Nyheter MDTV Forum Om Doner

Dom i Solna i Sverige: Mannen ble frikjent for vold fordi "kvinnen var av dårlig familie"

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/03/dom-i-solna-i-sverige-mannen-ble-frikjent-for-vold-fordi-kvinnen-var-av-darlig-familie/

– Solna tingsrätt ansåg att den misshandlade kvinnan inte gick att lita på och friade hennes make för misshandel – eftersom hon kommer från en mindre bra familj. Dessutom skriver man att det inte är ovanligt att kvinnor ljuger om hot och våld. Dette skriver svenske Aftonbladet 4. mars 2018. Avisa skriver videre: «Den 37-årige…

Det er interessant å legge merke til at svært mange kulturliberalister og EU-infiserte innvandringsadministarorer i Norge er tause i denne saken. Dermed legger de hele saken i FRPs hender! Jeg synes videre det er en slående likhet mellom dette sharia-inspirerte overgrepet og det norske miljøets behandling av Søviknessaken. I Norge bruker ikke regimet forhistorisk ideologi for å holde de svake nede. De lar bare simpelthen den svake sykne hen uten et ord og skjuler mest mulig.

Det er flott at Steigan er så allsidig at han tar md noe typisk HRS stoff også. Jeg har en annen episode fra det rettshavarerte Sverige der hovedmannen, en svorsk/Iraker på 28 år er betrodd i hjemmetjenesten med de aller svakeste av de eldre som målgruppe. Nå ser vi jo fra Norge at det er akkurat sånne som oppfordres til å søke som helsefagarbeidere og har fortrinnsrett slik dette systemet også gjorde med kvinner da jeg var ferdig med utdannelsen i mitt fag. Spørsmålene kan være mange her. Sakene fra Sverige med mishandlig og voldtekter av eldre er også desverre blitt mange etter hvert.

Selv om begrunnelsen kan virke middelaldersk, så kjenner jeg godt igjen den. Også fra egen familie. Nå er rett nok de trøndere, men læll da…

Ny episode. En kvinne i rullestol ble natt til fredag overfallt, kastet i bakken og ranet på Holtet i Oslo. Gjerningsmannen ble heldigvis tatt, og får nok sikkert en advarsel, men hvem var han?