Nyheter MDTV Forum Om Doner

Donald Trump: – Jeg ville drepe Assad, men Mattis ville ikke la meg gjøre det

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/09/donald-trump-jeg-ville-drepe-assad-men-mattis-ville-ikke-la-meg-gjore-det/

President Donald Trump kom med en nokså oppsiktsvekkende tilståelse i et intervju med Fox & Friends da han ble intervjuet på direkten 15. september 2020: I would’ve rather taken [Assad] out. I had it all set. Mattis didn’t want to do it,” Fox-verten spurte Trump om han angret at han ikke hadde drept Assad, men…

3 Likes

Ivanka sitt kjærlige hjerte blir ikke knust av å se Palestinske barn som har blitt bombet i stykker av Israel? Ja, høres nesten ikke merkelig eller hyklersk ut i det hele tatt.
Gruer meg til å se dagen når Ivanka blir sittende som president. …og likevel vil hun være et bedre valg enn dagens Dems eller noen andre Rep. USA er syk, politikk er syk.
Er det noen som vet når diplomati døde ut eller når det ble lov og akseptabelt å likvidere ledere for å stjele naturressurser som befinner seg i feil jord?

Syria er pandoras eske, uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Tror det eneste svaret er å la alle land holde på med sitt så lenge de ikke truer andre. Sukk. Som vi sier til sladrende og sutrende barn: «Bare bry deg om deg selv nå».

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.