Nyheter MDTV Forum Om Doner

Egypts president: – Det som skjedde i Syria var planlagt

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/09/egypts-president-det-som-skjedde-i-syria-var-planlagt/

Egypts president Abdel Fattah al-Sisi sa på en konferanse 14. september 2019 at «det som hendte i Syria var planlagt og terroristgrupper ble brukt til å ødelegge Syria og en rekke andre land i regionen». Uttalelsen falt på den nasjonale ungdomskonferansen i Egypt. Sisi sa også: «Kostnadene med å bruke terrorister for å ødelegge et…

4 Likes

Hvem skal stille Stoltenberg, Støre og Erna Solberg til ansvar?

3 Likes

Dette rimer jo veldig godt med det Tim Anderson har skrevet i boken “The Dirty War on Syria” og som Ola Tunander har skrevet i boken “Libyakrigen”.

Ingen av disse to gode kildene er nevnt av NRK som derimot jevnlig siterer SOHR, “The Syrian Observatory for Human Rights”. Av og til skriver NRK: “ifølge den syriske eksilgruppen SOHR”, og av og til skriver de “ifølge menneskerettsorganisasjonen SOHR”

Dessverre er begge deler LØGN, der NRK siterer useriøse, tendensiøse og upålitelige kilder på ny og på ny og forsøker å fremstille dem som stuerene.

SOHR er del av et propaganda-apparat finansiert av EU som kjøres av en enkeltperson, nemlig Rami Abdul Rahman (eller “Rami Abdulrahman”) fra hans hus på landsbygda i Coventry i England. Han støtter USA, fundamentalistiske opprørere og leiesoldater som er inne i Syria med formål å få veltet Assad.

Rami Abdul Rahman er altså ikke leder eller representant for SOHR, han ER SOHR. Han mates trolig med informasjon fra vestlige etterretningsorganisasjoner som han videreformidler. Selv om mye av det han formidler er korrekt, har mannen ifølge Tim Anderson gjort ubotelig skade for Syria i desinformasjonens tjeneste.

4 Likes

Fordi NRK er fake news

4 Likes

Dette burde vært førstesidestoff, om journalistene ikke løy så det renner av dem, når de snakker om den frie pressen.

Det er også fyr på bålet til oss som mener at vestlige journalister ikke fortjenerer å leve, da de har fått drept utallige mennesker i Syria og Libya, og det er før vi begynner å skal få dem straffet for innvandringsfolkemordet de har presset på oss.

4 Likes

Se filmen “American expeditionary forces in Sibir 1918”, så ser dere at det samme skjedde i Russland for 100 år siden da bolsjevikene med hjelp av den vestlige verden gjorde revolusjon i Russland. Finnes på Youtube. Dette har så skjedd gang på gang i 100 år, og det har vært en stor suksess for USA og deres alierte.

1 Like

Det er vestlige journalister som jobber i NRK, og da må rasjonelle mennesker anta at de lyver som utgangspunkt etter at de har gjort det om alle krigene etter 911.
Afghanistan, Irak, Somalia, Sudan, Syria, Libya og Jemen er alle Vestlige regimeendringer som har endt opp i borgerkriger og flyktninger for Europa. En gang kan være en tilfeldighet, men når alle 7 ender opp i borgerkriger og flyktninger for Europa, er det planlagt slik.

Muliggjørerne for dette er journalistene, så det er ikke noe poeng å bytte politikere før journalistene er borte. (Helst døde, men man kan ikke få alt som man vil.)

2 Likes

Kan man ikke i ettertid si at de som var i mot kommunismen hadde rett, siden de som fikk oppleve den, ikke ville ha kommunisme mer?

Edit: jeg ser jeg missforsto kommentaren din.

