Nyheter MDTV Forum Om Doner

Dementi – påkrevet rettelse av unøyaktigheter som følge av demens:

kd-logo-1-trans-276x32
dementerer overfor alle venner, bekjente og online-kontakter, og beklager den smule påståelighet som kom til uttrykk i sakens anledning. Dere hadde rett, og jeg tok feil. Det var ikke søndag, men lørdag hele dagen i forgårs. Lørdag på lørdag, og søndag i går, ok?

Ps:
Man husker rett nok fremdeles ikke dette hundre prosent klart selv, men velger for en gangs skyld å stole på omgivelsenes dømmekraft, og tar konsensus til etterretning. I det minste som en relativt sterk arbeidshypotese.

Pps.
Minner er sterkt oppskrytt. Men jeg var nå i hvertfall der. Makan.

3 Likes

Men hvem er De? :confused: :thinking: :confounded:

2 Likes

Men mamma, da. Uff.

1 Like

En liten nøtt :
Hvordan forklarer de forresten sammenhengen mellom anarki og diktatur her på dette nettstedet deres ?
Først og fremst vil de jo ha anarki, og samtidig representerer de kommentariatets diktatur ?

Jeg forklarer den ikke, jeg forsøker med alskens forvirrings– og avledningsmanøvrer å sørge for at vi unngår å dvele ved akkurat det spørsmålet.
Og dette er ikke formelt mitt nettsted, men siden innehaver er erklært kommunist, og derfor må antas å synes at eiendom er tyveri, og jeg er opportunist og okkupant, tar jeg meg bare til rette.

Men et mulig alternativt faktum om en slik rent hypotetisk sammenheng mellom anarki og diktatur, kan fort være.at når jeg blir utskrevet diktator, skal alle få gjøre akkurat som de vil, og vil de ikke det, så skal de åkkesom. Vi har våre metoder.

2 Likes