Nyheter MDTV Forum Om Doner

En oppfordring til de som vil vite sannheten

Dere som leser her inne er veldig engasjert, gamle raddiser og konspirasjonsteoretikere av ymse slag. Jeg var en gang en konspirasjonsteoretiker selv, for er du litt observant, ser du verden går i en bestemt retning og det er tydelig noe styrer det. Du ser det blir mer kontroll, mer globalisering, de rike blir rikere osv, og lovverk, samfunnsutvikling, presse og politikere masjerer i takt i samme retning uansett hvilket land du drar til.

Problemet er bare det at dere garantert er ateister alle mann og mangler noe veldig viktig for å forstå verden: åndskreftene. Paulus skrev i efeserne 6:12 - “For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod (les: mennesker), men mot maktene, mot myndighetene, mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet”.

Vi som følger med på verdensutviklingen, og er kjent i bibelen, ser det skjer akkuratt som den sa det ville skje, til siste bokstav. Nå er Russland og Tyrkia inne i Libya og Sudan og Russland er allierte med Iran. Dette er landene i Esekiel 38-39 (Gog og Magog-krigen, som jeg anbefaler du leser med engelsk-hebraisk ord for ord oversettelse). Kontanter fases ut og vi begynner å se et globalt system på plass du ikke slipper unna om du så rømmer inn i jungelen i amazonas. Vi begynner å se det som i Johannes åpenbaring som beskrives som dyrets system. Evangeliet ER i alle nasjoner nå, Israel er tilbake etc etc.

Vi som er født på ny, har ikke bare dette og verifiserte profetier som bevis for det vi tror på, vi kan også se inn i åndeverdenen. Gud har åpnet øynene våre. Ingen her inne trenger fortelle meg at det jeg tror på er tull, for det vet jeg det ikke er. Tenker du det om meg er det fordi du er blind, og blind er du om du ikke er født på ny.

Så kan det være at dere ikke er så smarte som dere tror? At dere er blinde for noe? Jeg VET dette har gått fullstendig av moten, men har tanken slått noen av dere at det kan hende det faktisk hadde vært en god ide å skaffe seg en bibel og bla litt i den? Jeg kan aldri tenke meg et tidspunkt i verdenshistorien bibelen har vært mer relevant enn akkuratt nå. Verden ser ut akkuratt som Jesus sa den ville se ut før han kom tilbake.

Kristendom er en konspirasjonsteori om verden. Lucifer konspirerer. Idag er norsk skole en Luciferisk historieversjon om mennesket. Ingenting av det har noe med vitenskap å gjøre. Også en konspirasjon.

Guder

1 Like

Javel? Hva får deg til å tro det?

2 Likes

GOOD PLAN....

justyou:
Gi oss en TROVERDIG forklaring på hvorfor dette skulle inngå din ‘‘usynlige venn i himmelen’’ sine planer!

Ditt svar imøtesees med STOR interesse! . . . .

2 Likes

Du tror at noen styrer livet vårt.

Jeg ser at deres “Big bang” står for fall. Tilbake til tegnebordet.

1 Like

Sluttet å lese etter din påstand om at vi er ateister.
Mange takk, men nei takk.
Du kaller deg kristen for så å påstå at Israel er tilbake. hm, jasså, er det virkelig? Ante ikke at Israel noensinne ikke har vært der siden vi som lever med Jesus er det nye Israel, det nye løftet mellom Gud og menneskeheten. Du kanskje gikk glipp av den delen. Israel er nemlig et folk, ikke et land. Gud har aldri vært en eiendomsmegler siden hans rike ikke er på jorda. Ikke ta mitt ord på det. Spør Jesus.
Du mener å være en BEDRE kristen enn mange av oss andre som er Kristen. Interessant! Seriøst, meget interessant.
Vel, håper at MiFF er hyggelig for deg. Selv har jeg ikke sansen for liksom kristne som tror de er smartere eller mer verdifulle enn andre mennesker.
Tusen takk for den eneste praten jeg gidder å ha med deg. Lykke til videre.

Guder

På skolen lærer vi at de er “mennesker”, og at de befant seg i “bronsjealderen”.
Verdens største steinkontruksjoner ble bygd med “bronsjeverktøy” ifølge grunnskolen. Man hugde granitt med “bronsjeverktøy”.
9 av 10 norske grunnskoleelever har aldri brukt bronsjeverktøy, det vet ikke hva det er og sluker ateismen rå.
Det er ikke “vitenskap” vi lærer. Ateistene later som de er “vitenskaplige”
Så fortsetter de med å fortelle oss at dyreliv og fauna på jorden stammer fra tiden med gigantiske øgler (som ble mindre?). Livet på jorden ble utryddet. Dagens fauna er noe annet enn fortidens fauna.

