Nyheter MDTV Forum Om Doner

Dødstall under tre promille i Storbritannia

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/09/dodstall-under-tre-promille-i-storbritannia/

Av John Enebak. Britiske myndigheter meldte 21. september 2020 at dødeligheten ved covid-19 vil synke til under tre promille av bekreftet smittede innen midten av november. Gladmeldingen er omtalt i norske medier, som ser med skrekk på den positive utviklingen i Storbritannia. Det var den britiske regjeringens nasjonale helserådsgiver Sir Patrick Vallance som i går…

6 Likes

Det er sannsynlig vanskelig å bygge opp til panikk og hysteri i Norge så lenge vi har Espen Nakstad som talsperson for Helsedirektoratet.

2 Likes

Panikken og hysteriet i Norge er da tydelig tilstede i den norske befolkning. Og ja, Nakstad fremtrer som en god talsperson for helsemyndighetene, men han og norske medier har en tydelig agenda. Også kalt vaksineprogrammet. Det kan virke nesten absurd at legemiddelindustrien har såpass balletak på lokale politikere. « Jeg tror den måten vi lever livene våre på, vil være nokså normalisert når vi har vaksinert en stor andel av befolkningen. Og det vil vi kunne nå om et års tid, eller drøyt det, sier departementsråd Bjørn-Inge Larsen i Helse- og omsorgsdepartementet til NTB.»

5 Likes

Coronavirus and depression in adults, Great Britain: June 2020:thinking:

One in eight adults (12.9%) developed moderate to severe depressive symptoms during the pandemic, while a further 6.2% of the population continued to experience this level of depressive symptoms; around 1 in 25 adults (3.5%) saw an improvement over this period.

https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/wellbeing/articles/coronavirusanddepressioninadultsgreatbritain/june2020

En interessant observasjon litt utenfor forresten er at det er ikke mye statistikk/undersøkelser å finne rundt emnet selvmord kontra de siste årene med økonomisk turbelens. Ren logikk tilsier at dårlige tider gir utslag i statistikken rundt selvmord. Men det kanskje er jeg som ikke har funnet det.

1 Like

“Panikken og hysteriet i Norge er da tydelig tilstede i den norske befolkning”.

På butikken er det tydelig, mange holder heller 2 meter avstand til hverandre eller mer, enn den anbefalte 1 meteren, og flere snur heller handlevognen enn å passere hverandre mellom hylle-radene. MSM holder folk i en panikk og beredskapstilstand. Et MSM som folk stoler på har stilt de kritiske spørsmålene til de offisielle tallene og fortellingen, så de slipper.

Men folk skulle kunne forstå at dette er en medieoverhypet konstruert krise ut ifra offisielle tall. For antallet innleggelser i forhold til folketall forteller sitt. Det forteller at det er mindre farlig enn et sesonginfluensavirus.

“Jeg tror den måten vi lever livene våre på, vil være nokså normalisert når vi har vaksinert en stor andel av befolkningen. Og det vil vi kunne nå om et års tid, eller drøyt det, sier departementsråd Bjørn-Inge Larsen i Helse- og omsorgsdepartementet til NTB”.

Dette er informasjon som kommer fra en med de høyeste stillingene i Helsedepartementet. De har altså planlagt å vaksinere en stor del av befolkningen enda 90% som bærer viruset ikke vet at de har det engang, og 9,5% bare blir lettere syke og ikke trenger behandling. Med andre ord, 99,5% trenger ikke en vaksine, bare de 0,5% i risikogruppen.

De som ikke viruset er farlig for, skal ikke ha en vaksine, fordi kroppens naturlige immunforsvar beviselig bekjemper det. Hvis de tvinger en vaksine på 99,5% som ikke trenger det, utsetter de de aller fleste helt unødvendig for en risiko for bivirkninger. Bivirkninger må også behandles med medisiner av de samme legemiddel-gigantene som har fremstilt vaksinen, til stor fortjeneste.

Får for eksempel 10% av en milliard mennesker som tar vaksinen bivirkninger, vil legemiddel-gigantene få 100 millioner kunder som må ha behandling eller medisiner kanskje for resten av livet. Som vi ser fra et annet innlegg i dag, er det ikke bare de ultrarike som har investert stort i legemiddelselskaper som fremstiller virus, men også høyere tjenestemenn i departementer i Storbritannia som har talt for masse-vaksinering. For det meste godtroende befolkninger styres av kriminelle.

