Nyheter MDTV Forum Om Doner

Djupstaten kommer ut av skapet

Gjør det. Men vit at de også driver med propaganda. De har imidlertid mange gode medarbeidere, og bidragsytere.

1 Like

Godt sagt :slight_smile:

2 Likes

det kan en ikke beskylde deg for.

Orket ikke mye av han der nei … slitsomt.

1 Like

Det er mer presist å bruke “kristen-sionisme”, enn "jødisk/kristen verdensorden. Kristen-sionismen er en meget mektig og lett synlig politisk allianse. Den bestemmer den sterke alliansen mellom USA og Israel, og tilsvarende mellom Storbritannia (Rothschild) og Israel. Den er også lett synlig mellom Macrons Frankrike og Israel.

1 Like

Det er jeg ikke enig med deg i. Det er et lite knippe med en kombinasjon av gamle jødiske bankfamilier og gammel europeisk adel som er makten bak vår verdensorden. Sionismen er bare ett av mange verktøy for enten å beholde makt, eller for å få mer makt.

1 Like

Jeg kan ikke se at jødenes religion og kristendommen har noe felles. Deres hellige bøker er talmud - og så plukker de og limer litt av det gamle testamentet. De skyr profetene og har eliminert Jesaia 53 fullstendig.
Ormeyngel kalte Jesus deres åndelige overhoder. To tusen år med slik yngling, gjør ikke saken bedre - som du kanskje har fått med deg.
At de klarte å erobre de som er blinde og døve (holder seg til det de blir fortalt), er ikke nytt akkurat. Det drev de med alt på Paulus tid.

1 Like

Et av Liberalismens genistreker er å nekte relgiøse å være anti andre relgioner.
Jeg er ikke relgiøs, men du kan ta deg faen på at om jeg hadde vært så ville jeg selvsagt vært anti de vanntro og jeg ville ikke akkseptert noen form for verdslig innblanding i mitt liv. Heldigvis for alle så er jeg ikke relgiøs, selv om jeg kan ikke utelukke en gud. Den må bare defineres først.

Herre i eget hus :wink:

1 Like

Og det er i det huset han tar bolig. Om du slipper han inn. Men det er på avtale, mellom deg og han, og ingen andre. Alt skjer egentlig etterpå.

Vi har video-kilder som forteller at Soros er en av toppene i Vatikanet.
Dette er en annen kilde som ikke spekulerer, direkte fra Roma.
“The Vortex—Satan at the Vatican”
La oss ikke glemme at Soros var SS på den aldren vi andre blir konfirmert … i seg selv forenlig med Vatikanet

2 Likes

“kristen-sionisme”
Greitt. Det er et faktum at Russland ikke kan skape et “imperium” gitt manglende størrelse på økonomien. Man trenger mere tyngde enn Italia (= Russland) økomomisk. Så kan man drømme om at det fattigste landet i Europa (Israel) vil klare det Putin ikke klarer med 10 ganger større ressurser. Bruk hodet. De 1.5 mill Russerne i Israel vil ikke forstå engelsk, kun Hebraisk. Militært er Syria en tapt sak for Israel. Her hadde Israel USA / Saudi-Arabia / Qatar som allierte … og tapte. IDF kan ikke måle med teknisk overlegne Hezbollah idag.
Erstatt “Jødisk” med “deep state”. Det var deep state som finansierte nazipartiet. Churchill trodde det var “jødene” og forstod ingenting.

“gamle jødiske bankfamilier”
–> Knights Templar … eller dem som utryddet Jødene i Jerusalem.
Knights Templar <- Genova i Italia. Tilsynelatende et Georgisk folk ekspert på krig, med link til dagens skotter.
“Top Secret Drum Corps Edinburgh Military Tattoo 2009” = Knights Templar hele veien
5:00 - Vi kan høre “Knight Templar”

“GEORGE SOROS ON 60 MINUTES”
Her innrømmer Soros at hans jobb var a konfiskere eiendom til Jøder (begynn på 3.00-)
Kilder om Soros’ relasjon til Vatikanet og Satanisme er av nyere dato, fra Qanon-tid.
Når emnet er nazisme og stalinism forfalskes alt på nettet. Bare glem din kilde.

