Nyheter MDTV Forum Om Doner

Den norske elitens nesegruse hengivenhet for Bill Gates

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/04/den-norske-elitens-nesegruse-hengivenhet-for-bill-gates/

Det norske kongehuset og norske statsministre fra Jens Stoltenberg til Erna Solberg har hatt og har en så nesegrus beundring for og et så symbiotisk forhold til multimilliardæren Bill Gates at de må betraktes som permanent inhabile i alt som har med den mannen å gjøre. De øser norske skattemilliarder over i fonds som kontrolleres…

5 Likes

Som Pål helt riktig påpeker: Bill gates og Melindas Foundation er kriminalitet på absolutt høyeste nivå. det er ingen personer i verden som har spilt en så aktiv rolle i forberedelsene (generalprøvene) til denne Coronaen. Bill gates har vært sentral insider helt siden 2015,noe som kan dokumenteres av en redde videoopptak.
Påls ønske om at “dette må det ryddes opp i” frambringer et nytt spørsmål: Hvem skal gjøre det?
Jeg har bladd gjennom siste uke av Klassekampen. Her finnes ikke en linje om dette forbryterdynastiet som finansieres fra Norge.
Det som står er fullstendig fjollete artikler fra Braanen og herr mimir: “For at koronakrisa skal føre til mer demokrati og rettferdighet,må venstresida på banen og vise vei”.(6 april 2020)
Det som er gates-prosjektets aktuelle ønske er påbudt Medical ID kort og biometrisk ID som de ønsker å innføre globalt.
Microchips er allerede innført på barn i Bangla Desh. Meningen med Gates håndtering av krisa er den globale digitale overvåkningsstaten som også vil innkludere både demokrat Braanen og herr Mimir.
Hvem i Norge skal rydde opp i dette?

2 Likes

Det som også vil være kjent er at Mette Marit hadde nær kontakt med Jeffrey Epstein:
Dette med Epstein handlet om temaet “Eugenics” nå omskrevet til “genetics,” og gen-redigering, hvis man ser på firmaene som ex rådgiveren til Gates har brukt, Boris Nikolic,og som ble oppnevnt som “back up” for Epsteins testamente, ufrivillig eller ikke ( han nekter for å ville ha tatt del i det ) så er det " gene editing" i portfolioen til biomatics, blandt annet.

https://biomaticscapital.com/portfolio/
Det er her jeg tror man må søke svarene.
Why is the Gates foundation investing in GM giant Monsanto?

“Bill Gates Refuses To Comment On Why He Flew On ‘Lolita Express’ After Epstein’s Felony Sex Conviction”

Epstein was famously obsessed with genetic editing, hoping to have his head and his genitals frozen after he died, and dreamed of turning his New Mexico ranch into a facility where countless women could be impregnated with his seed. It is unknown whether or not he discussed those plans with Gates and his futurist associates.
https://www.statedepartmentwatch.org/2019/08/22/bill-gates-refuses-to-comment-on-why-he-flew-on-lolita-express-after-epsteins-felony-sex-conviction/

Faren til Gates het William Henry Gates Sr.
Bill Gates :
"My dad was head of Planned Parenthood. And it was very controversial to be involved with that. And so it’s fascinating. At the dinner table my parents are very good at sharing the things that they were doing. And almost treating us like adults, talking about that.”

1 Like

Angående Mette Marit så dreier hennes mange møter med Jeffrey Epstein om denne dopen andreochrome som Epstein har tjent seg søkkrik på som omtrent hele super eliten nærer seg på. Får man ikke i seg dopen så forfaller man rekordfort og ender opp som Bill Clinton her.

dgfshgjgkhkfsg

tyryuiopå

Bill Gates går nok også på denne dopen, bare hør her hva han selv sier om vaksiner og ID2020. alt som kryper og går i verden skal ta vaksinen hans og dyrets merke.
WHO går også ut nå og krever at alle land i verden sender soldater på dørene til folk og drar ut de som man tror kan være smittet med Corona og setter dem i leier. Noe som betyr å hente ut alle opposisjonelle fra sine hjem og utrydde dem og skylde på Covid 19.
Det som skjer nå er identisk med det som skjedde i konsentrasjonsleirene, men nå dreier det seg ikke bare om 6 millioner jøder, men om 7.7 milliarder mennesker.

WHO Official: It’s Time To Remove People From Their Homes & COVID Task Force Admits Inflated Numbers

David Icke hadde en live sending med 10 millioner seere om covid 19 og 5G, den ble sensurert og slettet først av Youtube, så Vimo, så Bitcut, men heldigvis så kan den sees enda på London RealTV.

Her får du forklart alt fra a til å om hva dette handler om og hvordan verden blir så til de grader lurt.
Her kan du se informasjonen makteliten er livredd for at noe skal se.
En lang rekke andre kanaler er også tatt ned så det er nok bare et tidsspørsmål før Steigan også blir stengt ned.

1 Like

Det helt normalt at folk ser skikkelig rare ut når de blir gamle. Alle kan også se rare ut med litt bildejustering. Det der med dop i barneblod høres ut som overtroisk sludder.

Ser ikke at han der David Icke tenker å forandre økonomiske systemet slik at det blir bedre for arbeiderklassen. Virker mer som nyttig avleder synes jeg.

1 Like

Det er synd at Steigan bruker så mye tid på å spre drittpakker og konspirasjonsteorier uten det minste forsøk på å vise det perspektivet Bill Gates selv bruker.

1 Like

Da får du se denne her da så får du sannheten servert på sølvfat Mikkel :slight_smile:

Det med dop i barneblod er bare å skrape såvidt i toppen på isfjellet.

Kos deg med denne med mindre du er redd for fakta og lider av kognitiv distans.

1 Like

Så du er sint for at ikke Steigan vil hylle og prise Satan slik du gjør Geirijo ? Hitler, Gates, Mao, Stalin, Lenin og de andre vennene dine skal du få hylle i fred. Dere vil alle snart brenne.

Du svarer jo ikke på saken om dop i barneblod. Det står som en merkelig og sær påstand, der du selv ikke ser ut til å bry deg om dokumentasjon. Det virker altså ikke som du er veldig opptatt av fakta og saklighet. Mer som om du diktet opp et bilde av “ondskap”. Så serverer du en film som handler om alt mulig annet. Det er ikke klart akkurat hva du ønsker å vise med den filmen? Prøver du å kaste bort min tid?

Eller vil du forsterke narrativet om “ville udokumenterte konspirasjonsteorier”? Som jo MSM og sånne som Geirijo er veldig glad i å bruke for å avfeie alle som ikke følger regimets fortellinger. Det trenger vi faktisk ikke. Vi trenger høyest mulig grad av saklighet og dokumentasjon.

Jeg er også redd det nå kommer et sjokk-regime med på ene siden mer kontroll (overvåking, chipping, sosial distansering, forbud mot møter osv) og andre siden mer konflikt og krig. Disse tendensene kan både spilles mot hverandre og dras av fløyene.

I kaos-tiden, der arbeiderklassen blir skviset som vanlig, trenger vi heller et nytt regime. Kontrollert av arbeiderklassen. Sånne troll som David Icke ønsker ikke dette. Han ønsker fortsatt kapitalismen og at overklassen fortsatt skal styre.

Filmen handlet jo nøyaktig om det, først litt ut i filmen da, men du får alt grundig bevist frem til part 9.

Veldig enig i det du skriver bortsett fra Icke, han ønsker nøyaktig det samme som oss andre.
Men alt dette finner du ut av etterhvert :slight_smile:

Hvor i filmen er denne dokumentasjonen?

Det trengs en bevegelse som jobber aktivt for å gjen-fordele kapitalmakten. En bevegelse som organiserer arbeid og produksjon selv. En bevegelse som organiserer jord, fiskebåter, kraftverk, industri, aviser, og lager alternativer til Youtube og Facebook. Der alle kan være med og alle har aktiv medbestemmelse fra dag til dag.

