Nyheter MDTV Forum Om Doner

Er Klassekampen en anti-imperialistisk avis?

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/04/er-klassekampen-en-anti-imperialistisk-avis/

Felles opprop Den 28. mars sto oppropet «Nei til krig og sanksjoner mot Venezuela» fra 25 norske forskere, akademikere og forfattere på trykk i Dagbladet. De påpekte hvorfor media må vise stor aktsomhet i dekningen av Venezuela. Underskriverne av oppropet oppfordret blant annet norske media til å problematisere sanksjonene og konsekvensene av disse; et tema…

Klassekampen er blitt akkurat like mye pjuskefidding som resten av de pressestøtte-avhengige. På det absolutt barskeste kastes det små viskelærbiter fra bakerste benk når ingen ser det :wink:

Det HETER puskefidding, og er bare håret verre enn boskefiller, for ikke å snakke om graskefitteng.
Huff, nå trigget du mitt gamle gjeng-lingo. :grin:
Jeg tror problemt er at den er fylt av journalister - som har valgt det som karriere, og blitt lært opp i det.
Akkurat som folk velger politikk som karriere, så vil fokuset flyttes og tankene sløves, slik at det blir det eneste som betyr noe - du må selge deg selv, som barna min fikk høre på skolen.

Klassekampen er fullstendig ødelagt, klassekampen er en eliteavis og har blitt et talerør for en globalistisk politikk som fører til stadig flere fattige i Norge. Russland har 20 millioner fattige, dvs 15%. I Norge er 9,3% av befolkningen fattige, så vi er ikke så mye bedre enn Russland.

Haha - vi dro bare leken litt lenger. Pjusk - u know. Da er du både bleik, uten ryggrad og passe tjafsete :wink: