Nyheter MDTV Forum Om Doner

Deltok i lovlig demonstrasjon mot koronatiltakene i Bergen - fikk sparken av kommunen

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/11/deltok-i-lovlig-demonstrasjon-mot-koronatiltakene-i-bergen-fikk-sparken-av-kommunen/

Av Marius Reikerås. Att: Byråd i Bergen, Roger Valhammer Kopi: Offentlig. I Bergen får man sparken av kommunen, for å deltatt på en lovlig markering mot de strenge corona-inngrepene. Grunnloven og menneskerettene er som visket vekk i byen som av mange er omdøpt som byen «vest for loven». Tilblivelsen av «Valhammer- forskriften», oppkalt etter byrådsleder…

11 Likes

Spinnvilt.
Corona vanviddet i Norge, og i Vest Europa, er gått fullstendig av skaftet. Og har forlengst beveget seg langt inn inn i det ulovlige. Ikke bare i Norge.
Det kanskje mest utrolige er at folk flest lar seg manipulere og lede som saueflokk omtrent uten videre.

Og også veldig utrolig at våre kjære massemedier ikke rapporterer om de etterhvert ganske mange demonstrasjoner, og rapporter/protester fra tusener av leger/forskere, imot Corona tiltakene, etc.
En massiv underkommunikasjon skjer.
Men propaganda og ensrettet regimestyrt ensrettet informasjon til folket, har vi jo selvsagt ikke i vårt så uendelig gode demokrati Norge med våre frie medier…

I Kina der Corona oppstod, er det nylig gjennomført en stor forskning av ca 10millioner i Wuhan provinsen. Der finnes det ingen 2. Coronabølge.
Den bølgen er vi vist så (u)heldige å ha i bare Vest Europa, og selvfølgelig også i USA.

Og hvor i all verden ble det av de massive dødstallene i Afrika som vi ble massivt bombardert med i vår ville komme. Siden Afrika ikke hadde de ressurser å sette inn mot Corona som Europa hadde.
Nei, nå er det visst bare pga upålitelig Corona rapportering ifra afrikanske land.
Mens det aldri før har vært noe som helst problem å informere oss i Europa om epidemier av forskjellige slag som har rammet afrikanske land/regioner med dertil store lidelser og dødstall.

Noe er høyst trolig riv ruskende galt med hele Corona pandemien.

3 Likes

Men “nazister og rasister” er ikke mennesker, så de kan bare miste jobben uten å bryte Grunnlovens- og menneskerettenes regler om ytrings- og forsamlingsfrihet?

2 Likes

Det har skjedd flere ganger før. Propagandaen vanligvis solgte oss kriger med fiendebilder av Jugoslavia, Irak, Afghanistan, Libya og Syria bare for å nevne noen få. De selger også frykt for viruser Ola Nordmann vet svært lite om som f.eks svineinfluensaen for litt over ti år siden som skremte mange til å ta vaksinen og deretter forårsaket nerveskader til nesten alle som tok den. Hundrevis av barn fikk narkolepsi :cry: . I mens innhøstet legemiddelindustrien samtidig som våpenindustrien uendelige mengder av spenn. Media har gjennom tidene gått fra å være den fjerde statsmakt til den 5. kolonne. De tjener kun de nevnte industriers interesser

Pandemien er planlagt av en liten gruppe av verdens rikeste i WEF som vil ha komplett eierskap over hele verden. Ingenting skal til det vanlige folket og for å sikre det må de under kontroll. Det er det “the great reset” handler om med sine perverse planer om å redusere befolkningen og chippe folk med tvangsvaksinering, “smittesporing”, “helsepass” etc. Det neste steget er å automatisere og digitalisere absolutt alt, bygge “Smart cities”, hvor utdanningsystemet der barn blir påbudt om å være pålogget på dataen, smart-teknologi hele tiden. 5G-utrulling er også en del av planen

3 Likes

Marius Reikerås, du sit på ei verdensnyheit.

Oversett ditt velskrivne innlegg til engelsk og distribuer det internasjonalt.
Historia di er så utruleg at du bør legge til rette for ulike måtar å få den verifisert av norske og utanlandske medier. Gjerne skriftlege vedlegg.
Send den til NRKs Fredrik Solvang. Du og han skal på TV, finn fram finkleda.
PS: Når han får tilbod om å få jobben tilbake, skal han forlange full lønnskompensasjon, pluss eit monaleg pengebeløp for tort og svie.

6 Likes

Etter 911 har vi hatt 7 kriger i tidligere Sovjetsatellitter, Afghanistan, Irak, Somalia, Sudan, Jemen, Libya og Syria, og alle har endt opp i borgerkriger og flyktningestrømmer til Europa. Om ikke disse hadde blitt ødelagt/regimeendret, så kunne de blitt Kinas allierte i den nye kalde krigen, men som flaks er, så ble de tilfeldigvis ødelagt/regimeendret før Kina ble sterkt nok til å støtte dem.

Det er ikke perverst å redusere befolkningen i deler av verden. Det perverse er å redusere den mest progressive delen av verdens befolkning, for å gjøre plass til den mest bakvendte delen av verdens voksende befolkning.
Worlds-most-important-graph-2017

1 Like

Du mener at kvasi-vitenskapen eugenics ikke er perverst og ondskapsfult? For det er det de faktisk prakiserer.

