Nyheter MDTV Forum Om Doner

Donald Trump: – John Bolton er en hauk

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/06/donald-trump-john-bolton-er-en-hauk/

I et intervju med Chuck Todd på NBCs Meet the Press sier president Donald Trump at han har både «hauker og duer» i sin regjering. Jeg har noen hauker. John Bolton er en absolutt hauk. Hvis det var opp til ham, ville vi ha kjempet mot hele verden samtidig. #MTP EXCLUSIVE: President Trump tells Chuck…

Jepp. Hvis det var opp til han hadde det vært krig all over the place. PNAC argumenterte jo helt åpent i sitt Rebuilding Americas Defences for total global militær dominans. Og etter at de har fulgt oppskriften nærmest til punkt og prikke etter 9/11 er det jo et under at folk ikke snart tar poenget. Ugh. Vi får jaggu som fortjent!

Jeg snublet over en spennende teori i kommentariatet på Zero Hedge:

People seem to have this view that President Trump had a wide open group from which to select his staff. He knew going in the infestation was huge so he purposefully puts people in positions, gives them enough rope until they hang themselves. That destroys their career. So next time you question “why did Trump hire him/her” try applying this logic.

Selv om han ofte fremstår som en ti-åring, er det noe i det.

Midtstrømsmedia vil ikke fortelle massene hvordan det henger sammen, men er med på kabuki-teateret som settes i gang når neste land på lista står for tur til å bli “regimeendret”(Les ødelagt av borgerkrig)

At lame stream media ikke forteller sannheten etter min mening ingen hvilepute. For det de babler om er til tider så infernalsk på kollisjonskurs med logikk, rasjonell atferd og et minimum av sannsynlighetsberegning. Selv gullfisken min får snerk på hypofysen. Det som forundrer meg er at det ikke er noen alarmer som settes i gang etter de mest surrealistiske påstander… sukk.

Folk ser på de andre, og om de ikke reagerer, så er det nok ikke så farlig. Under normale omstendigheter så er ikke strategien så dum, men når det benyttes judasgeiter for holde flokken rolig, så kan strategien ende opp på slakteriet.

Her synes jeg Steigans analyse er naiv, Donald Trump har flere ganger vist at han ikke er pålitelig, og mot Iran er det helt tydelig at Trump spiller good cop/bad cop!

Denne taktikken bruker Trump også mot Russland og nord Korea.
Ingen har påført Russland større økonomiske tap enn Trump, og snille Trump er selvfølgelig helt uskyldig, det er de andre slemme amerikanerne som tvinger han til dette?

NÅ MÅ DET FOR POKKER BLI SLUTT PÅ DENNE NAIVITETEN, DETTE ER JO STEIGAN.NO!

Jeg søkte litt og fant at andre mener det samme som jeg;

Jeg antar han selv synes han er en mester i forhandlingstaktikk. I virkeligheten er han en konkurs-baron.

Et videoklipp på 6 min forklarer det meste om denne konflikten;

Hehe . Er nok derfor jeg har vært “utenfor” hele livet. Skjønte aldri poenget med den geita :wink: