Nyheter MDTV Forum Om Doner

Drusere på Golanhøydene demonstrerte for Syria og Bashar al-Assad

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/10/drusere-pa-golanhoydene-demonstrerte-for-syria-og-bashar-al-assad/

De bar syriske flagg og bilder av Syrias president Bashar al-Assad de drusiske demonstrantene på de okkuperte Golanhøydene for å feire Syrias store framganger mot intervensjonskrigen og for å vise sin støtte. Det er Jerusalem Post som skriver dette. Druserne har i stor grad vært utsatt for jihadistenes terror i Syria og de druserne som…

Dette kommer nok bare du til å skrive om, Pål. Ære være deg for det.

Nå har regjeringen en sjanse i Nobel prisens ånd til å ta hit forfulgte kriste jezidier som en god del av de ekstra 800 kvoteflyktningene de har pålagt seg selv. Da slipper vi å få hit folk som hater oss og vår kultur, vi sparer masse penger og slipper så mye vold. Sør Afrika har også en masse forfulgte kristne i tillegg til resten av MENA. En bedre vei ut av uføret.

Det går an å kristne dem ETTER at de har kommet til Norge, også. Det har jeg gjort.

Luktet de kristenmanns blod? Det går ikke an å omvende muslimer. Carola Haggqvist og mange andre har prøvd.

Det finns sikkert en del som bare er født i et muslimsk land, som aldri egentlig har selv bestemt seg for å være muslim, slik det var med en som prøvde å få oppholdstillatelse fra Afghanistan.
Han fortalte meg dette :
Han hadde en onkel som var imam i moskeen , og da faren døde, ville onkelen gifte seg med moren, men hun ville ikke. Da han kom til Norge, konverterte han, og i forbindelse med en tur til en by nordpå, ble han spurt om han kjente til NN ( som var han selv) . Han ante lunta, og svarte : Ja, jeg tror jeg kjenner ham.
De som han traff der, visste ikke at det var ham de snakket med, men antakelig er miljøet ganske gjennomsiktig også pga av mobiltelefoner som de bruker, så de sa : En tredje person hadde gått til Imamen og spurt : Skal vi drepe ham ?
Imamen svarte : Ikke enda.
Dette fikk han vite om seg selv, på den måten.Så han sa : Jeg trodde ikke det var sånn i Norge.
Han hadde aldri tatt noe valg om å være muslim, og det virket da som noen trodde de eide ham.
Politiet kom en dag og hentet ham og sendte ham til hjemlandet, men der han kom fra kunne han ikke være, for der ble han sett på som foræder, og det kunne vanke fengsel.Senere fant han et annet land, men fikk hjelp fra Norge fra folk som tok ansvar.

Siden jeg har sett bilder av klesdrakten til kvinner før amerikanerne kom, de var vestlig kledd, så tror jeg at muslimer ble mere ekstreme etter at de kom, og at det ligger mye politikk i klesdrakten, som en markering fra vestlige verdier.
Se på disse bildene : https://www.google.no/search?q=afghan+women+1970&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjCn-i7k_ndAhUxtIsKHcSiBJIQsAR6BAgAEAE&biw=1680&bih=955#imgrc=q2iixo2C8DJ1HM:&spf=1539081065230

https://www.google.no/search?q=afghan+women+1970&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjCn-i7k_ndAhUxtIsKHcSiBJIQsAR6BAgAEAE&biw=1680&bih=955#imgrc=GUXZ5Mog8yb4pM:&spf=1539080993140

Frøken bibel-stripp har vel aldri omvendt noen. Hun røsket litt i underlivet på sine egne, men det har vel lite med kristentro å gjøre? Ikke min, i hvertfall.

Jeg har lest kilden, Jeg synes du driver en meget upresis og tendensiøs journalistikk her, Steigan. Det står ingenting i JP om de “okkuperte” Golanhøydene. Hvor har du det fra?

Jeg må lære deg litt historie :grinning:

Ihht San Remo avtalen, står det at Israel har rett på hele protektoratet Palestina, men de skal gi de arabiske innbyggere rettigheter. Det er det som er gjeldende folkerett. Det er jo det de har gjort. Det bor over en million arabere i Israel. Hvor mange jøder bor det i landene omkring? Du kan telle det på en finger!

Hvordan kan Israel okkupere land fra seg selv?

Hvorfor kan ikke jøder få lov til å bo på den såkalte “Vestbredden”, som egentlig heter Judea og Samaria. Bare tygg litt på navnet “Judea”. Hvem tror du egentlig bodde der?

Derfor tviholder mange i Vesten på å kalle området for Vestbredden.

Da araberne fikk Jordan, som inneholder ca. 77% av det opprinnelige Palestina, var det Churchill som sa at de må ikke kalle landet Palestina, for da mister de retten til resten av området. Jeg, som er en stor Churchill fan, likte ikke å høre at han gjode det…