2 Likes

Hvis noen skulle lure på årsaken til den høyere dødligheten rundt oss i forhold til Coronna. Så er dette årsaken og ikke nedstengingen. Norge har selv om den kan forbedres eldreomsorg i verdensklasse.

4 Likes

Til forskjell fra Spania. en gjennomgang av offentlige dokumenter, viser en slags «fastfood-eldreomsorg»

2 Likes
3 Likes

I Nederland er dødsraten 2 promille. Her blir Rutte satt grundig på plass av Thierry Baudet da han ikke vil svaret på direkte spørsmål om nettopp det. Jeg kan ikke annet enn å smile når jeg ser Rutte opptre som den tosken han er, der han retter på klærne sine og ser ned.
https://www.facebook.com/groups/765721220857205/permalink/816499685779358/?tn=CH-R

2 Likes

Det kommer vel kanskje litt an på hvor man bor… , Jeg er enig i at det med vaksine er “big business”, og at politikerne ligger ganske flate, men håper at viruset har “brent seg ut” før vaksineprogrammet settes ut i livet.

2 Likes

De norske helsemyndighetenes strategi er å bruke løgn og propaganda for å holde den norske befolkningen nervøs, helt inntil de magiske, eksperimentelle, hasteproduserte vaksiner er her for å redde alle.

4 Likes

Nå sier NTB at byrådet i Oslo vurderer å forby samlinger (i private hjem) på mer enn 5 personer. Foreløpig går som kjent grensen ved ti personer.

Det er ihvertfall ingen tvil om at restriksjonene fra Victoria og Quebec er på vei også til Norge. Konspinisser og andre fritenkere som stiller spørsmål ved det offisielle narrativet, går en interessant fremtid i møte. (I Quebec sendes de lokale konspinissene til interneringsleirene i dette øyeblikk.)

1 Like

Velkommen til Steigan.
Hjertelig enig med kommentaren din.

Jeg antar at det vil komme en oppfordring fra myndighetene om å ringe politiet dersom naboen legger merke til om det skulle oppholde seg flere enn 5 i en husholdning.
Stakkars familier med flere enn 3 barn :wink:
Hele denne korona sulamitten er latterlig og direkte grotesk. Folk bør saksøke regjeringa. Særlig de som har mistet jobb, bedrift og utdanning.

Jeg slet selv med symptomer i vår. I mange uker hadde jeg varierende grad av åndenød, tørrhoste og brystsmerter. Samboeren min hadde mye av det samme. Siden hun helt fra starten av pandemien jobbet som sykepleier på den lokale pandemiposten, hadde jeg også grunn til å tro at hun hadde smittet meg. Men symptomene mine var, påfallende nok, verst når jeg satt foran pc- eller tv-skjermen og fordypet meg i medier og myndigheters skremselspropaganda. Derfor tenkte jeg allerede da at symptomene muligens var psykosomatiske, ihvertfall til en viss grad: Brystsmerter og andre symptomer var først og fremst et resultat av selvpåført angst.

Nå i ettertid ser jeg tydelig at jeg var et offer for noceboeffekten. Dvs: Jeg tenkte meg syk. Jeg trodde for sterkt på propagandaen. Nå når jeg er blitt klar over hvor lav dødeligheten faktisk er, og hvor upålitelig den såkalte testen er, skjønner jeg at det eneste vi har å frykte er de stadig mer drakoniske tiltakene. Vi bør frykte myndighetene våre og de som gir dem ordre.

Jeg opplever fortsatt av og til milde luftveissymptomer. (Allergi.) Denne allergien er forøvrig verst de dagene det regner eller når det er mye aerosoler på himmelen. 5G-master o.l. ser også ut til å forverre tilstanden. (Naturligvis kan dette også dreie seg om noceboeffekten. Dvs: Jeg opplever symptomer fordi jeg forventer at 5G o.l. skal være negativt for meg.)

Følg med på skyene. (Aerosoler.) Særlig fjær-, makrell- og slørskyer. Legg merke til hvordan skyene har forandret seg de siste årene. (Ifølge meteorologiske leksika skal makrellskyer være sjeldne. Nå ser jeg dem oftere enn annenhver dag. De oppstår fra “kondensstripene” etter fly.)