Ingen av de nevte land var Sovjet-satelitter og de som får hjelp av Kina er heller ikke underlagt deres makt.

Å ha en fredelig diplomatisk forbindelse er ikke det samme som å være enig med motpartens politikk ei heller å være en vasallstat slik som NATO-Norge er. Afghanistan var riktignok et progressiv sosialistisk land på 70-tallet, hvor kvinner hadde rettigheter inntil de ble kuppet av islamistene. USAs daværende statsekretær Zbigniew Brezinski innrømte sjøl at CIA finaniserte jihadistene et halvt år før Sovjet rykket inn. Resonnementet var: " USA hadde sin vietnam-krig, nå er det russernes tur". En av de mange faktorene til at sovjet ble oppløst

Libya til tross for sin autokrati var kontinentes mest velfungerende velferdstat. Gaddafi var en god venn av Nelson Mandela og andre frigjøringshelter grunnet sin militære støtte. I Syria er Assad bejublet av folket nettopp fordi han forsvarer fedrelandet sitt.

Å si at krig og flyktningekrise er helt greit bare fordi du ikke liker deres lands ledere stusser jeg også veldig på for å si det mildt. Jeg trodde suverenitet var sunn fornuft?

2 Likes

Og du er en lysenkoist, og det i 2020. :grin:
progressives

Om du har levd en stund, så vet du at personlighetstrekk og talenter er arvelige, men at dette kan gjelde for etniske grupper, er “kvasi-vitenskap” og “perverst og ondskapsfult”

1 Like

Veldig saklig

Men seriøst: En meme er ikke et argument, heller ikke en dokumentasjon.

2 Likes

Og nå tilbake til emnet:

Spre denne artikkelen til alle. Last den ned først i tilfelle den blir sensurert

2 Likes

Du er en lysenkoist, og du bør ALDRI ytre deg kritisk om religion, da du ser flisa i andre øyne, men ikke bjelken i ditt eget.

.Steigan og andre: Videoen som viste demonstrasjonen i Bergen – Youtube har fjernet den!: https://steigan.no/2020/11/protest-mot-covid-19-restriksjoner-bergen-21-11-2020/

Dette er grunnen til at folk trenger å flytte over til andre platformer slik som bitchute.com (eller i hvert fall ha back-up kanaler der, og få følgere oppmerksomme på dem før Youtube-kanalen blir slettet). Youtube er jo Google, og det er veldig lite rom for kritikk der. Korridøren blir stadig smalere.

Vet noen om et annet sted der videoen kan finns?

5 Likes

I disse landene kaller de det ILS/influensalignende sykdom, som vi også gjorde fram til for åtte md siden, og går tilbake til hverdagen. Vi, derimot, skal leve i frykt til den sivilisasjonsreddende vaksinen kommer! Halleluja!

1 Like

Skitt! At jeg ikke lastet ned den med en gang! Dette er alvor

Det fins flere alternativer til youtube heldigvis, odysee.com og Rokfin har noen få alternative mediekanaler jeg følger. Når de har livestream kan man også delta på chaten der

Jeg vit ogå vite om videoen er utlagt et annet sted. Kanskje vi burde kontakte demonstrantene?

2 Likes

Jeg lurer på om det var selve Youtube, eller kanskje regjeringen som ba Youtube om å ta videoen ned.

2 Likes

Sannsynligvis begge. Youtubes sensurkampanje har tatt helt av nå for tiden. Ikke glem at Google eier youtube og Google er videre eid av rikinger styrt av makthaverne. Denne kampanjen pågår under påskudd om å “bekjempe hatfulle ytringer”. David Icke last american vagabond fikk sin kanal nedlagt.Selv om jeg ikke deler deres syn bestandig, er dette dypt foruroligende

1 Like

Kina har sin egen koronavaksine, men det er sikkert bare fordi de skal lure oss i Vesten til å tro at korona er ekte?

1 Like

Youtubes sensurkampanje begynte med “rasister og nazister” ganske raskt etter at Trump vant i 2016. At denne praksisen blir utvidet til å også gjelde andre, er helt som forventet, men det kommer kanskje som julekvelden på kjerringa for dere medlemmer av Rettferdighetspartiet De Gode?

1 Like

Har jeg på noen måte sagt at det er greit å sensurere Trump-supportere? Hvor hen da isåfall?

Jeg har selv diskutert med mine meningsfeller og argumentert hvorfor det er kontraproduktivt å motdemonstrere mot grupper som SIAN for eksempel nettopp fordi sensuren, som du påpekte, blir utvidet til alle. Det jeg mente var at sensurkampanjen har tatt av siden Covid og lockdown. Men jeg ser at du liker å plukke stråmenn stadig vekk så det er ingen vits i å diskutere med troll som deg

1 Like

Jeg hadde aldri trodd vi skulle komme dit hen i Norge, at man får sparken fordi man deltar på lovlige forsamlinger

Det er ikke noe. Gå inn i lokalpolitisk miljø eksempelvis så kan skribenten raskt konstatera at det helt sirkus og da skal man huske at mange kommuner har en groteskt “deltidskultur” og hva det åpner for kan alle som har vart i politisk miljø forstå.

1 Like