"Ingenting av dette forstod jeg. "
Man kan ikke bli “hvit” på 10,000 år. Soros er hvit, liksom 90% av Israelerne. De har aldri vært semitter. De er hvite som har konvertert til Judaism. I tilfelle Soros bedyrer han at han ikke er Judaist heller.
Knights Templar er hvite. Idag finner du dem som Sveitsere og Briter, med god kontroll over sentralbankene (Basel). De pretenderer ikke å være “Jøder”

“The Vortex—Satan at the Vatican”
Kilden “the Dossier” sier at Vatikanet og frimurerne er det samme, ikke opponenter)
(vann =ild i dagligspråk)
Da er alt mulig. Da behøver vi heller ikke tro på at USA ble selvstendig 1783, selv om det er gjentatt 1000 ganger i Wikipedia.

" BIS ble etablert den [17. mai (https://no.wikipedia.org/wiki/17._mai) 1930, og er dermed verdens eldste internasjonale finansielle institusjon."

La oss ikke glemme at alle Europeiske konger var gjeldslaver til Knights Templar - datidens internasjonale bankvesen, og en god grunn for å brenne dem. De kunne kunsten med å skape penger av ingenting. Mulig at “Krøsus” var de samme folkene. (the tragedy of Croesus’ son [Atys] …)
og at “bankvesen” startet 1000 år før det. Det er også mulig at matematikk kom før mennesket - at bankvesen og avansert samfunnsvitenskap eksisterte før oss (the Protocols snur opp ned på all universitetsvitenskap. - Norske professorer innrømmet at lærebøkene i makroøkonomi var omvent av realitetene, og at de skulle rette på det :))) )

På nettet finner vi bekreftelse på at Rothschild = Vatikanet

Et bilde av Soros
" George Soros in Hungary, 1946; from his father Tivadar Soros’s memoir Masquerade , which has just been reissued by Arcade"

Et annet bilde “jpg”-fil “664823682003558400/tXiT_9pF”

jpg-fil “2015/08/george_soros_thumb-618x867”
Sjekk hakeproposjoner med SS-bilde

TruthUnsealed
12. feb 2019
“Billionaire financier George Soros has been arrested and is being detained in Switzerland for interrogation before being extradited to the United States where he will face a military tribunal as an enemy combatant. George W. Bush pleads guilty to high crimes and misdemeanors including 9/11. Barack Obama being detained at Gitmo, charged with High Treason, begs for his life.”

Brennan har senere hevdet at han handlet på ordre fra Commander in Chief (Obama) -> misbruke FISA retten for å overvåke Trump
-> landssvik for begge to

1 Like

Soros SS… Han var for ung selv for Wehrmacht. SS med krav om Tyske aner ett par generasjoner bakover og 17 års grense ville blitt vanskelig for 9-14 år gamle George.
Det bildet som verserer av Soros i uniform er av en SS soldat ved navn Oskar Groening https://no.wikipedia.org/wiki/Oskar_Gröning .

Ingenting av dette forstod jeg. Kan du forklare meg det en gang til? Tjukk i huet jeg :wink:

Det har du rett i. https://www.youtube.com/watch?v=sVts8BSmyRk

I det intervjuet som du nevnte så sier han at han ikke tror på gud.

Er det Bank of international settlements du tenker på?
https://no.wikipedia.org/wiki/Den_internasjonale_oppgjørsbanken

Tøft. Den vil jeg gjerne se. Har du en link?

1 Like

Frimurerene og CFR er ikke helt det samme dyret. Selv om CFR sikkert opererer under “Chatham-regler”, så blir de ikke avkrevd lojalitets-ed. Eller har Lusifer som sin erkærte gud.

BIS ble til for å passe på at Tyskland betalte.
Tempelridderene lære kunsten fra de fremste pengevekslerne som har eksistert - jødene. Og det ga seg utslag som at de europeiske kongehusene holdt seg med egen “hoff-jøde” som kunne låne dem penger i en fei.

Vatikanet er fullstendig i lomma på dem, og balanser på randen av konkurs.

