Nyheter MDTV Forum Om Doner

Demokratenes ekspertvitne: – Ukraina må slåss mot Russland så vi ikke må slåss mot russerne her

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/12/demokratisk-ekspertvitne-ukraina-ma-slass-mot-russland-sa-vi-ikke-ma-slass-mot-russerne-her/

I onsdagens riksrettshøring i den amerikanske kongressen satte vitnet Pamela Karlan, merittert jusprofessor ved Stanford, ord på hva USAs Ukraina-politikk har handlet om. Hun forklarte at en viktig grunn for at USA støtter Ukraina militært, er å gjøre ukrainerne i stand til å slåss mot Russland, så USA ikke må slåss mot russerne på amerikansk…

3 Likes

Legg merke til at alle “ekspert” vitnene til demokratene tilhører samme folkegruppe, som de som leder prosessen i det demokratiske partiet.
Det er den fløyen som vil at jødene skal styre fra USA. Fri fra de religiøse herskerne. Eller så gjør de det, for å fremprovosere en borgerkrig.

2 Likes

Såvidt jeg skjønner fører Trump en annen politikk enn Demokratene. “Gjeldende amerikansk utenrikspolitikk” bør vel være en referanse til Trumps politikk.

Kortversjonen av USA idag: De pedofile i Kongressen skjønner at Trump vil få dem avsatt. De pedofile prøver å avsette Trump før de selv blir historie. NRK, Dagbladet og VG er ekkokammer for de pedofile i Kongressen. Anklagene mot Trump er oppdiktet.

Demokratene er nå i meltdown

Jeg tror mer de tilhører samme folkegruppe som løper Soros ærend om å ødelegge Russland siden Soros hater landet. Sionistene styrer uansett om det er en Demokrat eller Republikaner som sitter i det ovale kontoret.

2 Likes

Sionistene er de ateistiske jødene. Trump blir mer Messiah-jødene. Jerusalem er om å fullføre bibelske profetier.
Det blir mere og mere akseptert at dollar vil kollapse og det amerikanske imperiet med det. Trump & Co vil prøve å gjøre det beste ut av det, prøve å få USA til å overleve på 5 års sikt. På 7 års sikt vil verden kollapse er slike scenarior amerikanerne forbereder seg på, med tsunamier og vulkaner av galaktiske årsaker.

De som styrer verden er deep state. Deep state er ikke spesielt amerikansk. Putin opponerer mot deep state er vanlig oppfatning.

“Jeg tror mer de tilhører samme folkegruppe som løper Soros ærend”.

Antagelig er dette ment å være en referanse til “Jødene” i Mein kampf. Soros er erklært uønsket av Israel. Soros er gammel nazist. Han er også en av toppene i Vatikanet.

Mange ulike motiv gjør seg gjeldende i riksrett høringen mot Donald Trump.

• Trump kjemper mot å bli gransket enda dypere for alle sine personlige skitne triks, som ikke tåler dagens lys, og han forsøker selvsagt å skylde alt han kan på demokratiene, fake media, og alle han kan finne på som stråmenn i den anledning. For ham er det også snakk om å redde muligheten for enda en periode i Det Hvite Hus. Han regjerer på instinkt, impuls og ikke på grunnlag av langsiktige politiske strategier.

• For demokratene handler det om å felle en politisk konkurrent og svekke republikanerne mest mulig før valget på ny president. Den demokratiske leiren er splittet mellom en fløy som ønsker både sosiale reformer og slutt på regimeskifte kriger m.m. av imperialistisk militarisme, mens den andre fløyen hos demokratene tilhører det krigerske etablissementet som vi kjenner godt fra flere tidligere presidenter for både Demokratene og Republikanerne. Blant dem er langsiktige strategiske motiv som gjelder.

• Jødene, eller rettere sagt den anglo-sionistiske diasporaen, har alltid en finger med i amerikansk politikk. Og de er lite fornøyd med at Trump ikke støtter deres mest aggressive imperialistiske militarisme i Midt-Østen.

• Mest av alt medvirker aktørene for Det Militære Industrielle Kompleks, som har sine meget klare motiv for mest mulig krig, opprustning og derved å opprettholde markedet for deres tjenester og våpenproduksjon. I det komplekset er det mange allierte, og anglo-sionismens diaspora er garantert en dominerende part i den alliansen. I den alliansen befinner seg de fleste vi gjerne omtaler som “dypstat og skyggeregjeringer”, som drømmer om verdensregjering (NWO). Dypstaten er multinasjonal og global av natur, selv om dens hovedkontor for tiden befinner seg i Washington, med “skyggeregjeringer” i mange land.

Det er med andre ord mange parter, og flere motiv som påvirker denne saken på begge sider i kampen.

1 Like

At demokratene ga opp å bli kvitt han via russerne, og derfor måtte se seg om etter plan B, er forståelig. At de skulle prøve seg på Ukraina, har potensiale til å bli det siste demokratene gjør. Det er de som har gjort mest ugagn der borte.
Det er ikke her Trump har sin svakhet. Den har han i Jael og Jared Kushner.
Derfor kan jeg ikke fri meg fra tanken om at de ønsker å fremprovosere en borgerkrig. Eller så har Gud gjort dem gale.