1 Like

Tilsynelatende er ateisme et ‘ømt punkt’ for enkelte (i tillegg ‘‘defineres’’ begrepet her kort og godt ut fra personlig ‘synsing’). :confounded:
Dette blir kategorisk feil.

Earth vs Atheism

1 Like

Ateistene (apeteorien) har lagt fram den ene fake skjelettet etter den andre som bevis for at apene stammer fra mennesket. Alt sammen har blitt debunket.
Så går det noen år og de hevder på nytt:
-Nå har vi funnet the missing link

Det er svindel de driver på med.
Mens artifacts av guder er så mange at alle museumene i verden kunne ha hatt skjeletter av guder.
Vatikanet vil være full av slike artifacts.

Det er forbud mot å drive utgravinger av pyramidene. De murer igjen innganger som best de kan.
Pyramider finner de overalt, Jugoslavia, Syd-polen. Hver gang kommer ateistene og forteller oss at det er “naturlige pyramide”, at vinden vil skape slike former …

Det merkelige er at jeg har kommet over en del folk som kaller seg selv ateister men som tyr til å be når ekte kriser rammer. Det virker på meg som om de fleste har religøse relasjoner uten å være klar over det. Selvfølgelig er det mulig jeg tar feil men det er en opplevelse eller et inntrykk jeg sitter med.
Hovedregelen for alle er vel at vi bør vise respekt for hverandre. Som noen sa, du trenger ikke religion for å vite hva som er riktig eller galt men et hjerte for medmennesker og det er vel noe de aller fleste av oss mennesker har :hugs:

1 Like

Du vet at det finnes en agenda for å ødelegge ekteskap, familier, religion, empati og moralsk kompass?

Det ble bonanza i media da Darwin la fram utviklingslæren
-Akkurat det vi sier
-Religion er en bløff

Darwin sa ingenting om mennesket.
Media var Satanistene

1 Like

hvis du kaller deg kristen, så tror du vel og at du må stå til ansvar for å spre løgner og falske anklager om andre kristne som du gjør mot meg her, mari? Erstatningsteologi er heller ikke bibelsk. Vi er det utvidede Israel, vi har ikke ERSTATTET Israel/jødene. Esekiel 36, Jesaja 60, Romerbrevet 11 osv er ting du kanskje bør lese.

darwinismen er det største sludderet av kvasireligiøst (ateistisk) oppkok som er presentert som vitenskap i vitenskapens historie. denne teorien har mer hull enn en sveitserost, men det er og det eneste dere som forkaster Gud har klart å komme opp med som unnskyldning for å forkaste ham. Forklar hvordan DNA molekyl og cellemembran “utviklet” seg, da begge avhenger av hverandre. Dere klarer ikke det forklare det nei? Ikke vitenskapen heller. Dette er ikke noe annet enn blind tro, og et forsøk på å løpe fra det faktum at faktisk viten, som er VITENskap, mer og mer, igjen, peker mot gud og det vi kan lese i bibelen. IKKE “utviklingslære”. Og pga det faktum, så gjetter jeg på at det neste håp dere vil klamre dere til når det lekker ut at darwinisme/utviklingslære blir for dumt for å bortforklare Gud, er at vi ble til ved at romvesner skapte oss. Tullprat det og selvfølgelig, for dette handler om det vi kan lese i romerbrevet 1:18- “For Guds vrede åpenbares fra himmelen over all ugudelighet og urettferdighet hos mennesker som holder sannheten nede i urettferdighet”

Det er ikke ukjent for meg nei. Frelse er lik for alle, men Gud har ikke forkastet jødene. Du viser ingen respekt for Gud ved å anklage kristne som snakker sant for løgnere. Det er du som er på tynn is her, ikke meg.

og nå snakket forresten jeg til de som ikke ser at det er åndskrefter bak ting som skjer i verden, det faktum at DU ikke ser det og går til angrep på en som preker akkuratt det bibelen sier, hva forteller det oss om denne såkalte “kristne troen” din?

Moses var nok selv halvt farao, altså av gudelig herkomst. Gudene kommer fra universet.
De orginale bibelske skriftene bekrefter det siste.
Hva er vi selv? Guder vi også av herkomst. Det er bare en kode så mangler, så blir vi også guder.
Siden vår framtid er definert … ikke mye “evolusjonisme” her.
Telosist forteller at etterhvert vil vi bli “gjennomsiktig”, og mat vil bli overflødig.

Folk har en tendens til å forveksle religion med tro. Du har rett i det :+1:
Denne personen er bare provokatør som angriper Steigan lesere. Bare se vilke ord som blir kastet mot dem av justthat.

1 Like

Ikke “guder” … falne engler (under satan) som bibelen sier en god del om, og jeg nevnte i lederinnlegget.

da kan du få vise oss hvilke ord det er jeg “slenger ut” mot steigans lesere av “justhat”, også skal du få bevise at du faktisk er kristen ved å vise hva det er jeg ved det jeg har sagt som er feil.