Nyheter MDTV Forum Om Doner

– Den store antirasistiske vekkinga som heim­søkjer landet vårt

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/07/den-store-antirasistiske-vekkinga-som-heimsokjer-landet-vart/

Vi vert oppmoda om å sjå oss sjølve i ljos av hudfargen, slik at det vesentlege ved oss vert «rasen» på toppen av «kjønnet» og «alderen». Dette skriver forfatteren Kaj Skagen i en svært viktig kronikk i Dag og Tid. Skagen deler antirasismen i to strømninger: I den nye antirasistiske rørsla kan ein skilje mellom…

1 Like

Denne hele saken kan forenkles – vi trenger ikke å dikte opp noen slags intellektualisme.

Det finns en agenda å ødelegge hvite folk, og gjøre dem til minoriter (og verre) i deres egne land. Det er derfor at en ny bortforklaring finns hvert tiår og i hvert land for bl.a. masseinnvandring, og lover som fratar hvite mennesker grunnleggende rettigheter.

Dere finner masse svar og bevis bl.a. her:

www.bitchute.com/hashtag/icccanti-whiteagenda/

her: www.bitchute.com/hashtag/icccanti-whites/

og her f.eks: www.bitchute.com/hashtag/avpfrom-horses-mouth/

2 Likes

“Arbeider” er ikke i samme kategorien, faktisk. Det virker begrensende, for alle som ikke er skolerte marxister. Menneskefiendtlig er mer dekkende.

Nei, bare for å splitte oss i kategorier. Slik at vi ikke fokuserer på de virkelige problemene. Og dermed blir lette å lede - jfr. f.eks Q-anon.

Jeg tror ikke de har forstått at når hvite angripes som hvite, så vil de også begynne å oppfatte seg som hvite etter en tid.

Hvor det før var svensker, tyskere, franskmenn, briter, russere, amerikanere og så videre, så blir de nå klassifisert og angrepet som en felles undertrykker, og for første gang i historien er de derfor ALLE på samme lag.

all will be good

2 Likes

Vennligst prøv å studere beviset, du.

Hvis dette handlet om “dele og herske”, hadde det vært mange andre metoder enn masseinnvandring og det å frata hvite sine rettigheter (og særbehandler dem i rettssystemet).

Mediene kunne f.eks. vise det hvite samfunnet volden som gjøres mot dem av andre raser, men det gjør mediene (og Hollywood osv) ikke. Istedenfor provoserer de alle andre raser til å hate hvite, samt prøver å få hvite til å hate egne folk og egen historie.

Det er vanskelig til å tro, men det kommer til å være unekteklig når du bare undersøker litt videre hva som foregår.

1 Like

Men det jo ikke hva som skjer. Du er like mye en hvit arvesynder som @Rapper i deres øyne.
norway

1 Like

Dele er noe helt annet enn å splitte. Og det virker da på deg! Ja, det er vesten som skal taes ned, men våpenet har ikke kommet hit frivillig. De er blitt lokket og pisket hit. Akkurat som nordmenn ble rekruttert til å kolonisere Amerika.
Dette forstår de fleste som kommer hit, og erfaringen min er at de er veldig begeistret for de samme deler av vår kultur som jeg er. Og så kan de styre seg for mye av dekadensen, akkurat som meg.
Det de ønsker seg mest av alt, er å bli enda bedre kjent med det norske.
Siden jeg vet en del om genetikk, er jeg sikker på at den lyse hudfargen vil holde seg. Om det skulle bli noen færre blåøyde, kan da ikke spille noen rolle.

“Dele er noe helt annet…”: Vennligst forklar for oss da hva du mener er målet (og hva du baserer meningene dine på) med “å splitte oss i kategorier” (og hva betyr dette egentlig? Vi er jo allerede i ‘kategorier’, hvis du mener raser), og hvordan skal den ensidige media-drevet propaganda mot hvite folk og hvit historie og samfunn forklares?

“Og det virker da på deg”: Vennligst utdyper for oss dette også.

-Takk,

Splitt - som i splitt og hersk? Dele - som å dele med andre? Min holdning er at dersom mine verdier ikke står seg i møtet med andre, så kan det være akkurat det samme!

Jeg skal forklare. Det hele er svært enkelt og kan oppsummeres slik; “Øye for øye, tann for tann”. All akkumulert jødisk misnøye som har blitt dyrket og vært drivkraften siden siden romerne fordrev de til holocaust skal nå hevnes. Med på laget har de fått andre som også har sine uoppgjorte følelser omkring dette. Og det er ganske mange.

1 Like

Når man ynger unger uten å ha noe å tilby dem, så blir de mange, og et annet fellestrekk er at de ikke er så gode på å bedrive krig, noe hvite er ganske gode på.

Når alle hvite for første gang i historien havner på samme lag, så ligger vi i alle fall an til historiens største krig og massedød, uansett om det blir OSS eller DEM som blir de endelige taperne.
evil white male

Nettopp. Så de superrike i sine bunkere regner med å vinne uansett. Det er hauk over hauk vi er vitne til. Og ingen vet hvem som vil stå igjen på slagmarken

1 Like

De superrike overlever helt sikkert ikke denne konflikten. Om vi hvite vinner, så vil de få skylda for å ha støttet den andre siden, og vinner den andre siden vil de bli gjeldet for å være onde hvite selv.
occupy wall street

Som sagt. Ingen vet hvem som vil stå igjen

Fantastisk bilde-sammenstilling, haha!

Ja, disse hvite studenter og forskjellige afro-amerikanere som leker ‘revolutionærer’ - nyttige idioter.

Men vi vet at de hvite av de superrike vil bli ansvarliggjort åkke som.

Det er ikke mulig å stoppe monsteret de har skapt med sensureringen sin, da enhver i posisjon som oppmaner til edrulighet vil bli stemplet som en rasist og sablet ned, da resten av rikingene, politikerne og hornalistene selv vil bli stemplet som en rasist, om de ikke selv roper på korsfestelse av kjetteren.

Jeg er ikke religiøs, men jeg har sansen for tidligere generasjoners skjebenetro, hvor det ble fokusert på hvordan individetet egentlig var sjangseløse på å endre mye ved egen oppførsel, da verdenssamfunnet er på vei i den retningen igjen.
hard times only begun

1 Like

Det at de er superrike kan bare forstås ved at de lider av en psykose. Så det er nok bortkastet å forvente rasjonalitet fra den leiren. De har muligens fått en haug av tomme løfter og er så vant til den måten å snakke på at de ikke ser faresignalene

1 Like

Og det er de som jobber for Google, Facebook eller Merdia også, da sensuren som har gjort at filmene du linker til er på Bitchute, gjør at idiotiet ikke kan stoppes.

Nyttige idioter er vel kanskje et begrep som burde vært avskaffet, da en nyttig idiot tilsier at noen tjener på politikken, og det er det egentlig ingen som gjør i dag, utenom at at de kanskje vil bli spist sist.
used to just be common sense

1 Like

Fint at du redigerte teksten din uten å skrive for andre at den er blitt redigert.

“De er blitt lokket og pisket hit” - Pisket hit – hvordan? Fasilitert med hjelp av ‘NGO’-er osv., ja, men tvunget?!

Hyggelig at du oppfatter ikke-vestlig innvandrere som hyggelige.

Men det blir interessant å se hvordan barna og barnebarna dine blir behandlet (hvis de er hvite) når de er i mindretall. (Et tips: Man kan få en smak på det ved å se på steder der hvite barn allerede er i mindretall. Se på hva som foregår i Sverige f.eks.: https://www.bitchute.com/video/v1CxprSInfJJ/

Du har forresten ikke gitt noen bevis eller forklaring som argumenterer at det ikke finns en anti-hvit agenda.

1 Like