Nyheter MDTV Forum Om Doner

Drømmen om meningsfrihet

Hei Ragna.

Velkommen - jeg håper du er en bedre bidragsyter, enn fjonsen er. Men det vet jeg jo allerede.
Du bruker kilder i stedet for å påberope deg egen autoritet.

Hei AnneBrit, takk og fint bilde. Fjonsen er da en helt utmerket bidragsyter. Litt frekk, men det er fort gjort.

1 Like

I tillegg til det han tykket ut i denne tråden, har han hatt dette å si om emnet - ytret for et år siden:

Hva i all verden gjør Flydal her? Er det åpent for enhver vitenskapsfornekter, eller hva?

Samt denne ytringen på Skandinavene som grunnla Russland

Jeg ser at det har vært stor aktivitet på den Wikipedia-artikkelen i den senere tiden. Fra det jeg oppfatter som slaviske aktivister. Kan du ikke redigere de slik den bør være?

Det er siger og skriver alt. At han presterte å begå en tredje “ytring” akkurat når vi diskuterer sensur i norsk medier, er tydligvis en ironi som går han hus forbi.
Ikke deltar han i diskursen heller, bare er innom og vrenger ut litt møkk.

1 Like

Nei, da oppsøker jeg heller nabolagets fargerike forsamlig.

Jeg hadde ikke regnet med det heller.

Hvorfor gjentar du ting som er sagt i PM, da du sikkert ikke vil at jeg skal gjøre det samme?

Gjør i veg- har jeg sagt det, så kan jeg også be om unnskylding, dersom det skulle være nødvendig.
Jeg slenger ut av meg altfor mye, i følge mine tilknappede slektninger.
Du tar deg serlv altfor høytidelig. Så jeg prøver jeg også.
Her er informasjon, som i hvertfall er i nærheten av temaet. Men dette vet du sikkert allerede.

Nei.

At du mener det, er vel ingen hemmelighet.