Det er ikke så dumt å foreta vurderingen på det grunnlaget, men det er ikke akkurat veldig avansert heller. Jeg mener vi skal droppe merkelappene og heller se på hva man ønsker å få til. Det er selvfølgelig veldig mye mer tid -og energikrevende, men det treffer så mye mer presist enn gamle merkelapper, mener jeg. Personlig er jeg tilhenger av både nasjonalisme og sosialisme, og gjerne som hånd i hanske. Men jeg stiller meg ikke opp og proklamerer at Hitler var en fin fyr av den grunn.

3 Likes

Personlig så bryr jeg meg ikke om hverken nasjonalisme eller sosialisme eller noen annen isme, for den saks skyld, og er mer opptatt av at dagens ungdom gis verktøy som gjør at de kan rydde opp i klovneverdenen 68-generasjonen har skapt.

68-ernes prosjekt om å rive ned alle normer og regler, bytte ut befolkningen og gjøre oss alle til gjeldsslaver, mens de roper om hvor privilgerte vi er, er så faens galskap, at det egentlig bare blir å forvente at de gjør ting som Libya og Syria.

Jeg er forøvrig 100% sikker på at 68erne skal finne på noe mer faenskap for å ødelegge for fremtidige generasjoner før de går i grava, og en sensur av internett, er vel den mest sannsynlige avskjedsgaven.

3 Likes

Land som USA/NATO lett kan ødelegge og vil ut av petrodollar/Fed-systemet et utsatt for denne behandlingen av USA og USAs vasaller.

Dette skulle egentlig Solberg regjeringen, og redaktører og journalister i MSM som har dekket over og skjønnmalt det, stått foran en internasjonal krigsforbryterdomstol og svart for.

For å styrte regjeringen og innsette et USA vennlig regime som tillater at amerikanske selskaper kjøper og kontrollerer oljeressursene og kontroll over regionen etter Israels ønske. Mens vestlig MSM har fremstilt det som at et folk blir forsøkt frigjort fra et tyrannisk styre. Så gjengir også vestlig MSM det som det amerikanske utenriksdepartementet dikterer de skal skrive.

3 Likes

68-generasjonen protesterte mot Vietnamkrigen. De gav fullstendig faen i den styrende klassen, og fremsto som en samlet flokk, og en mektig bevegelse av unge mennesker over hele verden som kjempet for sivile rettigheter og mer makt på grasrotnivået. De fleste av dem gikk imidlertid inn i hasj-disens dvale, med blind tillit til ulvene som nå var iført deres egne fåreklær. Clintons er gode eksempler på slike ulver i fåreklær, som hippiene støttet i sin dumhet. Det er ingenting 68 ved Clintons eller Obama! De er gammel makt i forkledning! Dagens unge er så håpløst fortapt fordi de frarøvet hvert eneste gram av den protestviljen som 68erne hadde, samtidig som de er enda strammere innrullert i saueflokken enn deres foreldregenerasjon noensinne var. Hvis du tror det var hippienes prosjekt å gjeldsbinde befolkningen, så må jeg be deg om å tro om igjen. “Imagine no possessions. I wonder if you can. No need for greed or hunger. A brotherhood of man.” (John Lennon).

2 Likes

Man kan jo lure på hvor folk befinner seg - antagelig sitter de og glor hjernedødt på kopekassa eller i en duppeditt med kattevideosnutter. PNAC planla Midt-Østen-hælvete på 90-tallet. De fortalte “oss” om det i 2000. Svart på hvitt - og greit tilgjengelig . At lame stream media løper krigs-psykopatenes ærend 24/7 er egentlig ingen fullgod unnskyldning. Det er fortsatt lov å tenke sjæl. :slight_smile:

2 Likes

Her er CIAs plan for Syria helt tilbake til 1983 (pdf-vedlegg). Legg merke til den slående likheten til hvordan dagens krig har utspilt seg. Det er deklassifisert og det hele, men allikevel kommer ingen MSM journalist i verden til å gi seg i kast med slikt som dette. DET er fake news!

1 Like

Det altså er enda verre enn 20 år gammel “moro”. Begynner man å nøste er vel ikke Abraham helt uskyldsrein heller :wink:

1 Like