det kan dras enda lenger.

PS - er du alltid overbevist om at alle andre er uenige i alle dine premisser?

1 Like

Men jeg tror ikke dette er målet, jeg tror mer på at det finnes grupper som jobber for at deres virkelighetsoppfatning skal ha monopol, fordi de er overbevist om at det er veien til å bygge en ny og rettferdig verden.

Nei. Jeg er dog overbevist om at det ikke handler om at eliten*** er slemme, at hva vi ser av politisk undertrykking er noe nytt, og at veien til helvete er brolagt med gode intensjoner.

***jeg kan gjøre et unntak for jøder innenfor de vestlige elitene, da mange av dem virker å være drevet av hat.

En internasjonal, digital valuta vil få bukt med den grå og svarte økonomien.
Det vil bety at bøndene ikke lenger kan hyre papirløse migranter, som utgjør en stor del av atbeidskrafta i landbruket, både i EU og USA.
Da vil de som har kontroll på valutaen ha full kontroll over matproduksjonen også.
Hvis det ikke oppstår en parallell økonomi, som vi så i Russland både før og etter sovjettida, der folk betalte bilverkstedet med poteter og rødbeter.

1 Like

Vi skal gjennom en ny kald krig før det er snakk om èn internasjonal digital valuta, og kontanter koster for mye til at det er noe videre poeng i å kjempe i mot.

At Norge har blitt digitalt har også ført til mindre vinningskriminalitet og svartarbeid, da det er vanskelig å selge tyvgods og svartarbeid når pengene kan spores, så alt er ikke negativt heller.

Vi har også fått krypto-valutaer, så når den gode siden stengte ned for at høyreradikale fikk bruke banksystemet, så var det krypto som gjorde at de overlevde.

I mens man venter på nye regler er det bare å låne…

Er rett å slett sinnsykt at de vurderer slike tiltak for en sykdom som ifølge offentlig tilgjengelig statistikk og data ikke er mer farlig enn vanlig sesong influensa… Hele korona hysteriet stinker korrupsjon lang vei og de som har medvirket bør straffes for lands svik.

Innfører de portforbud så ser jeg på det som en ærklering om borgerkrig mot det Norske folk.

2 Likes

Egget må ruges for å klekke.

3 Likes