Hva har Trump nå gjort i Ukraina?

I tilfelle Trumps skatteregnskap, Trump er enda ikke blitt tiltalt for skattefusk. DEM ønsket å se regnskapet, men det fikk de ikke. Så nå har de ingenting å tiltale Trump for. Hvorfor ville de se skatteregnskapet hvis de ikke har noe å fare med? For å se om de fant noe selvfølgelig

Trump bringer siste Kongress-sak inn for retten. Da blokkeres alt sammen til retten har avgjort klagen.

Cambridge Analytica ble etterforsket av Mueller teamet. Mueller-rapporten er lagt fram og lagt død. Case closed.

Jeg er fullstendig uenig i dine fremstillinger her og andre steder om disse “messiah jødene”. På persisk er det et ordtak som heter noe som “dava’e zargeri” det betyr at det er en konflikt som er kunstig skapt for å lage en liksom-kamp, så fienden får mange sider og skaper forvirring. Messiah greiene er akkurat det samme som sionisme. De ønsker akkurat de samme resultatene med både USA og Israel. 2 sider av samme mynt.

Trump er en svært dårlig politiker og har vært veldig dårlig valg for USA. Men det er helt riktig at han er under angrep av de demokratene som jukset under valget, og at disse støttes av f eks NRK. Men det angrepet er enda en dava’e zargeri. Dette er klassisk amerikansk mccarthyism. Trump selv bruker fascisme og hats-propaganda for å sanke inn stemmer. Og han har absolutt ikke bedre verdier eller hensikter enn noen før han. Du gjør en stor feil hvis du tar side med Trump, jeg bare sier det!

Se video om Russiagate.

2 Likes

Nei. Bibi (Likud) og Lieberman (Yisrael Beiteinu) (de to partiene i regjering etter hva jeg husker) er sekulære partier. De tror ikke på Judaisme.
Judaistene (de ortodokse) deltar ikke i IDF.
Stort sett holder ortodokse seg unna Israel. De tilbringer tiden i eksil. De ortodokse fordømmer Israel jevnlig, og noen ønsker at Israel skal kastes på sjøen

Jeg leste en bok en gang laget av en Messiah jøde. Han var svært anti-Iransk/Arabisk, imperialistisk og krigshissende. Dette går igjen når jeg leser flere Messiah kristne og jøders artikler. Mitt inntrykk er at de som ønsker Jerusalem som hovedstaden til ISrael og gjenoppbyggingen av tempelet er sionister uansett hva de ellers står for.

1 Like

Aron sier ingenting interessant. Han addresserer en forsamling av progressive og snakker som om Trump kan stilles for riksrett for å ha forsøkt forfølge Joe og Hunter Biden
???
Det er det forsamlingen ønsker å høre

Det stemmer ikke! Aaron Mate er i mot å bruke sånne skitne triks. Men han ønsker selvsagt at Trump skal stilles til riksrett, men det skal baseres på noe annet enn løgner. Kanskje jeg postet feil video. Fant ikke den jeg tenkte på, men se her for eksempel. Her har han en gjest som tror på at Russerne blandet seg inn i valget, men Aaron står på sitt og har gode argumenter.

1 Like

Aron Mate pleier å være en grei kar.

Skikkelig grundig oppsummering av deg

De er nok ikke det. De ortodokse i Jerusalem levde i fred med sine muslimske naboer. Så kom de ateistiske jødene til Israel. Det var en annen rase.
Første bølge av ateister til Israel var mest kommunister fra Øst-Europa. De startet med terror mot både palestinere og briter.

Se spesielt det historiske footage’et 5:00-10:00

Israelsk kommunisme (Israel var kommunistisk 1948)

Staten bygger på de kollektivistiske kibbutzene, som i de fleste tilfeller nå er privatisert, noe som skjedde på slutten av 70 tallet.
Ser at Likud kom til makten i 1977 så regner med at det må ha vært under Menachem Begins regjering at privatiseringen av kibbutzene startet.

What Is A Kibbutz? - Apr. 19, 2018
Det finns ganske mange kibbuts videoer på YT, også med gamle filmklipp .

Her er noen gamle klipp. I 1882 startet det, men russerne kom med sosialist-sionismen i andre Aliyah som varte fra 1904-1914, og inkluderte dem fra Russland, Polen og Jemen.

De sosialistiske sionistenes filosofi kom fra Nachman Syrkin ( 1868-1924 )
og Herzl skrev “Adress to Rotschild” ( Jødestaten ) i 1896.

"Herzl is in Paris presenting his ideas to the French Rothschilds. "
Yesterday I delivered the “address to the Rothschilds.”…

Kilde : Punkt 22 her :
http://www.jewish-american-society-for-historic-preservation.org/images/I_am_Daniel_Deronda-1.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=kPKr7WTMpLU ( fra 8.00 )

1 Like

Emne for foregående melding var

Hvor jeg sier at nei, ikke det samme. Du glemmer hva emne er.