Jeg er ikke sint. Jeg er skuffet over at Pål Steigan lar seg dra inn i dette sammensuriet av konspirasjonsteorier og drittpakker som svirrer rundt på nettet om Bill Gates. Jeg har holdt ham som bedre enn det. Men må revidere min oppfatning en smule etter denne kampanjen han synes å føre på svært ubalansert vis.

Satan tror jeg du kan beholde for deg selv.

Meet the exosome, the rising star in drug delivery

July 30, 2018

1.Exosomes can deliver therapies into cells that would otherwise be hard to reach.

De kan altså frakte noe. ( “godstog med varer” )

2.Companies are hoping to use the vesicles to package small-molecule, protein, and RNA drugs or even use them as therapies themselves

3.Like Codiak, many are manipulating exosomes to solve drug delivery problems for a dizzying array of therapies: small molecules, RNA therapies, proteins, viral gene therapy, and even CRISPR gene-editing tools.
Jøss !
https://cen.acs.org/business/start-ups/Meet-exosome-rising-star-drug/96/i31

De kan frakte genredigerings-redskaper !!!

CRISPR’s breakthrough problem February 13, 2017

If the CRISPR gene editing system is to live up to its disease-curing potential, researchers must devise a plan to deliver it into the body

https://cen.acs.org/articles/95/i7/CRISPRs-breakthrough-problem.html

Jeg holdt på å lese en artikkel om Gates, og Monsanto og at det var lov med roundup i Norge fram til 2022, og jeg visste jo at det var omdiskutert, men så tok alt en annen vending da jeg så dette.

2 Likes

Du finner alt fra part 5 og frem til part 9 som jeg sa til deg i sist.

Greit nok det, mange går mot strømmen og tar til seg idoler som de fleste mener er frastøtende og motbydelige.
Selv regjering og kongehus her i landet elsket Hitler frem til vi fikk han på døra, men for all del, nå er jo Hitler rene sølvgutten sammenlignet med demonen fra helvete som skal utrydde menneskeheten Bill Gates.
Du er vel bare en av de grønne psykopatene som ønsker å utrydde menneskeheten for å “redde” planeten, den 3000 år gamle myten om at vi er for mange på jorden lever videre i ekstreme kretser.

Det er få som sier i mot

Folkehelseinstituttet opplyser nå at appen for sporing av koronasmitte lages for å frivillig spore bevegelsene av alle som bruker den. Om du har vært nært en som har blitt smittet vil du få varsel på smarttelefonen. Datatilsynet sier de vil følge med på bruken.

Denne Nrk overskriften er misvisende, da dette er ulovlig uten samtykke. Når det er frivillig, så innebærer jo vel ingen sikkerhet uansett?

Datatilsynet skriver :
Bruk av denne typen data kan under visse vilkår være tillatt. Det er viktig å være oppmerksom på at teleoperatørene og kommunene som setter i verk tiltaket, er underlagt ulike regler.

Teleoperatørene har en lovregulert taushetsplikt (se Lov om elektronisk kommunikasjon (ekomloven) § 2-7). Dette er utgangspunktet, og det kan bare gjøres unntak fra denne taushetsplikten i tre tilfeller:

Dersom det finnes en lov som uttrykkelig sier at denne typen data kan utleveres og det er av hensyn til "nasjonal sikkerhet"
Dersom personopplysningene er anonymiserte. Det vil si at alle kravene til anonymisering er oppfylt og at det ikke er mulig å spore opplysningene tilbake til den enkelte.
Dersom hver og enkelt kunde/registrerte har samtykket til utlevering av dataene.

https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/korona/

Her trengs det sosial distansering på høyt nivå.

1 Like

Filmen har veldig mange saker men ingen blir behandlet grundig. Jeg ser ingen dokumentasjon. Kan du være mer presis?

Fortsatt i filmen, om du er litt kort så er ikke jeg den rette til å hjelpe deg, da får du helle ta kontakt med fagmiljøene. :slight_smile: