Nyheter MDTV Forum Om Doner

Din mann på galleriet i saken mot Assange - Dag 6

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/09/din-mann-pa-galleriet-i-saken-mot-assange-dag-6/

Av Craig Murray. 8. september, London. Oversatt til norsk av Martin Langvad. Jeg dro til Old Bailey i dag og forventet å føle ærefrykt for lovens majestetiske makt, men forlot rettsalen med kvalmende forakt for det maktmisbruket jeg ble vitne til. Det er en viss romantikk som hører til bygningen dette maktmisbruket finner sted i.…

3 Likes

Collateral Murder

Publisert 19. apr. 2010

An in-depth analysis of a leaked military video showing a US army helicopter firing on Iraqis.

Med Julian Paul Assange. En video man kan man se på mange ganger. USA, vår nære allierte kjør det fullt ut litt overalt. Stygt…

Det er noko som ikkje stemmer. Denne operetteaktige rettsaka fjernar trua på rettsstaten. Kven tener på det?

Er Assange ein Mossadagent? Og no leikar Mossadkatten med agentmusa, for å få merksemda bort frå store ting i verdenspolitikken? Er Wikipedia og Wikileaks styrt av dei same folka?
Assange distribuerte sitt material til jødisk kontrollerte og krigshissande aviser som NYTimes, Guardian og Aftenposten med fleire. Dette er aviser der kritikk av Israel er strengt redigert.

Assange sitt material er pinleg berre for USA og UK som vil framstå som rettsstatar. Men ‘avsløringane’ var ikkje overraskande.

Trump har allereie opplyst at han vurderer å benåde Assange. Alle Mossadagentar blir benåda i USA.

Kanskje det er du er en Mossad agent? Med en atombombe i lomma. Regner med at det er den gamletestamentlige slangen det referer til navnet ditt. Mao hebraisk

Mitt bilde er frå kinesisk astrologi, og eg har valt vass-slangen.

1 Like

Hvilket bilde var det?
Alle er agenter for noe eller noen. De med skjult profil er hemmelige agenter

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.