Nyheter MDTV Forum Om Doner

En nyttig tommelfingerregel?

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/10/en-nyttig-tommelfingerregel/

Som mangeårig medieovervåker tør jeg si at man grovt sett kan gå ut fra at demonstrasjoner/opprør som får positiv og mye omtale i MSM, eller NATO-mediene som jeg også kaller dem, er kunstige, dvs kjøpt og betalt av USA/NATO/EU og/eller tilknyttede oligarker som George Soros. Eksempler er det som har skjedd i Hviterussland i det…

5 Likes

Det stemmer det du skriver om Bulgaria. Jeg bor i Bulgaria så jeg vet det.
Det er første gangen jeg leser noen som har peiling på hva som foregår her nede.
Så den tommelfingerregelen din er ikke dum :smiley: :+1:

6 Likes

Det som har blitt tydelig i løpet av 2020 er jo at Klassekampen også drifter inn i MSM-sfæren med sin ideologiproduksjon for EU og Nato. Hvis det skulle vise seg å være anti-imperialister og marxister igjen i dette miljøet vil de nå i 2021 få et kjempeproblem
all den stund USA skal lede Norge militært og forberede krigen mot Russland. Det er det som står i alle strategidokumenter i USA og er ingen hemmelighet.
Hvis det ikke dukker opp noen arbeidsgruppe som jobber mot denne amerikanske militære okkupasjonen,må vi i realismens navn fastslå at det ikke finnes noen anti-imperialistisk opposisjon i Norge og at vi befinner oss i en katastrofesituasjon.

4 Likes

Bulgaria ble medlem av EU 1 januar 2007
Hva har skjedd på disse nesten 14 årene ?
Det har kommet noen flere varer på markedet , men hva hjelper det når ikke folk har penger ?
Og hva med helseforsikring ?
Man roper opp om hvor fælt det er at Trump ikke vil gi alle helseforsikring , men hva med de nesten 2 millionene , av en befolkning på 7 millioner , som ikke har helseforsikring her i Bulgaria ?
EU har sikkert vært med i hylekoret mot Trump , men ikke en lyd om de som lider uten helseforsikring her nede !
Et av de første ‘tiltak’ EU gjorde mot den bulgarske befolkning var å ta ifra de en god medisin mot malaria , klorokin medisin , som de har brukt uten problemer i årtier.
Nå under koronakrisa , hvor det blir sagt at folk i risikogrupper og eldre bør vaksinere seg mot sesonginfluensa , er det ikke en vaksine å oppspore .
Hvor er EU ?
Det skal bli bra kaos her i vinter med nå 1800 innlagte med korona , og i tillegg så kommer sikkert flere med sesong influensa til å ta opp plasser på sykehus.

Hadde Bulgaria vært i allianse med Russland hadde de hatt korona vaksine til alle i november . Nå blir det komplett kaos .

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.