1 Like

Den historien som Brother Nat og Gilad Atzmon presenterer ser ut til å være fiksjon.
Tempelridderene presenterte seg som noen idealister. De var velstående adelsmenn, som ville være anonyme. Flagget deres er den Genoviske Republikk.
Tempelridderene var på jakt etter noe … vi enda ikke har svar på.
Tempelridderene var ikke mye kristne … som vi skjønner etter at Amerika ble erobret. Anders Behring Breivik oppfører seg akkurat som en tempelridder.
Idag kan vi spørre oss: Hvorfor ser Epstein Island ut som et Egyptisk kapell? Hvorfor ser vi Egypt på dollarsedlene?

“og det ga seg utslag som at de europeiske kongehusene holdt seg med egen “hoff-jøde” som kunne låne dem penger i en fei.”

Selve termen “jøde” er tull her. Nazipartiet ble opprettet av Thule-samfunnet (okkultister), og ble finansiert av de to største bankene i Berlin 1928-1932. Før det av Wall Street. Så lærer vi at nazistene tapte VK2. De tapte ikke mere enn at de overtok Vest-Tyskland 1950 ca., og NASA. Nazistene hadde erobret rommet, og USA var hjelpesløs mot dem.

1 Like

DEM promoterer ikke kapitalisme, men sosialisme. Sjekk ut taler til Ilhan Omar og AOC. Soros hater kapitalisme og USA, og finansierer DEM. NWO og Vatikanet er sosialisme, med negativ holdning til nasjonal suverenitet.
Jeg leser ikke Der Spiegel, men lærer at de er det samme som NYT (det samme = deep state). Det verste som kan skje ifølge Der Spiegel er at Trump vinner neste valg i Tyskland … eller noe sånt.

De hadde en ting til felles. Få om noen hadde arverett til sine familiers eiendommer. Det eneste unike med Temepl ridder ordenen var deres fritak fra den felles kristne og muslimske loven om å ikke låne ut penger mot renter. Når det er sagt. Du har fryktelig mye research igjen for å ha noen glede av dette forumet. Jeg vil gjerne ha deg her. Jeg ser med stor glede på enhver som forsøker å forstå dette kaoset vi lever i og hvordan det ble slik.

Jeg skal derfor linke deg 3 av de dokumentarene jeg har funnet som de viktigste for meg. Er du heldig så gjør andre her på forumet det samme.
Og hvis du gud forby skulle ta deg tid til å se igjenom alt så vil du komme ut den andre enden enda mer desillusjonet enn hva du er nå, men ville du ha foretrukket å fortsette å være illusjonert slik du er nå?

The money master er lang men verdt å se. Synes ihvertfall jeg som har måttet se den flere ganger gjennom flere år :slight_smile:

Det finnes flere versjoner av Benjamin H Friedman sin tale. Velg den du vil. Noen er opp til 4 timer lange.

For å forstå dagens verden er John Pilgers The war on democracy et must.
Jeg har alt jeg linker lagret på noen eksterne hardisker. De versjonen med best bilde og lyd blir ofte tatt bort fra Youtube. Så ta deg gjerne tid til å se om du finner bedre versjoner av hva jeg har linket her.

Tar du deg tid eller bryet til å se disse så vil du være bedre forberedt til å delta på dette forumet enn hva du er nå. Jeg håper av hele mitt hjerte at du tar utfordringen :slight_smile:

1 Like

Jeg har vært gjennom de videoene. Benjamin H Friedman’s stemme glemmer man ikke.
Man kan ikke være “tidligere jøde” uten å omskrive definisjonen “a person belonging to a continuation through descent or conversion of the ancient Jewish people”.
Så vidt jeg vet er det veldig få “Jøder” i Israel. De som er jøder risikere å bli sendt tilbake der de kom fra. Israel ønsker dem ikke.
Folk som Bibi er ateister / Polakker, og lite Judaister. De kaller seg “Jødiske reformister”. Mer slektninger av kommunister, ganske anti-Britisk. Benjamin H Friedman forteller ikke den historien. Marokko hare sikkert mange ekte Jøder. Israelerne har ingenting i Israel å gjøre.
Bibi - Hitler - Viktor Orbán har samme complexion - med Russisk opprinnelse. Russere -> Ungarn. Rødhåret viking <- Kaukasus. Vikingene prøvde å erobre Istanbul engang. Mentaliteten deres stammer nok fra Kaukasus.
Hitler var “anti-jødisk”
:-DD

1 Like