Nyheter MDTV Forum Om Doner

Den latterlige nåtid

Under overskriften; – fjerner «Eskimonika» viser det seg at de ikke fjerner henne. Bare pynter henne opp med en mer tidsriktig mote. Dette hyller sametingspresidenten. Som åpenbart ivrer for et kofteforbud.

6 Likes

Dette er virkelig nåtdiens idioti på venstresida i et nøtteskal. Glem reell solidaritet, økonomisk likhet osv. Nei, klarer vi å endre litt på en relativit uskyldig tegning av en eskimo, da har vi virkelig oppnådd noe altså!

Folk på venstresida har resignert fra de viktige debattene for å ta del i “virtue signaling” og, “cancel culture” og “woke”-idioti. Lenge leve dere som senket den reelle venstresida til fordel for dette, dere er de rikes nyttige idioter og fortropper for den nye fascismen. Tenk litt på det, dere “antifascister” og annet skrap som nå regjerer på venstresida, som ironisk nok er de mest naive (og fascistiske) fortropper for den nye bio/øko-sikkerhetsparadigmen…

5 Likes

Det viktige på lang sikt er at midtstrømsmediene mister anseelse og seere, så vær så god og fortsett.

Runeull gir støtte til enhver dystopisk utvikling i samfunnet. Men later som det er fordi han er opposisjonell.

2 Likes

Nyord til samlingen : Tekst-nakke .
Mysteriet med inaktive hjerner, eller moderat “fungsjonshemming” løst :
Ikke nok oksygen til hjernen, pga nedsatt lungekapasitet i nettbrett og mobilmodusposisjon. :wink:

Kiropraktor sier ellers at det er ikke oldinger som har mest ryggproblemer, men gruppen 30- 40 åringer.

1 Like

Den pelskledde er ikke helt borte.

2 Likes

Det er ikke dystopiisk, men snarere noe positivt at flere slutter å følge med merdias indoktrinerings-programmer.

a separate place

Det skal faktisk bli ganske interessant om innvandrere kommer til å bli smittet alle mann i Sverige om Sverige blir flokkimmune før vaksinen, da man kan forvente at deres lave D-vitaminnivå og dårlige generelle helse gir en stor dødlighet, noe som innebærer i praksis at svenskene indirekte brukte innvandrere til å lage flokkimuniteten som ville sikre de etniske svenske i tilsvarende komorbide posisjon.

Egentlig ganske rasistisk av Rôfven ogTengele.

Minner meg om en historie jeg hørte, der det var en nordnorsk gutt som skulle taes på veien der han gikk, pga at han hadde vært sleivete i kjeften, og en bil kjørte sakte opp på siden av ham, der hevnerne rullet sakte ned vinduet og sa i en truende tone :

-Hva mente du med det du sa ?

Gutten :
-Jeg mente det jeg sa !

Media setter de maktukritiske servile hundene som dem selv i utstillingsvinduet , for å markere revir for makten, og maktmenneskene fremstilles i fotososiologisk froskeperspektiv på fotoene.
Da er det mere tak i nordlendingene, og disse typene svensker har ett og annet å lære.

Se foto av Monica Mæland, nå justisminister.
Lå fotografen på gulvet som en underdanig hund ?

“Norge er fra før et av de mest sentralstyrte landene i verden.”

“Stortinget er blitt ufeilbarlig, og alle må bare kaste seg ydmykt ned på marken og bøye nakken for det hellige organet som hele to ganger har vedtatt at Finnmark og Troms skal bli et fylke”

“Redaktøren i Stavanger Aftenblad la dessuten sitt eget lille egg da han for noen dager siden forlangte at Finnmark måtte tvinges til lydighet av statsmakten.
Ellers kunne helvetet der oppe i nord true hele reformen. Ha, ha. Vi ler oss lørvete.”

“Von Clausewitz sa engang at krig er politikk med andre våpen. Sannelig er det omvendt også.”

Fra artikkelen :
«Hvor servile skal vi bli i Nord-Norge?»

Det er først når man kommer med motsatte argumenter
at man ser intoleransens udemokratiske sanne ansikt.

I et land der vel toleranse var verdigrunnlaget helt i fra barneskolenivå ?

4 Likes

…" none-crime hate incidents " er kanskje de som ikke bruker maske ?

Er foreløpig ikke straffbart, men tankene går til Orwellsk face crime.

FACE CRIME:
“It was terribly dangerous to let your thoughts wander when you were in any public place or within range of a telescreen. The smallest thing could give you away. A nervous tic, an unconscious look of anxiety, a habit of muttering to yourself—anything that carried with it the suggestion of abnormality, of having something to hide. In any case, to wear an improper expression on your face … was itself a punishable offense. There was even a word for it in Newspeak:

facecrime …”

Kanskje de kunne ha som slagord; Facetime is not a crime.

Kom over denne artige artikkelen i VG.

1 Like

Her kives det i korridorene fremdeles.

Ina Luna Gundersen (25) er kroppshåraktivist og frilansjournalist.
“I det siste har jeg opplevd å bli seksualisert av menn som ønsker å betale for å slikke håret mitt under armene.
Kan jeg ikke få lov til å la kroppshåret gro, uten å trues på livet eller behandles som en fetisj?”

“Homokampen er ikke ferdig. Det er fremdeles radikalt bare å være til stede som skeiv”.

barad-dr-99746a25-d9bd-4b46-b1a8-03810787e6b-resize-750
images