Nyheter MDTV Forum Om Doner

Epstein-skandalen: "Det kommer til å bli rystende"

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/07/epstein-skandalen-det-kommer-til-a-bli-rystende/

Mektige folk i USA skjelver og snakker med sine advokater og PR-rådgivere. De frykter neste runde av skandalen med den pedofilidømte Jeffrey Epstein. Magasinet Vanity Fair skriver: “It’s Going to Be Staggering, the Amount of Names”: As the Jeffrey Epstein Case Grows More Grotesque, Manhattan and DC Brace for Impact Magasinet skriver om en bølge…

Jeg tror ikke Romerriket ble ødelagt av dekadensen. Romerriket ble forsøkt angrepet kulturelt med en totalitær jødisk ide. Kristendommen førte til en radikal samfunnsendring på mange områder. Da de stengte Colosseum så var det egentlig over? Som Stalin skal ha ytret «ideer er farligere en våpen» ?

Jeg er enig i at dette blir interessant, men jeg vil ikke oppfordre til å ta frem popkornet. Det er en bedre idé å bruke en voksende skandale til å få frem hva som foregår i Norge og internasjonalt. For eksempel de mange gode artiklene om Syria her på siden. Eller det som fremkommer via denne artikkel- og litteratursamlingen: http://www.fampo.info/saksforhold.html

For oss som har fulgt med i saken siden midt på 2000-tallet, er det popkorn tid, big time. For dere som fortsatt trenger å lese dere opp - dette kan faktisk være mer viktig, enn noe som har skjedd i Midt-Østen.

Det som gjør meg håpefull, er at det hevdes at FBI ikke er så vennlig innstilt til Mossad, som andre alfabetbyråer er.

Og eg lyt nok arrestere deg på den der. Det romerske imperiet gjekk ned på grunn av mange årsaker, men ikkje spesifikt på grunn av kristendomen som “totalitær jødisk ide” (ettersom kristendomen i røynda skapte grobotn for sosiale rørsler i underklassa). Imperiet var i nedgang alt på 200-talet, lenge før kristendomen vart akseptert. Her er kombinasjonen av intern uro, administrativ dugløyse og folkevandring nok meir avgjerande enn innføringa av kristendomen per se. Den største og mest øydeleggjande faktoren var hunarane, og dei var langt frå kristne.

Det er mange som tror at kristendommen er en variant av jødedommen, når den egentlig er det stikk motsatte- ellers hadde ikke Jesus vært nødvendig.
Derfor så de som en hovedoppgave å utrydde den. Men nå vokser kristendommen i hele verden igjen, for vi har fått nok av tøvet.

Den viktigste årsaken var nok økonomien. Dårligere avlinger gav lavere skatteinntekt, den rike eliten hadde skattefordeler og var stort sett nullskatteytere, dette førte til store kutt i forsvarsbudsjettet, og Romerriket fikk derfor store problemer med grensesikringen. Da hunerne invaderte det gotiske riket strømmet store mengder med gotere inn i Romerriket som krigsflyktninger, og det ble til slutt umulig å integrere alle innvandrerne, økonomien kollapset og det samme gjorde Romerrike.

Å, Gud hjelpe meg…

Den som bed til Gud om å hjelpe seg mot auka interesse for kristendomen har eit interessant syn på religion.

Du glemmer Military Intelligence, selv om de nok ikke er involvert her.

Dagens generaler var junior-offiserer som måtte gå med dødsbudskap, og alle kjenner noen eller mange som har tatt livet sitt etter at de kom hjem fra kriger som ikke er til fordel for det amerikanske folk.

Ja, det er eneste håpet :grinning:
Ellers vil dette fortsette til vi har gjort slutt på oss selv.

Jeg tror også at det opprøret som ble kvalt i NYPD i forbindelse med Pizza-gate, ulmer blandt de som må etterforske f***skapen. Og så har du lokalaviser som Miami Herald, som aldri har sluppet taket.

Ja, her ser man hvordan den rike globale eliten vår voldtar småjenter på jetfly, i store luksuriøse herskapsboliger, og her er alle kategorier av storkapitalen representert; rike forretningsfolk, politikere, presidenter og kongelige. Og alt svineriet dette må den stakkars arbeiderklassen betale for, mens vi stolt synger nasjonalsangen og vinker til kongen!

Men det er flest jøder, gitt at de er en så liten prosentandel.

Du må ha lest Nietzsche, som hadde slik forakt for denne slavereligionen, som også befridde min husmannstippoldefarslave.

Det gjør ikke noe om du forteller mer.

Det er i stor grad PÅ GRUNN av svineriet, vi må betale. Dette er systemet vi lever under. Dette er måten det skjer på. De har skapt matrixen, og vi vet ikke bedre, enn det vi blir fortalt.

Kan jeg få minne om at det ikke var sosialister som liksom skal bry seg om de svake, som fikk denne saken opp i offentligheten.