Nyheter MDTV Forum Om Doner

– Epstein hadde flere brudd i nakken

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/08/epstein-hadde-flere-brudd-i-nakken/

Den pedofilidømte og -tiltalte Jeffrey Epstein, som høyst beleilig ble funnet død i høysikkerhetsfengselet etter et «antatt selvmord», hadde flere brudd i nakken. Dette viser obduksjonsrapporten, skriver Washington Post. Saka er omtalt i de fleste store mediene i USA, blant annet hos CNN. Han hadde blant annet brudd i et bein ved adamseplet. Slike brudd…

«La meg forsikre dere om at denne saka vil fortsette mot enhver som måtte ha vært sammensvorne med Epstein. Ingen sammensvorne bør føle seg trygge. Ofrene har krav på rettferdighet – og det skal de få.»
- Mener Barr at Epstein har bestilt "selvmordet, eller drapet på seg selv? Hvis drap er utelukket for riksadvokaten, lurer jeg på hvor mye som skal til for å bli riksadvokat i USA.

Jeg tror de må ha nok drit på deg, til at du gjør som dine foresatte sier. Sibel Edmonds forteller ofte historien om hun som jobbet med å bakgrunnsjekke potensielle kandiater til en slik stilling, og da viste det seg at det var det ubestikkelige som skulle lukes ut.

For ikke å snakke om hvor stort tap det ville ha blitt for hans oppdragsgivere, Mossad - som akkurat er i ferd med å fullføre verket- å gjøre USA om til en israelsk koloni.

Her er en artikkel som utdyper dette ytterligere:

Her snakker vi om et selvmord som var nesten umulig å begå. Men han fikk det til fordi vaktene “tilfeldigvis” akkurat den natta ikke gjorde jobben sin. Ikke fordi de var betalt for å sove, men fordi de måtte jobbe så mye overtid, stakkars. Og fordi overvåkingskameraet “tilfeldigvis” var ødelagt den natta, så derfor er det ingen som kan si sikkert hvordan USA’s viktigste fange døde. De fleste av oss er sikre på at denne historien renner over av løgn. Så hvorfor er “vi” da så sikre på at han er død? Fordi “alle” sier det? Fordi vi er redde for ikke å bli tatt alvorlig? Eller fordi vi ikke tror at CIA og Mossad i skjønn forening er i stand til å fake det? La oss heller spørre om hva CIA/Mossad er mest tjent med. Jeg tror at de er tjent med at vi tror at han er død, men at han er i live. Denne saken vinkles mot pengeutpressing og pedofili. Hva med å heller se hvilket forhold Epstein hadde til de som utformet USA sin midtøsten-politikk, og forholdet til Israel spesielt fra midten av 90-tallet og fram til nå. Denne videosnutten syns jeg er klargjørende: https://www.youtube.com/watch?v=ZgoLu1zuCb4&t=855s

Det var ikke hvite menn som passet på, så noen på den litt mer rasistiske siden vil si at det var ikke så tilfeldig.

At det var innkvoterte inkompetente som passet på, behøver dog ikke være tilfeldig.

Det er mye som tyder på at du har rett. I hvertfall virker det som Epstein trodde det, i følge hans advokater.

Men historen går mye lenger tilbake enn til Clinton. Og Epstein var ikke den første.
Roy Cohn drev nøyaktig det samme, men den gangen var homofili og medfølgende perversjoner som var fella. Det er mye som tyder på at J.Edgar Hoover var fullstendig kontrollert av kosher-mafiaen

Linken din fungerer ikke. Jeg måtte kopiere og paste.

Beklager! Har fikset det nå.

The Clinton Body-count:

Where is my Roy Chon - the man that made Trump:

Mye interessante lenker i kommentarfeltet på denne.

Uten sammenlikning -forøvrig: