Nyheter MDTV Forum Om Doner

Dovre faller

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/11/dovre-faller/

Av Øyvind Andresen. Gjennom siste 25 år som lærer har jeg og mine (tidligere) kolleger i samfunnsfag- og historie undervist i maktfordelingsprinsippet – og slått fast at Stortinget er det lovgivende organet i Norge. Det står også i lærebøkene, men nå viser NAV -skandalen at dette er «fake news».[1] De ledende politikerne er ihuga tilhengerer…

9 Likes

For meg understerker det bare at EU egentlig bare fungerer som en unnskyldning. Hvis Norges lederskap ser seg tjent med å ignorere EØS-regeler, gjør de det. Ellers er EU gode å skylde på.

6 Likes

Lille villige AS Norge jobber som en slave for globalistene på vei mot NWO. Og det går fint for, folk flest benekter at NWO i det hele tatt er et tema. Genialt egentlig

6 Likes

“Bare synd at denne «nyheten» er like gammel som EØS – avtalen fra 1994.”

Ja, det er både synd og sant. Men folket bryr seg ikke så lenge de har brød og sirkus, får de nødvendige (minst) 2 sydenturene årlig og klarer å håndtere den stadig mer oppsvulne gjelda. Siden det nå har gått et kvart århundre siden folkeavstemningen som eliten aldri i virkeligheten hadde til hensikt å overholde må man bare anta at folket ikke er interessert, enn så lenge. Kun sære folk som er medlem av Nei til EU, som skriver på Steigans blogg og andre blogger for spesielt interesserte. Dvs. de sære av de sære.