119567098_10220012743721991_4951055328007390559_o 98345269_10219102579408452_1790963875957440512_n (2)
99355617_10219102579168446_2123521428455161856_n

2 Likes

Det sprayes mest om natten, så de beste bildene av makrellskyer og “kondensstriper” får man tatt tidlig om morgenen. FlightRadar24 o.l. apper/nettsider gjør at man kan følge med på flytrafikken. Begynner man å følge med på himmelen, ser man en del fly som ikke er merket på FR24. Dvs: Det er hemmeligstemplede/militære flygninger. Ofte er det nettopp disse flyene som lager de “fineste” og mest langvarige “kondensstripene”. Som også resulterer i skyer og eventuelt nedbør som gir sterkest luftveissymptomer.

For the record: Geoengineering (bl.a. solar radiation management) er så mainstream at selv NRK og forskning.no har skrevet om det i mange år. Værkrigføring og værmanipulasjon har foregått i et enormt omfang siden tidlig på 1940-tallet, og omfanget øker dessverre for hver dag som går.

2 Likes

Jeg har ansett “chemotrails” for å være en av de mest absurde konspirasjonsteoriene. Men når jeg ser hvor docile og angstfylte folk er for den latterligste angstkampanjen i historien begynner jeg å lure. Jeg har bodd 15 år i utlandet (Himalaya) og åpenbart ikke vært utsatt for denne submisjonen mine samtidige har blitt påført. Om det er sosiologisk propaganda, e-stoffer, grunnvann eller fly er underordnet. Noe har skjedd mens jeg var borte. De sier det ikke er noe “chemotrails”. Men det er jo en løgn. Kjemikalene går som en sti gjennom kroppen vår via alt i miljøet. Fra mikroplastf til østrogen i drikkevannet. Likene råtner ikke lenger etter normert tid på kirkegårdene fordi de er så fulle av kjemikalier.

https://www.sciencedirect.com/journal/general-and-comparative-endocrinology/vol/277/suppl/C

1 Like

Jeg skjønner ikke helt hva som skal være absurd med chemtrails. NRK lagde en serie artikler om værmanipulasjon i 2008. Kilden deres var Nature, altså verdens mest anerkjente fagfellevurderte tidsskrift for naturvitenskap. Hvem som helst kan lese disse artiklene; de ligger fortsatt på nettet. Naturligvis vinklet NRK det slik at værmanipulasjon nesten utelukkende foregikk i Sovjet og Kina, og helst i fortiden. Men MSM har også nyere artikler (3-4 år gamle) om hvordan Bill Gates “snart” ønsker å begynne med geoengineering.

Internett er fortsatt ikke så sensurert at man ikke kan finne artikler av denne typen:

Dette er altså ett nedgradert program. Toppen av isfjellet. Myndighetene innrømmer ikke sånt før det er gått en del tiår, og de sladder de mest avslørende avsnittene.

4 Likes

https://duckduckgo.com/?q=chemtrails.&t=osx&iax=images&ia=images

Chemtrails er et belastet ord jeg unngår. Jeg bruker helst begrepet geoengineering, som forskningsmiljøene selv også bruker. Det er ingen hemmelighet at geoengineering har foregått i et stort omfang i mange tiår. Men noen mainstreamkilder hevder at det fortsatt kun er på tegnebrettet, og at alle de etiske (og angivelig tekniske) problemene gjør at det ennå er noen år unna. Men patentene kan hvem som helst lese, og blueprints kan hvem som helst se på. De første patentene strekker seg tilbake til 1927, og det er gitt hundrevis av patenter siden den gang. Selv NRK skrev forresten i 2008 om hvordan mikrobølger kan brukes til å styre orkaner.

Norsk Wikipedia er enda dårligere enn den engelske varianten, og jeg er ikke interessert i å lese stråmannsargumentasjonen deres.

President Lyndon B. Johnson, ca et år før han myrdet JFK og selv ble president:

Hva det amerikanske militæret skrev i 1997:

Gammel artikkel om Bill Gates og hans filantropiske værkontrollprosjekt:

2 Likes