Nyheter MDTV Forum Om Doner

En gammel kjenning sørger for at vi skal mene det riktige om covid-19

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/07/en-gammel-kjenning-sorger-for-at-vi-skal-mene-det-riktige-om-covid-19/

WHO føler seg tydeligvis ikke sikker på at deres linje og budskap om covid-19 skal vinne tilstrekkelig oppslutning. Derfor har de inngått en omfattende påvirkningsavtale med et av verdens største PR-byråer, nemlig Hill+Knowlton, selskapet som solgte oss Kuwait-krigen gjennom en tvers gjennom løgnaktig, men svært tåredryppende kampanje. Er det ikke betryggende? Avtalen mellom WHO og…

7 Likes

Jeg skjønner ikke helt poenget med denne artikkelen. At WHO har behov for å få fram sin linje for å bekjempe pandemien i myldret av mer eller mindre sprø holdninger om Covid 19, har jeg full forståelse for. Dersom WHO drukner i Trump-utsagn eller Bolsonaro-holdninger til pandemien, ville vi hatt enda mere problemer enn verden ser i dag.

At firmaet de bruker har svin på skogen i andre sammenhenger, er vel ikke så viktig. Det er WHO vi må fokusere på her og ikke forsøke å sverte hva WHO gjør i denne situasjonen.

2 Likes

Vi bør ikke ha noe som helst å gjøre med WHO, EU eller NATO. Faktum er at det er ingen fare for at WHO skal drukne i annet enn Bill Gates og hans forbaska vaksine terrorisme.

4 Likes

Kan vi få vite hva Pål Steigan mener tiltakene mot covid-19 skal være?

1 Like

Det skulle ikke forundre meg om han mener det samme som meg (og stadig flere andre), at vi hadde kommet langt, veeeldig langt - med f.eks. å få bura inne Billy-boy Gates & kjærringa hans! . . . . :wink:

5 Likes

Legg meg til gruppa. Det er på tide at karen får straffen han fortjener. Det er direkte flaut at den Norske regjeringen ser ut til å digge den svindleren som tjener penger på å skade folk verden over.

2 Likes

Det virker som Steigan er sørgelig alene i å ha gjennomskuet denne covid-bløffen, dessverre også blant leserne hans. Dette er et virus 99,94-99,97 % overlever, hva mer må man egentlig si? Det er så dødelig at du må ta en test for å finne ut om du har det! Kom igjen, folkens. Skjerp dere!

6 Likes

Vaksinen kommer til å vise seg langt mer farlig enn covid.

3 Likes

The nefarious character of Bill Gates and his (very strange 'worse half’ Melinda) aside,: Could you imagine any other ‘private individual’ getting the same traction on this totally ‘1984-esque’ ‘vaccination race’…? - It is the very apex of the echelon of the ‘Elite,’ the Almighty $$$$$$$$$'s & EUGENICS who’s doing the talking here. – This is not a joke ladies and gentlemen!

Most people have no clue about the ‘‘program’’ (among others) started by the totally nefarious CIA in 1953, termed ‘MKULTRA’, a ‘‘program’’ that ties in like hand-in-glove with a whole lot of what has been, and is going on behind the scenes - as we speak. How far these utterly inhumane ‘‘programs’’ have evolved today - in the year 2020, is anybody’s guess,… in 1953 no one had an inkling about the birth of, say, ‘‘Smartphones,’’ or the internet, nor the exponential development of all manner of technology we today are all surrounded by . . . .

For anyone willing to spend an [insignificant] amount of time searching even the open internet, there’s AMPLE evidence to be found revealing that this ‘‘American poster boy’’ Billy the Kid Gates is a far cry from being the picture of the ‘‘benevolent philanthropist’’ he’s attempted to have painted of himself!!! (This includes - needless to say - his ‘strange’ wife, as they are both two sides of the exact same fake coin.)

When all is said and done, it should bother most woke individuals, that Mr. Gates - at present the planets preeminent proponent for depopulation - is simultaneously holding the exact same position regarding mandatory ‘‘vaccination of the masses’’.
If ever there was a ‘contradiction in terms,’ I posit Mr. Gates is the embodiment of said contradiction! . . . .*

In a SANE world, these EXTREMELY DANGEROUS individuals - would be safely - [for the rest of the world] put behind bars, and mandatory medicated - with their own ‘‘vaccines’’ for their pure insanity! . . . .

Pivotal...

2 Likes

Har du lyst å høre en merkelig tilfeldighet?

1 Like

Finns de?.. Seriøst???

Så Steigan mener at Saddams invasjon av Kuwait var helt greit? Ikke godt å tolke utifra dette innlegget.

Er du helt ‘fersk’ på dette forumet…?

3 Likes

Ut med det! - Jeg venter i spenning…

2 Likes

Og der går vi rett i personangrep. Imponerende. Som de sier på engelsk: Please enlighten me.

I kommentarfeltet her etterlyses det bekjempelse av covid-19.

Sverige har ikke gjort noe for å bekjempe sykdommen, men der er pandemien nå så godt som over. Ingen dør lenger av sykdommen, og de som døde tidligere, var folk som ellers ville dødd av influensa eller forkjølelse.

Forøvrig er det vanskelig å bekjempe en sykdom som ikke kan påvises, og hvor testene (på samme person) viser vekselvis positivt og negativt resultat alt ettersom. Når det attpåtil er en sykdom som ikke spres i gigantiske BLM-protester med tusener av deltagere, men kun i små forsamlinger, er det enda mer mystisk. Og enda vanskeligere å “bekjempe” den.

5 Likes

Beklager at du ‘vinklet’ min formulering av spørsmålet dithen, det
var slett ikke ment som noen form for ‘angrep’!..
Da jeg i farta ikke kunne ‘plassere’ deg som en av de jeg oppfatter som ‘‘stamgjester’’ på dette forumet, var faktisk spørsmålet 100% oppriktig ment,
om så er tilfellet: mea culpa, som de sier i Finland!..

Apropos din insinuasjon om at ‘‘Steigan skulle mene at Saddams invasjon av Kuwait var helt grei’’ - vel, den blir dessverre vanskeligere - for ikke å si fysisk umulig å svelge. Jeg mener bestemt å ha lest side opp og side ned der presis Pål Steigan har artikulert seg på måter som gjør at ditt ‘utsagn’ herved kan kjennes både steindaudt - og totalt makteslaust.

- End of story -
4 Likes

Poenget er at da bør de finne noen som er mer troverdig, enn disse her- som alt er kjent for å “pynte” på sannhet, i en slik grad at det blir krig av det.

Tenker du slik om håndverksfirma og turoperatører også? Eller er det fordi du alt er enig med budskapet?

4 Likes

Poenget her var vel å minne om hva disse folka har drevet med før. Nå tenker sikkert du i din beskyttede tilværelse at det er uten betyding, men for den stadig økende skaren av skeptikere, bidrar ikke dette til troverdighet akkurat. Og derfor sannsynligvis er fullstendig kontraproduktivt for det de

4 Likes

Ditt første innlegg var et personangrep og du visste dermed bristende karakter.
Det er derfor helt på sin plass at din person angripes.

Poenget i Steigans artikkel var at USA’s kongress og befolkning ble forvillet til å støtte en amerikansk invasjon av Irak med en fabrikert løgn om at Irakiske soldater slengte kuvøsebarn på gaten.

Det at man påpeker dette innebærer åpenbart ikke at man mener at Iraks invasjon av Kuwait “var helt greit”. Dette skjønte du. Allikevel insinuerer du det. Denne bristen i din personlighet bør angripes for at du skal forbedre deg.

3 Likes