Nyheter MDTV Forum Om Doner

Epstein-skandalen: "Det kommer til å bli rystende"

Når skal du slutte å krangle med fugleskremsler, og begynne å hjelpe til? Du troller jo verre enn zionistene.

Det var de “rasistiske” trollene på internet som bare “hater” som fikk saken opp, og det samme gjelder opioid-svindelen som dreper arbeiderklassen som fluer.

Spørsmålet kan derfor godt snus, så jeg kan spørre når dere har tenkt til å droppe fugleskremslene og begynne å hjelpe til?

Personer med makt til å gjøre rett, må ha et folkelig krav å vise til, om saken er av en slik art at det kan tolkes som jødehat eller rasisme å gripe tak i den.

Groomingskadalene i England, hvor pakistanske menn laget sexslaver av jenter fra underklassen, er nok det drøyeste eksempelet, og også her måtte det skapes et opprør før noen med makt kunne si at dette må stoppes, da det lager jødehat/rasisme om det får fortsette.

En av de første kommentarene mine på Steigan (4-5 år siden?), gikk på nettopp groomingskandalen i England, som sosialister da mente var en rasistisk konspirasjonsteori. Ikke før vi hadde fått amerikanerne til å snakke om det, turte engelske byråkrater gripe tak i problemet.

NB Rotherham er bare en av mange skandaler, og London har ikke hatt noen grooming-skandale ennå, og da må man lure på hvorfor?

det har vært mange som har holdt den varm - ikke minst Miami Herald.
Jeg har aldri kalt noen av dem rasister, for jeg har bare vært borti deg.

Miami Herald må også ha noen som er forbannet, for at de skal rettferdiggjøre å skrive om det, f.eks. at en stor mengde sprer artiklene deres på nettet, så de tjener penger på klikk.

Jødehatere er vel mer riktig her. Jøder har ikke lov til å utlevere jøder for ting goyene påstår de har gjort, OM ikke det fører til jødehat.

I USA hadde de ikke noe jødehat, så drittsekkjødene kunne gjør som de ville, og de andre jødene ville beskytte de uten å se etter om de er skyldige eller ikke. Nå har de fått en gruppe jødehatere, så nå ser vi jøder endelig begynne debatten om at ting de gjør kan gi jødehaterne unødvendig mye argumenter.

Jeg hater ikke jøder, jeg ønsker å eksponere hvem som virkelig styrer verden. At det manifesterer seg tydeligst bladt jøder, er ikke etter mitt ønske - men etter skriften.
Du virker mer opptatt av å organisere verden i svart og hvitt, høyre og venstre.
Da er det lite du kan bidra med, etter min erfaring. God helg.

Det skal du være glad for, gutten min.

Det var ikke det jeg mente. Jeg mente at det var jødehaterne som holdt saken varm. Pizza-gate startet på /pol/, hvor jødehat er mer eller mindre obligatorisk.

Pro-hvite og anti-hvite :wink: , og de anti-hvite ønsker ikke bare en politikk som vil gjøre oss til minoriter i egne land, de er cucks, soyboys, bugmen, NPCs eller et annet meme.

Ok - det er i hvertfall de som i stedet for å spørre sidemann, faktiskt beskriver det de ser foran seg.

Det er vanskelig å unngå å virke jødehatende, når de har posisjonert seg ved bukta og begge endene. Det er faktisk ganske skremmende, hvor lett de klarer å rote det til for seg. Vi trenger egentlig ikke å gjøre noe mer, for nå tråkker de salaten gjennom klaveret så det gir gjenklang i hele verden. Har du hørt Derzovitch forsvar? Det var en ynkelig forestilling.
Jeg poster litt på Jerusalem Post, slik at Mossad skal vite at jeg vet. Det ser ut til at stadig flere jøder også begynner å forstå hvordan deres egen ledere har ført dem vill. Ja, til og med de evangelisk-kristne må vel forstå at Epstein ikke er sendt av Gud. Ihuga Trump-supportere, not so much.

https://www.fulcrumnews.com/
For de som ønsker mer bakgrunnsinfo.

"The Roman Warm Period , or Roman Climatic Optimum , is a proposed period of unusually warm weather in Europe and the North Atlantic that ran from approximately 250 BC to AD 400.[[1]]

"North Africa was one of the heartlands of the Roman Empire. It produced most of the grain that fed Rome, the olive oil that burned in lamps from Sicily to Spain, the pottery that sat on every dinner table from Britain to Greece, and the tax revenue that kept the Roman government flush.
When the Vandals, a group of barbarians who had burned and looted their way from the Rhine to Iberia, took North Africa by force, it was the final nail in the coffin of the western half of the Roman Empire.

The Western Empire could get by without Britain, which cost more to defend than it had ever generated in revenue, and it could even get by without parts of modern-day France. It couldn’t do without African grain to feed the populace of Rome or African taxes to pay the army.
Sure, they tottered along for a few more decades, but when the Vandals set themselves up to live off the fat of Africa, that was more or less the end.

I’m Patrick Wyman, and I just finished my PhD on the end of the Roman Empire. It seems pretty silly to me that professional historians don’t actually talk to the general public—why would you spend decades working on something if you don’t want to tell people about it?—so that’s why I’m doing this podcast on the fall of Rome."

Vanskelig å forestille seg i dag at Nord-Afrika var Roms kornkammer og andre landbruksprodukter. Klimaendringer og mindre landbruk, kanskje overutnyttet romerne jordbrukspotensialet, hogg ned for mange trær slik at jordmonnet forsvant osv.? Sikkert ikke første og siste gang mennesker ødelegger livsgrunnlaget for seg selv kombinert med klimaendringer.

Det er temmelig betegnende at NRK spanderer krem-plassering på dette, men knapt har nevnt saken ellers.
De som tror at dette er en uvesentlig sak, må tro om igjen.

Clinton familien har hatt en omgangskrets bestående av en usedvanlig stor mengde suicidale og utenom det vanlige uheldige mennesker.

Arcanicided er et uttrykk jeg har hørt brukt. Clinton body-count er en annen. Vi vet nå at de har hatt verdens beste beskyttelse- Kahzar-mafiaen.

Polariseringsarkitektene har lykkes svært godt. Det skal de ha. Men akk så lavfrekvent, så veldig 3D…gjesp.

Og på det viset behøver de ikke gjøre drittjobbene selv, men kan satse på at deres medkorrupte ordner opp uten å måtte få beskjed.

Hvis en må gjøre alt selv, kan det ikke kalles organsiert kriminalitet :wink: