Nyheter MDTV Forum Om Doner

Den virkelige Muellergate-skandalen

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/05/den-virkelige-muellergate-skandalen/

Av Craig Murray. Robert Mueller er enten en tosk eller dypt korrupt. Jeg tror ikke han er en tosk. Jeg kommenterte ikke Mueller-rapporten umiddelbart, da jeg var sjokkert over den. Jeg har ventet for å se om andre fakta kom fram i lyset som begrunnelse. Det har ikke skjedd. Jeg begrenser meg her til det…

Det var da åpenbart at dette var et bestillingsverk. Slik at vi ikke skulle få øye på hvilken fremmed makt som i virkeligheten krøp inn i det hvite huset. Nå sitter den der med kløvd tunge og hveser mot oss.

Glem heller ikke John Brennan.

Siste teori, som jeg tror litt på, er at Robert Muller, helt målrettet og bevisst lagde denne rapporten så DNC kunne ‘‘henge seg selv’’ i den.
Det sies at Muller har mer enn avsky & forakt ovenfor Hillary og DNC anti vestlige politikk. Dvs. globalistenes : ‘‘èn -prostenters’’ politikk, som omfavner de store korporasjoner og stor industri, og ikke Folket.
Derfor ser vi nå det hele rulle ut… imot de som er de såkalte ‘‘never Trumpere’’.

konkretiser din påstand:
‘’ lik at vi ikke skulle få øye på hvilken fremmed makt som i virkeligheten Nå sitter den der med kløvd tunge og hveser mot oss.’’

Du er sikkert (?) klar over at ‘The People’’ er '‘kåret’ 'til USA’s mest anti Trump ‘‘blekke’’?
Du har hørt betegnelsen FAKE NEWS?

Leser ikke “The People” og bryr meg ikke om kåringer (bortsett fra med hest).
Påstanden er konkret nok.

leser du ikke The People’?
Helledussen,… du er klar over at du har sitert dem?
Komisk dette :stuck_out_tongue:

Nei, jeg bare lenket til første artikkel som omhandlet saken, Jeg kan godt slenge på en ti -tolv flere, om du trenger det. Jeg antar bare at folk følger litt med, og tenker litt sjæl.