Nyheter MDTV Forum Om Doner

Den franske oppstanden: Revolusjon eller tilfrosset konflikt?

1 Like

Det var du som dro dem fram først. Jeg bare lurer på hvordan han kan fremme tanken om at hver rase skal holde seg på eget kontinent, når han selv er så malplassert. Hvis han mener det han hevder, skulle han ha flyttet ræva si over dammen. Hvordan var det nå med det hykleriet?

Indianerne de hvite tok Amerika fra, besatte også stjålet land.

Hele Asia sitter også på stjålet land, da de originale folkene som bodde der var i dag enten er minoriteter eller borte, så holder du dem til samme standard som du holder hvite?

Når det gjelder Afrika, så hadde hele Afrika blitt muslimske slavestater om ikke de hvite hadde kolonialisert de, mens Frankrike og Storbritannia faktisk opphevet slaveriet over hele verden.

Når britene dro fra Tanzania, så drepte de sorte alle araberne, nettopp fordi de hadde holdt dem som slaver.

Nettopp derfor er logikken til helten din så fornøyelig absurd. Jeg har jo prøvd å ta deg alvorlig, men nå må jeg bare gapskratte.

Du kunne jo lese hva han skriver?

Bob’s Blog is about one simple, profound, and true idea: EVERY institution, without exception, is a racket. “White nationalism” is no less a racket than “political correctness”. Anti-Semitism is no less a racket than Judaism. A plague on ALL those houses! Bob says.

The only true power in the world is the ability to grasp this truth. The only power ANY racket has over ANYBODY is the power the ignorance of its victims grants it. A racket that is SEEN THROUGH has no power, by definition. The worldly power you’re speaking of is, quite literally, an illusion. See through it, and it’s gone.

And in this, Bob is profoundly correct. He has seen behind the curtain. He has paid for this insight with blood. He has paid for this insight with loneliness.

What Bob doesn’t understand is that no more than a TINY group of people will ever understand this. He understands even less that probably no more than a tiny group of people SHOULD understand this, even if that were possible. The masses must be LED. That’s what they want, and that’s what they need. For these, illusions are necessary. All you can hope for is that the illusions by which they live are good for them, not bad.

Hvorfor sier du ting som ikke er sant?

jeg ler fortsatt.
her ser du deg selv:

De med alle skuene på plass, gapskratter ikke alene for datamaskinen, så når folk påstår det, så lyver de som regel. Man kan humre litt noen ganger, men gapskratter gjør i folk skjeldent alene.

dick%20snipping