Nyheter MDTV Forum Om Doner

Demonstrasjon mot 5G i dag foran Stortinget kl.14.00

Jungeltelegrafen 24.11.08.52.

Oppdaget dette i et kommentarfelt nå, søndag morgen , men klarte ikke å finne noe om det, annet enn på en dansk side som bekrefter dette. Er det noen som klarer å grave fram noe ?

5G Demonstrasjon i dag kl. 14.00 i Oslo.

Kl. 14 søndag 24/11 blir det demonstrasjon mot 5G-utbyggingen foran Stortinget.

Søndag: 5G-demonstration i flere nordiske byer på én gang

Ser at danskene vil saksøke staten:

Det hadde vært fint om noen flere var med og skrev om denne demonstrasjonen.
Kanskje noen også rekker å delta, siden dette blir postet nå på morrakvisten.

Ps. Hei INK - 5G spesialisten vår :slightly_smiling_face: og alle : Drikk kaffe og se om dere finner noe : )
Om noen har mulighet til å være til stede og ta noen bilder, kunne de postet dem her i tråden.

Det vitenskapelige grunnlaget kan man lese om her :

NYHED / NORDEN (opdateret): I mindst syv nordiske byer markerer borgergrupper og bevægelser deres 5G-modstand på cirka samme tid, søndag den 24. november.

De bekræftede byer i Norden er København, Aarhus, Göteborg, Stockholm, Oslo, Reykjavik og Helsingfors.

3 Likes

Vi hadde besøk igår. Da dro satte de igjen en 14 åring, så jeg har desverre ikke mulighet til å dra inn til Oslo. Ikke det at jeg tror det vil hjelpe, til det har jeg deltatt i for mange demonstrasjoner til å ha noen tro på effekten av folkelig opprør. Ja hvis ikke segway og lakrispiper teller da :slight_smile:

Men jeg heier på og synes det er flott med alle som gjør det :slight_smile: :slight_smile:

2 Likes